czwartek, października 10, 2013

Wymianki , Wygrane Candy i wyróżnienia, czyli porządek robię:)


UWAGA
dłuuuuugi post będzie:):):)

****************************

Napisała do mnie Malwina / madebymali (klik),
z prośbą o wymiankę.
Miałam uszyć dla Jej synka narzędzia...
Biedna, bardzo długo się na nie naczekała, 
a ja mając okrutne wyrzuty sumienia,
 popełniłam jeszcze dla Niej
 skrzynkę narzędziową,
 (nie taką jak te moje poprzednie-klik)
ALE pierwszą skrzynkę SZYTĄ! :






I narzędzia oczywiście też:)







A od Malwinki / madebymali dostałam takie cudowności:

Zamotek w fajnych kolorkach:

Trzy kolorowe sówki, dla mojej trójki dzieciaczków:


 I słodkości:

Malwinko, BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!
:):):)

 ********************************** 


Poprosiła mnie też o wymiankę Bożenka / Bożka mamija
Chciała abym uszyła dla Niej koszyczek. 
Też długo czekała...
Dlatego (z ogromnego wstydu)
 doszyłam jeszcze króliczkę do kompletu:



Króliczka ma ciałko z mięciutkiego polarku.





Dodałam też niespodzianki:) 



Za to od Bożenki / Bożka mamija
 dostałam takie cudowności:



Cudowny słoiczek:



A w środku moje ulubione cukieraski:) 



 Wspaniała skrzyneczka:


A w środku same skarby :)
Najpierw myślałam, że to pachnące mydełka, 
a to świeczki są! 
Pachną, aż się w głowie kręci:)



Cudowne wisiorki i broszka: 


Bożenko, BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!!!
:):):)

*****************************************

Wygrałam jeszcze Candy u Oli.


I otrzymałam takie cudowności:

Kwieciste kolczyki:


Broszkę sówkową, misternie wyszytą:


 I słodkości.
Zanim się do nich dorwałam,
 to już były wypite przez...
mojego szybkiego syna:):):)

DZIĘKUJĘ BARDZO, za zabawę i za te cudowne nagrody!!!
:):):)

*******************************************

Otrzymałam też dwa wyróżnienia.

Pierwsze od  Sabiny / "blogerzaby"


Drugie od Wiktorii



Za oba serdecznie dziękuję Wam dziewczyny, 
ale wybaczcie, że nie pociągnę zabawy dalej ...

*************************

Przypominam,  
o moim  CANDY (klik) :)

Pozdrawiam ciepło:)


32 komentarze:

  1. Bardzo Kochana dziękuję za narzędzia:)Są cudowne i pięknie uszyte:)A skrzynka była totalnym zaskoczeniem:)Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności dzisiaj, dostane i otrzymane i zrobione z serca.Ale jestes pracowita hohoho, pieknie. Wszystko mi się podoba, więc nie wybieram tego co naj, bo nie ma faworyta. Piękna skrzyneczka narzędziowa, piękne narzędzia, cudny koszyczek(tez mi sie kiedys taki podobał hehe:))ale nie wygralam wtedy-buu) wraz z krolikową i wspaniałe piekne prezenty otrzymałaś.Gratuluję cudownego CANDY, Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, jakież cudowności poszyłaś! Narzędzia wymiatają :) Szkoda, że mój Misiek już wyrósł z takich zabawek :) I gratuluję Ci prezentów :)
    Pozdrawiam - Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wymianki:) skrzynka z narzędziami mnie zszokowała:) jak można coś tak genialnego uszyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała masa pięknych, zrobionych z sercem rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne!!! wszystko wszystko... a mój koszyk najpiękniejszy! jak bym mogła to bym z nim spała (wcale tak długo nie czekałam), a narzędzia dla chłopczyka są rozbrajające ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wymianki!Narzedzia super-ale będzie zabawa:))-

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianki , i gratuluję wygranej i witam w gronie obserwatorów i pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile pięknych rzeczy naraz:) Narzędzia super pomysłowe:) Gratuluję Wszystkich Wygranych i wymienionych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrnęłam do końca :) Warto było - same piękne wytworki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same Suuper wymianki :) Slicznosci dla siebie przygotowalyscie :) Jak i Gratuluje Ci wygranego Candy :) i wyroznien :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu,Skrzynką majsterkowicza mnie rozbroiłaś.Gratuluję wygranej.Dziękując za odwiedzinki,serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudne wymianki :)))
    uwielbiam takie biznesy :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. ale skarby! ale narzędzia to już mistrzostwo świata :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne narzędzia, takimi na pewno krzywdy sobie nie zrobi :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nadłubałas sie przy tych narzędziach,ale wyszły doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  17. ... łał! dla skrzynki z narzędziami :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne wymianki ale skrzynką z narzędziami jestem zauroczona:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ Ty cudeńka szyjesz... Skrzynka z narzędziami mnie rozwaliła a na zajączkowy koszyczek nie mogę się napatrzyć... wszystko takie cudne...

    OdpowiedzUsuń
  20. Uszyć skrzynkę z narzędziami to jest dopiero coś :) Niesamowite :) Tak samo jak koszyczek i zajączki :) Wszystko cudowne :)
    Prezenty wspaniałe dostałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow,
    jakie Ty kochana masz zdolne raczki żeby wykonać takie cuda ...
    to jest wszystko przepiękne i aż żałuję że ja nie mam takich zdolności i że nie mam się czym wymieniać ...eh ....
    pozdrawiam wniebowzięta...
    chylę czoła przed Twoimi pracami :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow,
    chylę czoła przed Twoimi pracami ...
    to dzieła sztuki :-)))
    żałuję że ja nie mam takich zdolności i nie mam się czym wymieniać ...eh
    wniebowzięta pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale zawrót głowy, tyle cudowności i.............. mamy łączy nas miłość do krówek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie prace cudowne, zestaw na narzędzia niesamowity ale najbardziej urzekł mnie królikowy koszyczek, słodziutki po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zawrót głowy, tyle cudowności i.............. łączy nas miłość do krówek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Skrzynka i narzędzia są fantastyczne, genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw dla małego majstra po prostu rewelacja. Ja też kocham krówki:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Asiu kolorowego oczopląsu dostałam, cudeńka otrzymane i uszyte zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...