poniedziałek, listopada 18, 2013

Zuzia i Vanesska


Obiecałam sobie, 
że będę dodawała post przynajmniej raz w tygodniu,
a gdy sobie uświadomiłam, 
że już dwa tygodnie minęły
od ostatniego wpisu, 
wyglądałam mniej więcej tak:


No właśnie...:):):):):)

Nadrabiam więc szybko zaległości.

Zuzia, to chrześniaczka mojego męża
i na Jej 7 urodzinki uszyłam "Zestaw Pana Kuleczkowy",
który jest prawie taki sam jak ten uszyty dla mojej córci (klik).



Prawie, gdyż Kaczka Katastrofa "ewoluowała"
 i dostała bardziej okrągłą głowę
(Na zdjęciu z kaczką mojej Agi.)


Myszę Wiszę  dla Zuzi uszyłam z polaru
( a ta mojej Agusi jest z filcu).
Wywracanie i wypychanie
 tych koszmarnie cieniutkich kończyn,
to niezła lekcja cierpliwości...:):):)
( ta po prawo jest mojej Agi)

A pies Pypeć dostał swój ulubiony kocyk:


***
Vanesska, to moja chrześniaczka
i na Jej 3 urodzinki zrobiłam prawie
taki sam zestaw narzędzi jak dla naszych


Rakieta też była, a jak :





Kursik na taką skrzynkę jest tutaj (klik)


Cały zestaw tak się prezentował:

I na koniec pochwalę się, 
że moje zabawki uczestniczą w wystawie "Mam Hobby"
w soleckim muzeum.

Uroczyste otwarcie odbyło się 6 listopada.


Moja Agusia i moje zabawki:)


Najpierw ja musiałam przeprowadzić ostrą selekcję,
a jeszcze później pracownicy muzeum,
gdyż wystawców było aż osiemnastu
i dostałam tylko połowę gabloty:


Córcia Ania była w internacie (Toruń),
mąż w pracy (Poznań),
ale i tak Im nie darowałam i MUSIELI
 odwiedzić wystawę w święto 11 listopada,
gdyż muzeum było tego dnia otwarte.


Byłam, widziałam, 
więcej moich fotek tutaj zamieściłam (klik).

A zdjęcie wszystkich hobbystów,
 można obejrzeć na stronie muzeum tutaj (klik)

Pozdrawiam zaglądających:)


30 komentarzy:

  1. witaj ,
    mogę powiedzieć że z każdej strony otacza mnie Twoja rodzina ,Toruń i Poznań to otaczające Gniezno miasta:)
    gratuluję wystawy ,na pewno wszyscy zachwyceni bo ja nie mogę wyjśc z podziwu dla Twoich prac :)
    pozdrawiam chyląc czoła przed Twoim talentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to żyjemy w takim trójkącie : Toruń - Solec Kujawski -Poznań :) Na razie nie da się nic zmienić...
      Dziękuję serdecznie za komplementy:)

      Usuń
  2. No w końcu zguba się znalazła. Jak dobrze. A jakie piękne prace, wszystkie takie TWOJE:)No i gratuluję, że promujesz TWOJE cuda:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, to się naszyłaś, fajnie to wszystko wygląda. Gratuluję wystawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu GRATULACJĘ!!! jakbym mieszkała bliżej też bym poszła podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty dla chrześniaczek piękne. Gratuluję uczestnictwa w wystawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrazeniem :) gratuluję i oczekuje częstych postów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezenty uszyłaś :) Na pewno chrześnice były zachwycone :)
    Gratuluję wystawy, oby więcej ich było, bo w pełni na nie zasługujesz :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super pluszaki , jak tak oglądam to żałuje czasem że za stara już na nie jestem :)
    Gratuluje wystawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności uszyłaś, fajny pomysł na uszycie bajkowych bohaterów.. i jak super wyszło!
    a ten "kobiecy"zestaw narzędzi jest super :)! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zabawki , gratuluję wystawy jestem pod wrażeniem , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie chciałam napisać, że te narzędzia jakieś takie dziewczęce - i faktycznie tak jest i tak miało być!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Asiu wystawy,wspaniałych zabawek,i przyznam,że założenia miałam takie same, co do częstości postów.Powiem, jest lepiej ;) Zestaw narzędzi rewelacyjny.Pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności a szczególnie narzędzia ,wystawy gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie,też bym pooglądała na "żywo",bo cuda są tam,dobrze,że choć tak można zerknąć,maskotki są cudne,ale ten zestaw narzędzi jest boski,pozdrawiam serdecznie, masz śliczne dzieciątka

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty przygotowalas Przesliczne :):) Suuper wystawa ,widze ,ze duuzo sie dzieje u Ciebie :):) Fajnie ,ze wkoncu sie odezwalas :)Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, jakie drobinki! cudne!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu bajka! :)
    Gratuluję wystawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kot świetny , taki zdziwiony. Nie jedna z nas chyba tak wygląda w poniedziałek. Gratuluję wystawy. Naprawdę jest co podziwiać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pan Kuleczka i jego kompania są niesamowici :) I gratuluję serdecznie uczestnictwa w wystawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wystawy, ale nie ma się co dziwić prace są śliczne i jak najbardziej na taka wystawę zasłużyły :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę tylko gratulować pod każdym względem!!! Pluszaki są rewelacyjne !!! I nie martw sie ja tez mam tkie oczy jak ten kot,...ale Ty to przynajmniej masz wytłumaczenie:) Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam CIĘ na moje koralkowe (i nie tylko) candy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana skrzynka narzędziowa powaliła mnie na kolana :)

    i gratuluje wystawy :)

    pozdrowienia J.

    OdpowiedzUsuń
  23. Solec? Może się wreszcie wybiorę do tych dinozaurów, to Ci pomacham :) a na razie będę się nadal zachwycać Twoimi dziełami. Tak, na wystawy z nimi, na wystawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabawki jak zwykle bombowe i gratuluje wystawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ cudeńka kiedy to wszystko uszyłaś?gratuluję wystawy i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wystawy!Narzedzia sa genialne:)A zestaw z panem kuleczka cos pięknego:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...