wtorek, sierpnia 06, 2013

Angry Birds , małpka George i kury



Uszyłam Angry birds.
Wykrój znalazłam na rosyjskim blogu,
ale teraz chcąc podać Wam linka do niego okazało się, 
że tego bloga już nie ma...
Był i znikł:(



 Red:






 Yellow:







Powstała też kolejna małpka:
Ciekawski George
Uszyłam ją już jakiś czas temu,
tylko zapomniałam wcześniej pokazać...




I kury "się" wzięły i uszyły:


Jedna miała być ubrana KONIECZNIE na czarno (????),
no to jest;)


Obie są w golfach,
więc chyba, to zimowe kury są ;)


A na zakończenie Aga tradycyjnie z maskotkami:




Pozdrawiam upalnie
i uciekam:)


P.S. Popsuł mi się pedał do mojej kochanej
maszyny brother XL- 5031,
czy wiecie gdzie można kupić takie ustrojstwo?
Będę szalenie wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki.





63 komentarze:

  1. Wow, kocham angry birds, nawet mam czerwonego kuraczka, A Twoje są wyjątkowych rozmiarów, to wypasione kury!!!!Małpeczka prześliczna. a co do maszynki to nie pomogę....:((( mimo to, pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Twoje "złe ptaki" są dużo większe niż moje... ja szyjąc swoje kierowałam się metodą prób i błędów. Żółty z 4 trójkątów, czerwony i niebieski z czterech "przekrojów piłki rugby" i jakoś poszło :)
    oto moje angry birds:
    http://mruwka-mrowisko.blogspot.com/2012/12/po-bardzo-duuuuuugiej-przerwie.html
    http://mruwka-mrowisko.blogspot.com/2012/10/niedzielnie.html
    pozdrawiam
    p.s. George jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie sympatyczne te złe ptaki!
    I cała reszta zwierzyńca.
    Cudeńka czarujesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej a moje dziecie ma w pazdzierniku urodziny i chcialam mu uszyc tego czerwonego ptaka. A szablony masz ?? Bylabym Ci baardzo wdzieczna ,a jak nie to bede kombinowala :) Suuper szyjatka i mam nadzieje ,ze znajdziesz ten pedal Trzymam kciuki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)Buziaki dla corci posylam :):) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Angry birds fantastyczne, toż to poduchy :) Super fajne! Kapitalne kury :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne i jakie duuuże:)Spóźnione,ale szczere gratulacje do wczorajszego posta.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale duże!!myślałam,że to malutkie maskotki:)
    świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog :) Bardzo fajnie go prowadzisz aż zazdroszczę :)
    Zapraszam też do mnie może znajdziesz coś dla siebie.. :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite, mój synek by oszalał z radości...córcia widać tez zadowolona z ptaszorów :) czy podzielisz się wykrojem?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne maskoty i buziak dla Agi, jest piekną modelką;) testerką;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne rzeczy tworzysz ! Jak znajdziesz chwilę zapraszam do siebie na manufakturauniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super szyjątka
    jestem pod wrażeniem

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie jak zawsze. Ptaszki pierwsza klasa :) Szkoda że nie masz wykrojów na nie mój Kubuś dałby się chyba za takowe pokroić

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! U nas w domu Angry Birds rządzą :D Wszyscy gramy ;)
    A może spróbuj z tym pedałem tam gdzie kupiłaś maszynę, albo na allegro - ja głównie tam robię wszelakie zakupy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Już szukałam na allegro, a tego sklepu (Domar) już nie ma:(...

      Usuń
  15. Cudne maskotki. Małpa mnie najbardziej zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow angry birds powala :) reszta też świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajniutkie maskotki, myślałam, że są małe dopiero z córcią widać, że jest się do czego przytulić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ptasiory super :)

    w krakowie są 2 serwisy brothera , jeden na alejach a drugi przy zwierzynieckiej, trzeba by do nich zadzwonić i zapytać o dostępność i ewentualną wysyłke,

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne! Angry birdsy na pewno spodobałyby się i mojemu synkowi; a jakie są ogromne! Małpka śliczna, choć Michała mojego ten George strasznie wkurza i twierdzi, że jest głupi :) A kurki urocze. Pozdrawiam ciepło - Asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieci nie oglądają tej bajki, także trudno mi wyrobić sobie zdanie na temat tej małpki:)

