środa, października 16, 2013

Poduszkowy post


Dziś taki szybki ( ale długi) post poduszkowy,
bo za oknem u mnie pada
i w sam raz można się do takich poduszek poprzytulać;)

Poduszki szyłam w różnych okresach,
 ale pokazuję je hurtem i nie chronologicznie.

******************************************************

Na początek na rozweselenie słoneczko:



Uszyłam je z polaru. 



I moje małe słonko ze słoneczkiem:) 



******************************************************


Poduszki gwiazdki:



 Do kompletu misiek:





 I moja gwiazda z gwiazdkami:) 



Ta fioletowa podusia
 z jednej strony jest z jasnego fioletowego polaru,
 a z drugiej jest z ciemnego.




******************************************************



Takie podusie z koronką już szyłam wcześniej, 
(tam też pisałam kto dla mnie 
takie koroneczki cudne robi).


I kwiatuszki 



  I tulipanki



 Komplecik tak wyszedł: 





******************************************************

Uszyłam jeszcze poduszki z Messim 
 według projektu bardzo zdolnej Kasi,
o której już TUTAJ (klik) pisałam.
Kasia pięknie rysuje, fotografuje,
 lepi z modeliny i szydełkuje!
A teraz Kasia założyła swojego bloga (klik),
na który Was  serdecznie zapraszam.
Naprawdę warto odwiedzić  blog Kasi :)




Ta "chudsza" ma zdejmowaną poszewkę:





******************************************************

Poduszkę z Harrym Potterem 
też już widzieliście TUTAJ (klik)


Właśnie tamta podusia spodobała się tak jednej Pani,
 że chciała koniecznie taką samą.
Ja będąc w środku remontowego rozgardiaszu, 
odpisałam, że owszem mogą ją uszyć, ale dopiero za jakiś czas.
Pani jednak nie ustępowała i zasypywała mnie mailami.
 A skoro i cena jak najbardziej Jej odpowiadała,
więc się zmobilizowałam 
i pojechałam do Bydgoszczy po materiały, 
(bo się okazało, że niestety na szalik nie mam czerwonego polaru
i "wypychanko" mi się skończyło).
Uszyłam, wypchałam, wysłałam zdjęcia do akceptacji 
i dostałam taką odpowiedź:

Witam, przepraszam ale jednak rezygnuje.
 W sumie to bardzo drogi interes jak za poduszkę. 
Przepraszam za zamieszanie."

Bez komentarza...



Jest naprawdę duża 46 cm x 46 cm



******************************************************


Pozdrawiam jesiennie:)

I pamiętajcie o moim CANDY (klik),
na które serdecznie zapraszam:)


41 komentarzy:

  1. A to ci WREDNA BABA! Taką to zaraz "zabić"! Najlepiej jakby było wszystko za darmo! A poduszki wszystkie cudne szyjesz ! pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu cukierkowe nowości i przytulaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne poduchy, takie z koronkami uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne poduchy!
    Już, już się miałam zachwycać słoneczkiem, a potem gwiazdki, a na koniec Harry Potter :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo, fajnie, do takiego słoneczka się przytulić w taką pogodę to od razu człowiek energii nabiera :)) Oby jak najmniej takich ludzi jak ta Pani od poduszki, brak szacunku, na pewno znajdzie się innych chętny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne poduchy:)I jakie wielkie i milusie:)A na harrego z pewnością znajdzie się nabywca...ale fakt faktem ludzie są niepoważni...

