niedziela, października 06, 2013

Comeback w wielkim stylu czyli Candy :)

Dziś mija dokładnie dwa miesiące od mojego ostatniego wpisu...

   Długo mnie nie było, więc parę słów wyjaśnień się Wam należy.
Otóż nie "wakacjowałam" niestety jak niektórzy myśleli :(
W czerwcu zaczął mi się poważny remont w domu
który trwał dość dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo...
I jeszcze nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik.
 Ale tak to jest jak mąż może coś porobić tylko w soboty. 
Ogólnie masakra... 
Ale przy okazji podziałałam parę metamorfoz,
 którymi się Wam wkrótce pochwalę oczywiście :)

Popsuł mi się jeszcze pedał od maszyny.
 Kupiłam nowy, który kompletnie mi nie pasował do maszyny
(bo niestety nie mogłam nigdzie dostać oryginalnego do mojego brothera), 
ale na szczęście mój mąż złota rączka powymieniał i polutował  kabelki,
 i znowu mogłam szyć:)
Także naszyłam trochę,
 tylko zdjęcia będą się pojawiały sukcesywnie, 
bo będzie tego jednak sporo.

W sierpniu  wylądowałam jeszcze w szpitalu na małym zabiegu
ale bez operacji niestety się nie obędzie i tak 16 grudnia idę pod nóż.

A że siedemnastego grudnia mija dwa lata mojego tutaj blogowania,
to z tej okazji ogłaszam candy do 6 grudnia:)




Zasady:
1. Pozostawienie komentarza pod postem,
 w którym trzeba zaznaczyć jaka nagroda Was interesuje.
2. Skopiowanie i podlinkowanie dowolnego zdjęcia z tego postu
i wklejenie go na bocznym pasku własnego bloga.
3. Dopisanie się do obserwatorów tego bloga. 
4.Osoby bez bloga pozostawiają komentarz ze swoim adresem e-mail.

Do wygrania będę aż cztery nagrody:

1. Peppe Pan Dziobak - tajny agent,
który jest duży na 50 cm.




2. Trzy tomy książek Katarzyny Michalak : "Poczekajka", "Zachcianek", "Zmyślona".



3. Zestaw serwetek, który może się przydać do dekupażu:



4. Mały zestaw zawieszek na choinkę:





Czyli każdy będzie mógł sobie wybrać to co lubi:)

Zapisy na Candy trwają do 6 grudnia - Mikołajki,
 a losowanie postaram się zrobić już 7 grudnia,
aby nagrody do świąt Bożego Narodzenia
mogły spokojnie dotrzeć do zwycięzców,
no i żeby mieć już wszystko uporządkowane z wysyłkami, 
gdy będę leżeć w tym szpitalu.

Przygotowałam dla Was kursik przy okazji szycia Pana Dziobaka
(wrzucę na dniach)
i  jeśli nie będziecie chcieli czekać do losowania,
to będziecie mogli wcześniej sami uszyć takiego cudaka.

Tymczasem uciekam:)



98 komentarzy:

  1. Czyzby udalo mi sie byc pierwsza??
    Ciesze sie ze juz jestes .-)))
    Martwilam sie....
    Na Candy yapisuje sie juz teraz a banerek obiecuje wklwic jak tylko do swojego komputerka sie dostane ,-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja się Asiu zapisuję;) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja już się martwiłam ze cos sie stało, dawno nie dawałaś znaku zycia... życze Ci szybkiego powrotu do zdrowia :) jak i remontu domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och a już się martwiłam gdzie jesteś <3
    Świetny Pan Dziobak :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja będę pierwsza :) i wybieram nagrodę nr 4 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak milo, że wrócilaś, bo jakoś tak smutno i pusto było. cieszę się, że już jesteś. zyczę powrotu do zdrowia i ukonczenia remontu. Biorę udział w twojej zabaiwe, banerek wstawie tylko jak necik bede miala lepszy bo teraz jest cieżki. Co bym chciała wygrać...hm...wszystiie cudne te nagrody, jesli szczescie sie usmiechnie do mnie to...bede przeszczęśliwa:)))zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj po przerwie! Z remontami tak często bywa, że ciągną się i ciągną...
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudeńka :-)
    Interesuje mnie nagroda nr 2 - trzy tomy Katarzyny Michalak.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 4 :-)
    pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  9. z każdej nagrody byłabym zadowolona ale nr 4 mój faworyt :-) oczywiście staję w kolejce

