niedziela, grudnia 15, 2013

Zachciało mi sie uszyć misie ;)


Jakiś czas temu, gdy wysyłałam paczkę na poczcie 
moje oczęta ujrzały taki oto kalendarz, 
który natychmiast musiałam kupić
 ( kosztował chyba 9,99 zł)

Wiem, jestem jak dziecko,
które zobaczyło fajną zabawkę;)


Zdjęcia  (moje) fatalne, 
ale lampa odbijała się 
od gładkiego lśniącego papieru


Uroczy, prawda?


No i  jak już naoglądałam się tych cudnych zdjęć,
to zachciało mi się uszyć misie:)
I oto przedstawiam Wam
efekty moich poczynań.

Ta misia, 
która trzyma szytą bombkę w łapce
na ubranko czekała aż od...czerwca,
reszta misiaków, to już same "świeżynki" :)



Pierwszy raz uszyłam sweterek:



Ta para,  
jest już taka bardziej świąteczna:


Pierwszy raz dla misia uszyłam czepek.
Wygląda troszkę jak misiowy Czerwony Kapturek :)


Trzecia para trzyma w łapkach szydełkowe łyżwy,
które zrobiła dla mnie Asia (klik) .
Dziękuję Asiu:*


I jeszcze sesja chłopaków - misiaków
 w czapkach,
które uczyłam się szyć dość długo.
Najgorsze było opracować wykrój na te misiowe łebki...


Na tych zdjęciach,
widać jak eksperymentowałam 
z wykrojem na kształt głowy...

Tu wyraźniej: 

I jeszcze bardziej z bliska: 

A na koniec dziewczyny pokazują,
 że mają fajne majtki, a co :)



Z  głębi serca dziękuję Wam kochani
za Wasze komentarze,
które mnie uskrzydlają. 
A czytam je po kilka razy...

Pozdrawiam słonecznie:)




49 komentarzy:

  1. Ojej przepiękne te twoje misiaczki! Dopracowane w każdym szczególe! A jak się nazywa materiał z których je uszyłaś? P.S Kalendarz nawet jak odbija światło hihi to i tak uroczy ;) wiec ostatecznie zakup udany :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta misia z czerwca ma ciało z bawełny, a reszta misiów ma ciałko z polaru:)

      Usuń
  2. hahah:D ostatnie zdjęcie i komentarz do niego mnie powalił.. :D super! majteczki mają jak tralala... siedziałam i robiłam "o ja.. o ja.. jakie cudne" te Twoje misie... wcale nie dziwie się, że kupiłaś ten kalendarz..na pewno zrobiłabym tak samo:D tym bardziej, że przez trochę czasu kolekcjonowałam "stare" misie.. Twoje są cudne! przesłodkie i rozkoszne... zazdroszczę talentu! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi ulubieńcy , cudni , śliczni i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne misiaki. Uwielbiam misie, są wspaniałe a te Twoje to już maksymalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne misie, a ich ubranka genialne :) Też oglądałam ten kalendarz na poczcie, ale końcu kupiłam córce z aniołkami. W przyszłym roku tez pewnie wdepnę na pocztę za kalendarzem nawet nie wiedziałam, że mja takie ciekawe propozycje :) Pozdrawiam i milej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. One są cudne :) , a różny krój główek sprawia że każdy jest jedyny w swoim rodzaju :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I Ty te misie tak sama uszyłaś? Własnymi łapkami? No nie wierzę....Są piękniejsze od sklepowych zabawek!
    I na dodatek takie cudnie je przyodziałaś... W kwestii zabawek to już jesteś prawdziwym ekspertem...

    OdpowiedzUsuń
  8. same cuda.Piękne misie.Ciekawa jestem jakiej są wielkości:)Majtasy super:))

    OdpowiedzUsuń
  9. No, same misiaki słodziaki :-))) superanckie :-))) Miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też miałam taki kalendarz jak chłopcy byli mali!!! Twoje misie cudne!!! Majtki świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiaki są PRZECUDNE. Każdy inny, widać, że każdy miś ma swój charakterek. Nie będę ukrywać, że zazdroszczę Ci takiego talentu. Jestem już dorosłym dzieckiem, ale chciałabym mieć takie misiaczki-przytulaczki. Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaki!!.Ale masz dziewczyno talent!Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne i jak słowo daję, nie wiem, który jest naj!
    A jakie mają piękne majtusie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny ten kalendarz :) A misie wow ! Śliczne ! Tylko takie smutne misie mają...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne misiaczki, zdolne masz rączki i głowę pełną pomysłów. Pozdrawiam
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  16. Miśki fantastyczne i te w majtkach i te w czapkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. ...mój faworyt - w żółtej czapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. miski są śliczne :) maja bardzo pomysłowe ubranka :) najbardziej mi sie podoba beret z daszkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są wszystkie misie :) ale najpiękniejsza ta świąteczna para :) chociaż te szydełkowe łyżwy.... jednak wszystkie są rewelacyjne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ZAWODOWE MISTRZOSTWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NIC WIECEJ Z ZACHWYTU NIE POTRAFIE POWIEDZIE C :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze jakie cudne!Mój faworyt to ten w bialo czerwonej czapce z daszkiem ,ma taka słodka minkę:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodziaki te misiaki :) w sweterkach są świetne ale ja ostatnio mam fazę na wszystko co w sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeej Asiu jestem pod wielkim wrazeniem :) Sa PIEKNE :):) I jakie piekne ciuszki i te czapeczki noo i majtki maja :):) Wszystkie Baardzo mi sie podobaja :) Milego Nowego Tygodnia Ci zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rany, jakie cudne! teraz koniecznie musisz mieć kalendarz ze swoimi misiami!

    OdpowiedzUsuń
  25. Misie tulisie :) Śliczniutkie :)
    A jakie chłopaki maja kaszkiety! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nienawidzę wizyt na mojej poczcie, ale widzę, że nawet tam można znaleźć źródło inspiracji ;))) Misie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko!!! Joasiu! Twoja doba to na pewno ma więcej niż 24h:)! Wszystkie misie urocze i pluszaki z poprzedniego posta również!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna ta banda Misiaków. Twoje rączki wszystko uszyją. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój faworyt , to ten w żóltym sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko jakie kochane! wszystkie razem i każdy z osobna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Najserdeczniejsze życzenia:

    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,

    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,

    A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek,

    oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten,

    co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie życzy Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z okazji świąt życzę Ci....

    Prawdziwie rodzinnych, ciepłych-ciepłem domowego ogniska Świąt Bożego Narodzenia i samych pięknych chwil, oraz szczęścia i pomyślności w Nowym 2014 Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z okazji świąt życzę Ci....

    Prawdziwie rodzinnych, ciepłych-ciepłem domowego ogniska Świąt Bożego Narodzenia i samych pięknych chwil, oraz szczęścia i pomyślności w Nowym 2014 Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Misiu w żółtym sweterku jest przeuroczy...:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie wszystko śliczne:) a te "czerwone kapturki" chyba najsłodsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...