poniedziałek, grudnia 30, 2013

Dwa robale i dwa stada


Z serca dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne.
Przepraszam, że ja (jak zwykle) spóźniłam się z życzeniami,
ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie...
Za to teraz życzę Wam kochani zaglądający,
wszystkiego dobrego "po" świętach
oraz dużo zdrówka i spełnienia marzeń
W tym Nowym 2014 Roku! :)


*******************


A teraz już pokazuję trochę zdjęć,
co tam poszyłam.


Dwa świąteczne robale.


Robal z prezentem:


Robal z choinką:




Stado kotów klamkowców:


W czerwieni:

Na niebiesko: 

W gwiazdki: 



Stado reniferów:



Renifery w beżu:


Reniferki słodkie takie: 


W czerwieni i w gwiazdki: 






Na koniec życzę Wam 
szampańskiej zabawy sylwestrowej !!!
A ja  tradycyjnie:
 w domu z mężem i z dziećmi,
czyli tak jak lubię:)




26 komentarzy:

  1. Z Ciebie moja kochana to jest pracuś :)Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego w tym Nowym 2014 Roku Zycze Tobie i Twoim Najblizszym !!! :):) Slicznosci poszylas :):) Widac ,ze sie nie obijalas :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wszystko przesłodkie. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robale świetne a i reszta ferajny superaśna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności :)
    Dla Was również wszystkiego najlepszego na cały Nowy Rok :)
    Pozdrawiam serdecznie - Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby 2014 był dla Ciebie wspaniałym rokiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne uszytki:))Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Ciebie i rodziny wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne te robaczki:))Wszystkiego co najlepsze w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości, nic tylko wpadać w zachwyt pozostaje:)
    Życzę wspaniałego Nowego Roku i dalszej tak silnej weny twórczej:) Ja również siedzę w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie ma mojego komentarza z wczoraj więc napiszę jeszcze raz. Robale przeurocze a i reszta gromadki superaśna. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy, dwa, jeden, głośno liczmy,
    już końcówka naszych zdarzeń,
    pozostaje nam wspominać,
    co staruszek przyniósł w darze.
    Czy, ten rok był dobry dla nas?
    Czy, łaskawy los nam sprzyjał?
    Czy, przyjaciół mamy nowych?
    Czy, zakwitła miłość czyja?
    Nie żałujmy chwil minionych,
    odpłynęły, gdzieś w nieznane,
    chodzić trzeba i pod górkę,
    brać musimy, co nam dane.
    Jaki, będzie ten co przyjdzie?
    Niesie dary w worku na dnie,
    marzeń morze, życzeń krocie,
    niech się spełnią, kto ich pragnie.
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci od serca, by każda łza w oku
    miała smak szczęścia,by nadziei płomienie
    nie gasły w mroku i każde marzenie
    spełniło się w Nowym 2014 Roku!Anulek z dziewczynkami..

    OdpowiedzUsuń
  15. zabawne slimaczki:) wesołego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zabawki. W Nowym Roku życzę nowych, ciekawych pomysłów i wszystkiego co najlepsze.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  17. i JA TEZ TAK SAMO CHOCIAŻ TYLKO Z JEDNYM DZIECKIEM, SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU JOASIU DLA CAŁEJ RODZINKI ŻYCZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Joasiu, życzę Ci wszystkiego, co najlepsze !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! a renifery są rozbrajające ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ...robale urocze; masz piękne tkaniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Joasiu, wszystkiego dobrego w Nowy Roku:-) Spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkego naj naj , moje ulubione renifery są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeurocza gromadka!Zachwycasz swoim mistrzowskim wykonaniem ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...