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Słoneczko :) Zdrówka życzę i zakończenia akcji 'remont".Dziękuję za odwiedzinki .Serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja miała pisać do Ciebie bo brakowało Słoneczka,ja właśnie wróciłam ze szpitala ale z Emilką.Życzę zdrowia.
    Gratulację i kolejnych fanstastycznych blogowych lat,nowych blogowych znajomych :)My piszemy się na zestaw choinkowy.Ściskam Cię serdecznie Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie,że jesteś:-)życzę zdrówka i końca remontu a do zabawy chętnie dołączę i wybieram Pana dziobaka bo moja córcia go lubi:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też ustawiam się w kolejce po Pana Dziobaka (nr 1). Jest urzekający! :D
    Szybkiego powrotu do zdrowia i dużo energii!

    OdpowiedzUsuń
  14. witam ,
    jestem tu pierwszy raz i oznajmiam ,że tu zostaję ...
    link Twojego bloga zabieram do siebie na listę blogów a do candy z przyjemnościa przystępuję :-)
    będę tutaj częstym gościem gdyż uwielbiam takie blogi :-)
    pozdrawiam serdecznie ...oczywiście banerek zabieram :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze nie przesadzaj, skoro mąż remontował tylko w soboty, to od poniedziałku do piatku mogłas pisać. Pedał od maszyny do tego potrzebny nie jest. A po drugie ale sobie wybrałas termin operacji, chcialaś tak? w wigilię rocznicy blogowania? :-)
    Zapisuję się na książki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie trochę racji masz:) Remontował TYLKO w soboty, ale z całym tym białym wszędzie osadzającym się pyłem szlag mnie trafiał to i od pisania mnie odrzucało;)

      Usuń
  16. No i co ja mam wybrać...wszystkie "niespodziewajki" świetne...ale ja chyba najbardziej bym chciała coś spod Twojej magicznej rączki czyli Panan Dziobaka:)
    Pozdrawiam słonecznie
    Askas79

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce i poproszę Pana Dziobaka:)Cudny jest:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, przypadkiem trafiłam na ten blog, ale myślę, że będę tu goscić częściej bo prace są cudne a ja jak ta sroczka lubię zawiesić oko na kolorowych cudach:) Wszystkie nagrody w candy sa atrakcyjne:) ja piszę się na zestaw nr 3:)
    Pozdrawiam i zapraszam na mój raczkujący blog:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowia życzę i trzymam kciuki za pomyślny zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prezenty przygotowałaś ;) Z wielką ochota zapisze się na zestaw 2 - książkowy - w sam raz na zimowe wieczory ;)
    PS. Obserwuję Twoje dzieła od dawna :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj po "urlopie" :)
    Zgłaszam się na Candy i przyznam, że mam chętkę spróbować decupage. Wybieram nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam , ustawiam się w kolejke :) , wybieram Pana Dziobaka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne candy, jeśli ja bym wygrała podzielę te słodkości : podaruje moim synom Peppe Pana Dziobaka pod choinkę uwielbiają tą bajkę ;) czuję , że byłby szał dwóch małych ciał ;) dla mnie serweteczki :) no a mężusiowi zawieszki na choinkę ;) będę trzymała za nas kciuki :) pozdrawiam nitkapanipee.blogspot.com EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie, a wybieram nr 4 bo jestem maniaczką dekoracji świątecznych a te są naprawdhttp://pracowitesloneczko.blogspot.com/2013/10/comeback-w-wielkim-stylu-czyli-candy.html ładne, choć pan dziobak jest taki słodki

    OdpowiedzUsuń
  25. Z ogromną radością wezmę udział, piekne nagrody. Zasady spełnione i powalcze o zawieszki na choinkę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy:) Cieszę się, że trafiłam do Pracowitego Słoneczka, bo będę mogła podziwiać te piękne prace:)
    Banerek u mnie na blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Ponieważ jestem wielkim czytaczem książek, to wybieram nagrodę nr 2, czyli zestaw książek
    Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Kochana :) Jak fajnie ,ze wkoncu sie odezwalas :) Rozumiem ,ze remont zniecheca do wszystkiego ,alee wkoncu jestes :) Trzymam Moocno Kciuki za Twoje Zdrowko !!!! Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin bloga :) Na Cendy z przemila checia sie zapisuje :) Poprosimy o Dziobaka :):) Jest Przesliczny :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się, obserwuje i banerek jest:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miłą chęcią sie zapisuje na candy i wybieram ksiązki lub serwetki do decu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam!
    Bloga nie mam, ale się zapisuję na candy :)
    scully16@op.pl
    Pozdrwiam cieplutko Izabela-Scully

