poniedziałek, października 28, 2013

Jubileuszowy post pełen aniołów :)



Wyobraźcie sobie, że to mój 150 post...
Z tej okazji zapraszam Was na ciacho:)
Smacznego:)


Moja rodzinka stwierdziła, 
że ciacho jest za słodkie,
ale ja jestem okropnym łasuchem, 
więc mi odpowiada:):):)
Robiłam bez pieczenia 
według tego przepisu (klik)

***************

A teraz tradycyjnie pokazuję co tam poszyłam.

Aniołki śpiochy, 
takie troszkę inne niż do tej pory...,


...ponieważ"Julii" pierwszy raz
namalowałam  oczka i usta 
farbkami do tkanin:


...a temu "Ignacemu",
pierwszy raz zrobiłam włosy 
z wełny czesankowej 
(fajnie się "pyka" tą igłą do filcowania) :D



Z literkami do kompletu,
tak wyglądały:



I jeszcze jeden śpioszek.
"Niebieski" taki :




Uszyłam też aniołki z krzywymi nóżkami:





Uszyłam anielice domowe.
Ta w zieleni czekała na pokazanie od maja;)




A ta w niebieskościach, to "świeżynka taka":)





I jeszcze takie pamiątkowe zdjęcie  "na niebiesko":)


****************************

A na koniec Chciałam Wam powiedzieć, 
że również przyłączyłam się 
do akcji "Kartka urodzinowa dla Oliwii"
i wysłałam:



"Oliwia niestety ciężko choruje, 
6 września 2012 roku zdiagnozowano u niej białaczkę. 
Jej wielkim marzeniem jest dostać bardzo dużą ilość urodzinowych kartek. 

27 października skończy 6 lat 

P.s znamy marzenie Oliwci......uwielbia lalki "MONSTER" i wszystko co z nimi związane:)) 

Mam nadzieję, że uda się zebrać dużą ilość kartek dla Oliwki 

Adres:
Oliwia Gandecka
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra "


____________

Kartkę od mnie otrzymała też Maja:


"Maja to trzy letnia wesoła dziewczynka,
 która od dwóch lat walczy z poważną chorobą nowotworową
 jaką jest złośliwy guz mózgu...

Majeczka 28 Października kończy 3 latka.

 Jej marzeniem jest dostać dużo karteczek urodzinowych :)
 Pomożecie spełnić marzenie tej małej kochanej istotki ?

Maja Raczyńska
ul.Saturna 68/7

 67-200 Głogów "



*
Wiem, że trochę późno o tym piszę, 
ale tak sobie myślę, 
że nawet gdyby kartki przyszły "po" urodzinach,
 to tak samo przyniosą mnóstwo radości tym dziewczynkom.



30 komentarzy:

  1. Cudowne te Twoje szyciowe ludziki i nie tylko ;-)
    A na ciacho bym się skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,same piękności pojawiły się u Ciebie.Co jedna to piękniejsza.U mnie wszystkie podobne do siebie,bo golaski,cierpliwie czekające aż je ubiorę ;) Dziękuję za namiary do Maji,dołączam się,Ciepło pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacho mniaam :) Twoje prace Piekne :):) Przesliczne Aniolki Spioszki jeej napatrzec sie nie moge Slicznosci :):) Suuper Podarunki przygotowalas z karteczkami :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) I Zycze Wieeeele jeszcze Suuper Postow :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,gratuluję "150" i jednocześnie dziękuję za to ,ze jesteś,że piszesz,że tworzysz.Dziękuję za torcik i za podany adres do Mai :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ciastko dziękuję, nie przeszkadza mi, że za słodkie :):):)
    A ilość Twoich szyjątek mnie oszałamia, prawdziwe pracowite słoneczko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ piękne szyjątka


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołki jak zawsze perfekcyjne, a te z krzywymi nóżkami są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci tego wyjątkowego posta...no i dziękuję za ciacho!!!:))Wspaniałości uszyłaś..Aniołki śliczne, takie milusie do przytulania. Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne to wszystko :-)
    ciastko też takie robie i tez lubię kiedy jest mi słodko :-)
    kartkę dla Oliwki również wysłałam ale taką kupioną bo ja nie potrafie robić wałsnoręcznych ...
    gratuluje 150 postu życząc kolejnych ....
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie robiłam kartek, tylko kupiłam, bo czas mnie gonił i jak zwykle wysyłałam na ostatnią chwilę...

      Usuń
  10. Cudne aniołki. Każdy kolejny ładniejszy od poprzedniego i odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są twoje Aniołki i Śpioszki :) Bardzo podoba mi się to zdjęcie, na którym Aniołek siedzi z rozłożoną spódnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jestem łasuchem, nie pogardziłabym takim ciachem :D
    ja też ostatnio wrzucałam 150 post :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne aniołki, życzę kolejnych 150 ( i więcej) postów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne aniołki, najbardziej chyba te z krzywymi nóżkami mi się podobają :) , gratulacje z okazji jubileuszowego postu , a ciacho chętnie zjem :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciasto wygląda pysznie :) Aniołki i wszystkie inne cuda jak zawsze pięknie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też lubię słodkości :-) Twoje prace są wspaniałe! Życzę Ci kolejnych 150 postów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wspieramy z dziewczynkami takie inicjatywy jezeli to jest radość dziecka a dla nas sama przyjemność Asiu sielsko i anielsko u Ciebie i gratuluję i zycze kolejnych wspaniałych postów!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciasto wygląda przepysznie:) aniołki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne aniołki ...ciacho mniam a co do kartek to klasa córki zrobiła kartki i wysłałyśmy cały zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasa mojego syna też robiła kartki dla Oliwki, ale dowiedziałam się dopiero, gdy moja już była wysłana.

      Usuń
  20. Ale anielsko! Te anielice są przecudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne anioły, a ciacho smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Słoneczko... pracowicie u Ciebie - pracowicie ;-)))
    ale jakże pięknie ;-)))
    Buziaki zasyłam a że łasuch taki jak i Ty jestem więc... za ciacho dziękuję na pewno nie jest za słodkie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam w radiu ,że Oliwka dostała nawet kartkę od papieża!!!! Wszystkie Twoje prace są przecudnej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne anioły, podziwiam wielki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję serdecznie,zawsze z ogromną przyjemnością czytam Twoje posty,dziękuję za ciacho,mniammmm ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...