sobota, listopada 23, 2013

Metamorfoza zegara, czyli metamorfoz część pierwsza



Miałam pokazać Wam,
 co tam zmalowałam latem podczas remontu,
Pokazuję więc, 
bo za progiem już Boże Narodzenie,
a ja tu jeszcze o lecie....

Zacznę od zegara, który zrobił dla nas
 (na którąś rocznicę ślubu)
mój bardzo zdolny teść.
Zegar mi się podobał i wisiał taki parę lat,
 ale że podczas remontu wpadłam w szał malowania,
 to i zegarowi się farbą oberwało.

No to jedziemy ze zdjęciami:

Tak wyglądał:


 Widzicie te detale:





W trakcie pracy, 
podczas której poszedł w ruch papier ścierny.
Trochę dużo czasu zabrało ścieranie tego lakieru:

Pierwsze malowanie: 
  Robiłam brązowy podkład, bo chciałam zrobić przecierki
ale ostatecznie z nich (na razie) zrezygnowałam.
Przecierki mogę zawsze zrobić,
wystarczy parę machnięć papierem ściernym 
na brzegach  i już;)

I prawie gotowy:

Zrobiłam kilka wersji zdobienia tarczy,
czyli najpierw przykładałam wycięte elementy i robiłam zdjęcia,
a potem rodzinka głosowała "za" i "przeciw"
ale ostateczne zdanie i tak do mnie należało;)

No i efekt końcowy:



I co, podoba się Wam?
 Bo mi bardzo:)

No a jak dorwałam farbę, 
to już dalej pooooszło:

Wieszaki:


Lampę znalazł mój mąż
i przybiegł do mnie z okrzykiem:
" Zobacz, będziesz mogła sobie ją odnowić!",
no to sobie odnowiłam...
a teraz czeeeeeeeka na zamontowanie....

Kobiałka po truskawkach: 



Blok do noży:


Stare drewniane świeczniki:



Wieszaczek kupiłam w Netto i pomalowałam oczywiście:



I taborecik, (z Netto):


Stare podpórki do książek,
które kupiłam z rok temu na targowisku
wreszcie doczekały się odnowy:



I pudełka po lodach:





***
A ten domek kupiłam za 10 zł (!!!) 
na tablicy.pl (plus 15 zł przesyłka)
Nic w nim nie zmieniałam, bo bardzo mi się taki podoba:)

***
A teraz mówię Wam pędźcie do Netto,
bo takie oto domki drewniane tam mają
tylko za 29.99 zł !!!
Ja kupiłam oczywiście,
 bo przejść obok niego obojętnie nie mogłam:)

Jeszcze nie wiem jak go ozdobię...
Ale nie spieszy mi się i na pewno coś wymyślę.

Ale tak wygląda "wielkościowo" 
z tym moim poprzednim nabytkiem:

Widać, że jest głębszy.

 A tak z Agą,
której bardzo domek się spodobał
i najchętniej zgarnęła by go dla siebie
i pewnie tak będzie:)



Pozdrawiam serdecznie Wszystkich zaglądających:)

34 komentarze:

  1. Zegar w białej odsłonie wygląda świetnie , ale mnie urzekła kobiałka na truskawki :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe życie starych rzeczy wyszło Ci rewelacyjnie, zegar ekstra i wszystko pozostałe też. Jaką farbą się to maluje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję Śnieżką. Napisane jest na niej "Emalia akrylowa" do drewna i metalu.

      Usuń
  3. Ślicznie :))) poszalałaś! Ale nic mnie to nie dziwi, bo ja w czasie ostatniego malowania dokonałam zamachu na karnisz, szafkę i wieszaki, lampy i zegar - całkiem podobny ocalały jakoś... :) Jak teraz oglądam Twój zegar to zerkam na mój - wciąż brązowy i różne plany mi chodzą po głowie :), bo biały wygląda dużo lżej.
    Domeczki super.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się napracowałaś.Wszystko piękne.Też ta tarcza podobała mi się najbardziej:)
    świetny koszyczek od truskawek i pudełka od lodów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zaszalałaś :-) Najbardziej podoba mi się przeróbka zegara.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. domki naprawdę super :)
    a Twoje malowańce zachwycają :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. metamofrozy oszałamiające cudnie to wszystko wygląda:-) a domek z netto jest cudowny ja nie mam takiego sklepu u siebie a tak do pracowni by się przydał:-(((

