niedziela, listopada 03, 2013

Krecik, gąski i kapcie


Witam w biegu...
Błyskawicznie wrzucam zdjęcia i uciekam, 
bo jeszcze starszą córę Anię
trzeba dziś dowieźć do internatu...

Krecik.
Krecika uszyłam według wykroju, 
który pokazywałam tutaj (klik)
 Wyszedł taki grubiutki, 
ale to dlatego, że spasł się, bo zima idzie;)




A to krecik pacynka.
Ten wykrój musiałam sama opracować,
bo nigdzie w internecie nie mogłam znaleźć takiego...




I jeszcze zdjęcie "pamiątkowe",
z krecikiem moich dzieci,
na którym widać różnicę we wzroście:


Gąski,
 które uszyłam dla pewnego przedszkola:





I kapcie.


Zachwyciłam się kapciami, 
które zobaczyłam u Foggi (klik)
i postanowiłam uszyć podobne dla mojego skarbeczka.
Kursiki znalazłam na bezcennych stronkach rosyjskich, 
(dodałam na nie namiary w "tutorialach" u góry strony).



Moje kapcie niestety nie przypominają króliczki, 
tylko bardziej...pieski, 
ale to wcale nie przeszkadza mojej Agusi;)



Pozdrawiam listopadowo:)

Pa!


35 komentarzy:

  1. Ach, bohater dzieciństwa mojego:) Pracę genialne, gratuluję serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie cuda,sama nie wiem co bardziej podziwiać,wszystko jest przecudnej urody,ale jakbyś pokazała kursik na tą pacynkę,to może bym zmajstrowała taką dla swojej wnusi,pozdrawiam serdecznie,szczególnie tą uśmiechniętą Ślicznotkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreciki Przeslodkie jak i gaski :):) A kapcie rewelacyjne :) I do tego Slicznotka je ma :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wszystko wyszło:) super:) A kapciochy po prostu ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia jesteś wspaniała że pamiętałaś o mnie DZIĘKUJE!!! Cudowne rzeczy tworzysz a przy tym dzielisz się wykrojami. Wielki szacunek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace piękne i dopracowane w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę od początku - uwielbiam krecika i pomysł z pacynką uważam za fantastyczny; gąski to już klasyka, wiec śliczne jak zawsze, a kapcie tak milusie, że sama bym w takie wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krecik uroczy, ale najbardziej podobają mi się pantofle;) extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne , gratuluje pomysłu z pacynką :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne, najbardziej urzekł mnie krecik pacynka i kapciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczny krecik :) I te kilka kilo nadwagi tylko mu uroku dodaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie to wszystko piękne a krecik jest po porstu uroczy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspomnienie z dzieciństwa, krecik mistrz, uwielbiam go :))

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko fantastyczne:) krecik:-D uwielbiałam go:-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Krecik wspaniały. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu jakie słodziaki stworzyłaś :) Ja też jak ten kret na zimę przytyłam hihi

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahoj! Cudne kreciki :)
    Gąski urocze, papucie rewelacyjne :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że tworzysz na całego :) Kreciki są super, co do grubości to nie przesadziłaś wcale a wcale, jest idealny :)
    Zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. krecik - pacynka jest rewelacyjny, od tyłu wygląda jak by mu majty wystawały :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ..... i twoja córa jest rozkoszna w tych paputach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Krecik to moja ulubiona bajka z dzieciństwa, świetny.Gąski urocze a kapciochy i modelka super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie piękne ale Krecik wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zima zasypie drogę i nie będzie się dało iść do sklepu to krecik będzie miał zapasy i będzie miał z czego chudnąć. Zapraszam do siebie: hobbyannymaj.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie wersje bardzo mi się podobają :) A krecic wcale nie jest taki grubiutki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ...ja się tak nie bawię...a właściwie to pobawiłabym się tymi cudeńkami :)Krecik mnie totalnie rozbroił,kapcioszki są urocze♥
    Ślę moc uścisków ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. no kapciuchy mnie rozbawiły - świetne są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...