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam i jezeli mozna to sie zapisze wybieram ksiazki.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam:) Cieszę się, że znów jesteś:). Pan Dziobak-to jest to:). Pozdrawiam cieplutko. Danka
    kopiecd@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością dopisuję się do długiej kolejki :) Prezenty śliczne - wszystkie! Wybrałabym zawieszki na choinkę ale synuś uwielbia Pana Dziobaka. A więc Peppe :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. cukierasy wspaniałe, przejść obok nie potrafię obojętnie :)

    A Tobie życzę dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  35. Brrrrr ....Remonty ,jak ja ich nie lubię ... Ale miło jest po ich zakończeniu zachwycać się efektem finalnym.
    Wszystko jest śliczne . Zestaw zawieszek choinkowych to jest to czego potrzebuję :)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  36. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako bernadeta bomba
    Pan Dziobak to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: sylviaaa100
    wybieram Peppe Pan Dziobak

    OdpowiedzUsuń
  38. zapisuję się :) staję w kolejce po Pana Dziobaka ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam serdecznie,dziekuje za zaproszenie z przyejmnością sie zapisuje i wybieram zawieszki na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chwilkę znalazłam więc się zapisuję i liczę, że mi się poszczęści :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wpadłam tutaj od Eli... i zostanę myślę na dłużej :) Staję w kolejce... jezeli można po książki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam... chętnie stanę w kolejce... do książek :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Peppe Pan Dziobak świetny jest :)
    Zgłaszam się, a za chwilę dodam banerek u siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja stanę w kolejce po Pana Dziobaka

    OdpowiedzUsuń
  45. http://mydreamlucky.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Boskie zawieszki :) Moja córa ma 2-latka i bombki z choinki odpadają. Nie chcemy łysej więc liczę na wyganą :)
    Pozdrawiam cieplutko Izabela-Scully
    scully16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. ustawiam się w tym długim ogonku po nagrodę nr.1
    pozdrawiam

    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się! :D
    chcę Peppe Pana Dziobaka! :D
    baner: http://thebeautynotebookbykat.blogspot.com/
    katniewojt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam :) Bardzo mi wpadły w oko okładki z książeczek więc była bym ogromnie szczęśliwa móc je przeczytać :) nr2. Pozdrawiam serdecznie.
    roxilbn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja po prostu nie wiem jak to się stało, że do tej pory się nie zapisałam? Ale już nadrabiam i jeśli to mnie się poszczęści to ........ jejku co tu wybrać....serwetki, bardzo mnie wciągnął decoupage:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczywiście i ja się zapisuję :) I cichutko proszę o zestaw serwetek :) cudownie tu u Ciebie:)
    makrela@autograf.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się również
    Najbardziej podoba mi się Peppe Pan Dziobak :)
    Banerek: http://chatapodlasem.blogspot.com/
    Obserwuję jako: mroczka

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne candy z przyjemnością się zapisuję na zestaw 4 choć i książeczki mnie nurtują :) pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam :)
    Jestem zainteresowana maskotką Peppe Pana Dziobaka :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) Zapisuję się z przyjemnością a że nie mogę się zdecydować, to albo 2 albo 3:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przyłączam się do zabawy i życzę dużo zdróweczka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. to i ja się przyłączam, wybieram Pana Dziobaka - bez dwóch zdań. :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dużo zdrówka Ci życzę i do zabawy chętnie się przyłączam:)
    Kuszą mnie dwa zestawy i zdecydować się nie umiem.. c wybrać? 2 czy 4? no nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przyłączam się do zabawy. Najbardziej przydałby mi się zestaw serwetek chociaż wszystkie nagrody są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością zapisuję się na candy i wybieram nagrodę nr 4:)
    http://mevosa.blogspot.com
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. jeśli można zapisuję się do zabawy/banera niestety nie zamieszczam, bo choć mam bloga - niestety nie prowadzę go.Najbardziej podoba mi się zestaw 2.Zdrowia życzę przede wszystkim!pozdrawiam ciepło Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. O rany rany Peppe Pan Dziobak <3
    oczywiście prosty wybór- wybieram Agenta P :D
    http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/
    pysior111@gmail.com