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie u Ciebie to wszystko wygląda odnowione.. teraz już wiem, że będę chomikować wszystko bo kiedyś się przyda.. jak będę na swoim to nadam tym rzeczom nowe życie tak jak TY. Super. I zegar też mi się bardzo podoba jak i wszystko co przerobiłaś! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna z Ciebie kobieta !koszyk na truskawki mnie powaliła ale zegar marzenie.
    PS.Asiu mam ciągle problem 4 razy próbowałam dodać komentarz i zastanawiam się czy to u mnie jakiś problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, nie wiem dlaczego tak się dzieje...
      Do moderacji był tylko ten jeden Twój...

      Usuń
  10. Aleez Ty sie napracowalas i taakie Slicznosci u Ciebie :):) Suuper prace :) Domki baardzo mi sie podobaja :) Niestety do sklepu tego zaa daleko mi hmm ale moze maz by zrobil mi cos podobnego dla malej zobaczy sie :):) Pozdrawiam Cie Zdolna Kobietko :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się napracowałaś , śliczne rzeczy , a zegar cudny , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuuu , szaleństwo ilościowe i całkiem ładne . Wszystko bardzo mi się podoba a najbardziej zegar .

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne przeróbki :) , na zegar też wybrałabym ten sam motyw róży
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj cuda ślicznosci pokazujesz...:)
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)
    http://lubimyprezenty.blogspot.com/2013/11/az-dwa-wyroznienia-i-sowka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no faktycznie wpadłaś w jakiś malarski trans, ale za to z jakim efektem! :) Zegar to mój faworyt!! No i taborecik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegar wygląda super. Widzę, że serwetki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wygląda ten zegar:) bardziej nowoczesny:) b.podobają mi się białe meble i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu ale produkcja! wszystkie przedmioty fantastyczne! zdolna mama z ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szaleństwa Joanny wypadły rewelacyjnie :-) Zastanawiam się tylko, czy Twoja doba Joasiu ma tak samo jak moja 24 godziny na dobę? To chyba sprawka zegara od Teścia, który chyba zaczarował Twój czas i masz go więcej niż inni :-) :-) :-)
    Szalej dalej :-) :-) :-) Serdecznie pozdrawiam :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno ale się napracowałaś! Zegar super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie zliftingowałaś wszystkie rzeczy!!! Super przemiany!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale się napracowałaś, nie wiem co piękniejsze, zegar bajkowy (wybrała bym ten sam motyw ), i ten taborecik świetna odmiana, zresztą wszystko świetnie do siebie pasuje :))) Rewelacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Joano droga :)
    wszystko zachwycająco piekne ...
    zegar mistrzostwo ,
    kobiałaka po truskawkach the best...
    pomysły w głowie cuda :)
    pozdrawiam najmilej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarodziejka normalnie, przepiękne. Biały zegar barrrdzo magiczny...no i..jest taki wspanialy. A kobiałka na truskawki..SUPER:))KAWAŁ dobrej roboty.SUPER.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zegar jest przepiękny! Chętnie bym taki powiesiła w swojej kuchni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj,piekny ten zegar,tarczę wybrałas najładniejszą:)Wszystkie prace są sliczne ,a domek super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko jest przepiękne, ale zegar absolutnie powalił mnie na kolana! Cudo! Chylę czoła przed Pani talentem, ja dopiero "raczkuję" w temacie decoupage.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie przerobiłaś ten zegar :) fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zegar, cudeńko z niego zrobiłaś. Wieszaki też bardzo cieszą oko bo to jeden z moich ulubionych motywów. Muszę zapytać męża czemu mi nie przylatuje z jakimś "gratem" i okrzykiem że będę miała co przerabiac? Ależ masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...