poniedziałek, sierpnia 05, 2013

Chwalę się




Dziś będę się tylko chwalić  :D




Odważyłam się i zgłosiłam swoją kandydaturę do tego konkursu:




poczytać i poznać mnie troszkę lepiej.



***


Dostałam wyróżnienie od Oli (klik)
za które serdecznie dziękuję:)


Z braku czasu 
( remont w domu Plus szycie),
jednak nie zrobię z nim nic dalej.

Proszę wybaczcie mi...


***


A na koniec chwalę się nowym kocim
(już czwartym) członkiem naszej rodziny.

Tu śpi na kolanach synka:



A tu w objęciach Agnieszki:) 
 Nazywa się ...Tęczolek



Imię wymyśliła Aga oczywiście;)

Pozdrawiam upalnie:)



38 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    Małe kotki zawsze są urocze, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu moje gratulacje wielkie!!!! w pełni zasłużony znaczek!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No jest się czym chwalić:)Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek słodziak, prześliczny:)))) gratuluję wyrôżnienia i......najważniejsze.....upragnionego znaku, ktôrego możesz używać;))))) Cieszę się z Tobą i gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. poczytalam na baby boom.Nie wiem dlaczego myślałam,że masz jedną córeczkę:) a tu trójka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trójkę:)
      Nawet widać ich zdjęcia (po prawej stronie mojego bloga) :)

      Usuń
  6. Gratulacje serdeczne! Jest się czym chwalić!
    W pełni zasłużyłaś na możliwość korzystania z tego znaku! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję prawa do korzystania z polish handmade,z uzyskanego wyróżnienia i przystąpienia do konkursu,z powiększenia rodzinki-o kotku mówimy.Aga z troskliwością tuli maleństwo :).Tom się rozpisała ;) Pozdrawiam,I.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest się czym chwalić -gratulacje i powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje!! Gratuluję!!! Gratuluję!!! A kicia słodziachna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję :)
    Cuuuudowny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ze wszech miar i pozdrawiam słonecznie i słonecznikowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwal się chwal :-) Masz czsym :-) Uwielbiam Twojego bloga, Twoje prace i gdybyśmy znały się osobiście to pewnie Ciebie bym też uwielbiała :D Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, w pełni zasłużone :) Teczolek sympatyczny, gratuluję powiększenia rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ogromnie Ci gratuluje :)

    ale przy okazji zadam pytanie :) na jaki adres wysłałas zgłoszenie bo ja dwa razy probowałam i raz wróciło a raz napisało ze takiego adresu nie ma :(

    jeśli możesz odpowiedzieć albo podesłać linka z działającym to będe wdzięczna :) mój adres ; joannazatorska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu gratuluję , należy Ci się :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu cieszę się ,że masz męża złotą rączkę i że szyjesz. Bo twoje szyjątka są naprawdę wyjątkowe. Bardzo serdecznie również dziękuję za wykroje. Dodałam cię do ulubionych i zapraszam do siebie. Do miłego usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...