      Usuń
  20. Fantastyczny pomysl. Powinnam tez takie uszyc bo am ptako-maniakow w domu.
    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  21. ptaki super!!!i reszta również...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ptaszyska świetne, mój synek jest ich fanem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ogromniaste są te złe ptaszyska :D Świetnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne prace. Przepięknie prezentuje je modelka :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne.Dopiero jak Agnieszka je trzyma widać jakie są gigantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No widzę, że ostro pracujesz :) Angry ptaszki są najlepsze hehe :D teraz na topie :) Małpka i kurczaczki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No Ty to jesteś na maksymalnie pracowita! Angry wyszły super, ja niestety musiałam kupić córce w tesco bo stwierdziłam że nie dałabym rady:)
    Małpka też niezła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Duże te straszne stwory!! i faktycznie straszne ;-)))
    widzę, że dzieciaki za nimi szaleją ale do mnie nie przemawiają...
    Inaczej rzecz się ma z radosną małpką czy zółtym kurakiem... do takich sama bym się przytuliła ;-)))
    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastycznie Ci wyszły maskotki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam
    Moi synkowie oszaleli jak zobaczyli maskotki Angry Birds. Czy byłaby szansa na otrzymanie wykrojów. Bardzo, bardzo proszę.
    paczekkasia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Maskotki wspaniałe. Mój synek szaleje za Angry, choć nie bardzo wiem czemu... szkoda, że nie ma tych wykrojów, bo bym mu uszyła. z maszyną nie pomogę, choć bardzo bym chciała.
    Pozdrawiam
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  32. WITAJ ASIU U NAS W SKOCZOWIE KUPISZ PEDAŁ DO TWOJEJ MASZYNY KOSZTUJE OK 50ZŁ ALE MUS JEST ŻEBY PRZYJŚC Z TYM PEDALEM DO SKLEPU ...... WIEC NIE WIEM CZY JEST SZANSA NA TO....ALE GDYBYS NIE KUPIŁA NIGDZIE TO MOŻESZ GO POSŁAC DO MNIE JA Z NIM ZAJDĘ I ODEŚLE NOWY ZE STARYM A TY MI POSLESZ POTEM KASE. :) PS. NIE SKROMNIE POWIEM ,ŻE TEZ BYLABYM CHETNA NA TE WYKROJE .JESLI NIE MIALABYS NIC PRZECIWKO TO BEDĘ WDZIĘCZNA. PS ODEZWIJ SIE NA wiki0877@onet.eu I ZAPRASZAM DO SIEBIE.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nominowałam Cię w wyróżnieniu Liebster Blog!
    Zapraszam po odbiór na mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze wspaniałości Słoneczko - Asiu :) Pozdrawiam,Iventi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. duże te angry birds:) bardzo fajne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam do siebie po wyróżnienie,jeśli masz ochotę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zajrzałam do Ciebie po dłuższej przerwie, a tu takie cudeńka:) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne maskotki!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej hej...
    Jest tam kto??
    Strasznie cicho u Ciebie.... Gdzie się podziewasz?? Mam nadzieję, że wszystko w porządku...a może trza Ci jakąś karteczkę posłać na jesienne nostalgie??
    Póki co uściski serdeczne i myśli ciepłe posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem:)
      Wszystko ok, tylko czasu na wszystko brak...
      Dziękuję za pamięć:)

      Usuń
  40. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem! Oglądałam podobne w Smyku, ale ich cena odstraszała. Moje dziecko uwielbia Angry birds, chyba jak większość maluchów:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne maskoty!!! Normalnie fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej, dopiero ostatnie zdjęcia pokazały jakie te angry birds są ogromne:) Wszystkie mi się bardzo podobają:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  43. Angry birds genialne i jakich słusznych rozmiarów!

    ale mam nadzieję, że za czasów mojej córki minie już na nie szał, bo się ich boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajowe te angry birds.. moim zdaniem fajniejsze niż sklepowe oryginały!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjne te angry birds i jakie wielkie:))Małpka i kuraki super:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam, znalazła Pani bloga podczas szukania zdjęć angry ptaków.jestem w ogromnym szoku Pani wszytskich projektów. chciałam uszyć synkowi angry ptaka na urodzinki. Jakiego materiału Pani stosuje w swoich maskotkach. Ja zrobiłam raz ze zwykłego filcu no i szybko się zmechaciło.
    Patrze i nie moge się na dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam,
    jestem w ogromnym szoku Pani talentu. Ptaki są rewelacyjne, chciałam uszyc synkowi na urodzinki, ale kiedyś szyłam maskotke z filcu i szybko się zmechaciła. Pani są bardzo solidne. Mogę poznać tajemnicę z jakiego materiału robi Pani takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szyłam je z polaru.
      Dziękuję za ciepłe słowa:)

      Usuń
  48. dziekuje za szybką odpowiedz, chyba uda mi sie zamówić przed urodzinami, znalazłam o gramaturze 300 czy to nie za dużo. A Pani z jakiego źródła kupuje materiały.
    P.S. dziekuje za umieszczone na blogu tutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polar akurat kupuję w Bydgoszczy (osobiście) i nigdy nie patrzę na gramaturę, tylko na...kolor:) Po prostu biorę, który mi się podoba i tyle:)
      Inne tkaniny zamawiam przeważnie przez internet w sklepiku, który mam na pasku bocznym ,albo na allegro.

      Usuń
  49. Przepiekne :)
    Czy moge gościnnie poprosić o wykroje na :
    1;engry bardsa
    2 kurkę
    Jestem pełna podziwu.Mój mail: aniaowca@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam,

    Mnie również baaardzo podobają się Birdsy, które uszyłaś :):) Mogłabyś mi przesłać wykroje na maila: blanka.skrzypczak@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...