    zapraszam na swoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ja też spróbuję :) mój mail tigers08@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się po Pana Dziobaka. Super jest, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i ja :) nagrody cudne, zwłaszcza numer 1 (kocham cię, maskotko!) i numer 2 (bo bardzo lubię tę autorkę :)) są moimi faworytami :D
    banner już dodany na domordoruwlewo.blogspot.com,
    obserwuję jako Izu i czekam niecierpliwie na wyniki!
    gratuluję zbliżającej się rocznicy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. proszę o pana peppe (dziobaczka)

    banner na blogu http://japanesefashionandbeautys.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  67. jak dla mnie zestaw 3 to jest to :)
    dyrdzielxd@wp.pl
    pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja się ustawiam w kolejce po nagrodę nr 4.
    banner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuje jako Nata lia
    i zapraszam do mnie http://nataliabloguuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. witam, biorę udział, zestaw zawieszek bym chciała i zapraszam na rozdanie u mnie
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  71. O jejku jaka kolejka, ale to nic dopisze się. Poluję na zestaw ozdób choinkowych(4) co prawda bloga nie posiadam więc zostawiam maila; nina-c@wp.pl. A nuż się uda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. szczególnie zachwyciły mnie zawieszki na choinkę, bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :) cudeńka ! pozdrawiam i będę na pewno tu częściej zaglądać :)
    mój mail: agnieszkamaat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Pan Dziobak urzekł mnie totalnie i skradł moje serducho :-) Pozdrawiam Agnieszka z konopkowezamysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Z miłą chęcią zgłaszam się :) Wybieram Peppe Pana Dziobaka :) Chociaż inne nagrody też kuszą...
    Blog: http://szarmetik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Witaj. Dobrze, że jesteś!
    Z chęcią wezmę udział. Wybieram zestaw serwetek do dekupażu ponieważ maja śliczne wzory.
    Baner jest tutaj: http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Z radością biorę udział!
    Banerek u mnie!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam
    Nie mam bloga, ale chciałam powalczyć o Pana Dziobaka
    Mój mail katarzyna323@ gmail.com
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie przyłączę się do zabawy. Wybieram zestaw nr 3 serwetki do decoupage. Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się i wybieram cudnego Pana Dziobaka. :)
    Banerek znajduje się już na moim blogu, a obserwuję jako AgulKa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    nie mam bloga
    mara180893@gmail.com
    Wybieram nagrodę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  81. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) A ustawiam się w kolejce po Pana Dziobaka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  82. witam, chętnie wezmę udział w zabawie:) preferuję nagrodę nr 2: Trzy tomy książek Katarzyny Michalak.
    banerek juz dodany na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja się zapisuję :-) Wybieram nagrodę 1:-) Dziobak jest przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Oooo... ale wspaniałości.. Ja staję w kolejce po książki bo niezły ze mnie mol książkowy :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako : Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  85. ja nie wiem jak to się stało,że umknęło mi twoje candy:/ dobrze,że dziś przypomniałaś i zdążyłam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj Słoneczko :) Zawsze z radością czekam na Twoje nowe prace. Lubię do Ciebie zaglądać i zachwycać się uszytymi przez Ciebie maskotkami. Moje dzieci są fanami Agenta P, Pepe Pana Dziobaka , dlatego to z myślą o nich zapisuje się na Candy :) Ogromna radość zapanowałaby w naszym domu, gdyby udało się wygrać.
    Mój blog : http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  87. Tak mało mam ostatnio czasu,że omal nie przegapiłam szansy na zdobycie Pana Dziobaka,więc czym prędzej nadrabiam zaległości

    OdpowiedzUsuń
  88. Ano właśnie! Jakim cudem i mnie tu jeszcze nie ma:) Nadrabiam tę nieuwagę! Zaraz dopełniam formalności, a jakby mi się poszczęściło to chciałabym dziobaska czyli nr1 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo fajny blog. Dziękuję za zaproszenie do Twojego Candy i oczywiście się zapisuję. Wybieram zestaw 3 - serwetki (he he he - wybierać sobie mogę - najpierw muszę wygrać - he he he)

    OdpowiedzUsuń
  90. Z chęcią przygarnę te cuda:) a Tobie zdrówka życzę:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie nagrody :).

    Jednak po namyśle poproszę książki :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  92. Wybieram książki ;)
    obserwuję jako montagne
    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy i dużo zdrówka życzę:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...