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne te podusie ,ale słoneczko jest the best :-)
    pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusie urocze, ale tak naj, naj to te kwiatuszkowe, w komplecie z tulipankami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kolorowe i różnorodne :) Pracuś jesteś

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe.To słoneczko jest przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas tak pada ze takie słoneczko to na lekarstwo, jest świetne i ogromnie promieniste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne podusie :) Co do podusi z Harrym masz racje Bez Komentarza. Oby sie wiecej takie zamowienia nie zdazyly wiecej !!! Twoje Sloneczko Najsliczniejsze :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne poduchy! A ta Pani, no cóż, niektórzy to by chcieli mięć coś fajnego ale najlepiej za darmo. Totalny brak szacunku do rękodzieła :-( Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, szkoda, że tak wyszło... Przykre... Jak oglądam zdjęcia i dajesz odniesienie, jakie one mają rozmiary to jestem za każdym razem zdziwiona, że są takie wielkie:) Cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wzmiankę o mnie ;). Co do pani od poduszki z Harrym... ludzie są poprostu nie powazni :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie poduszki są piękne, mi się najbardziej podobają gwiazdki i HP ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu, bardzo przepraszam, że tak długo u Ciebie nie byłam. Dzisiejsze słoneczko tak mnie zachęciło, że jestem i buzia sama mi się cieszy tak mi się podoba :) Poduchy, kwiatuchy i inne cuda podziwiam i gratuluję talentu :)
    Pani od Harrego życzę, żeby się znalazła w podobnej sytuacji.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Podusie przepiękne:)a co do pani ,to jestem za jak powyżej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne podusie, kolorowe, uśmiechnięte, wesołe ;) Tylko szkoda, że niektórzy tego nie doceniają, nie potrafią zrozumieć, że to nie tylko hobby, ale też trzeba poświecić czas, czasami trzeba mieć sprzęt, a materiały tez nie są tanie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne poduchy a co do pani, to faktycznie... bez komentarza. Chyba jednak lepiej najpierw otrzymać zapłatę a później szyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne podusie :) , życzę jak najmniej takich niezdecydowanych klientów

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudne! zwłaszcza te kwiatowe:) a pani "harry" bez komentarza!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne prace a takie słoneczko nich świeci jak najdłużej ...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne jak zobaczyła Słońce od razu skojarzyło mi się z Twoją córcią:)gwiazdka z Gwiazdą również świetna .Kiedy Ty to wszystko robisz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Poduszki jak zwykle są fantastyczne...A co do klientki..ręce opadają...............

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Pracowite z Ciebie Słoneczko Asiu!!! Cudne podusie, bardzo podobają mi się te gwiazdki, a z Messim to moim piłkarzom by się spodobała na 100%:))

    OdpowiedzUsuń
  27. podusie cudne a z zamówieniami to jakoś tak przykro jak nas ktoś tak potraktuje ....miałam podobnie...no cóż

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za odwiedziny u mnie :) A u ciebie znowu tyle pięknych rzeczy, że nie mogę się napatrzeć :)) Kwiatki i tulipany są cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne podusie. A ta pani, o której pisałaś pokazała niestety kompletny brak kultury i brak szacunku dla Twojej ciężkiej pracy. Napewno znajdzie się ktoś inny kto przygarnie tą poduchę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpadłam tu z rewizytą. Piękne szyjesz zabawki a poduszki cudne. Gratuluję wiele udanych pomysłów i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Absolutnie wszystkie poduchy są fantastyczne.
    Pozdrawiam.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. Absolutnie wszystkie podusie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Poduszki są świetne , ta z Harrym Potterem wymiata po prostu !
    Masz Kobieto kawał talentu .
    Klientka .... Niesamowicie irytują mnie tacy ludzie.

    PeeS.
    Skuter,ulubiona poduszka Nastolatka zaliczyła już kilka prań , nadal wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej jak dużo poduszek powstało :) Wszystkie genialne :) jestem u Ciebie pierwszy raz ale na pewno jeszcze tu wpadnę :) Pozdrawiam Ania z niaf niaf

    OdpowiedzUsuń
  35. Misiek z gwiazdami rządzi! Super poduchy, a co do klientki... Proponuję zaczynać pracę po przesłaniu zaliczki :) A Harry Potter jest tak fajny, że na pewno niedługo znajdzie nowego właściciela!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przez przypadek zajrzałam na Twój blog i przepadłam! Przejrzałam go do końca. Masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...