środa, stycznia 29, 2014

Biskup II



Uszyłam jeszcze w grudniu biskupa.
Miał być taki sam, jak ten poprzedni (klik),
tylko dodatkowo miał trzymać pastorał.



Sutanna, spodnie, muncet, pastorał, rokieta, biret i krzyż,
czyli strój chórowy biskupa:

Pastorał miał mieć napis-cyfrę "50",
ponieważ biskup był prezentem z okazji 50-tych urodzin.
Napis namalowałam farbami do tkanin.


Ten biret zrobiłam troszkę innym sposobem
 niż ten poprzedni.


Teraz duuuużo zdjęć:







Jest też pierścień biskupi:


Biskup potrafi samodzielnie stać.




Obowiązkowe zdjęcie z Agnieszką:


Z rozpędu uszyłam drugiego.
Będzie z nim też dużo zdjęć,
więc dokładnie pokażę go w innym poście.


Dziękuję za to że nadal do mnie zaglądacie:)
Mam nadzieję pobiegać po Waszych blogach w ferie,
które zaczynają się u nas już w przyszłym tygodniu.

Pozdrawiam serdecznie:)



26 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego- takiego prezentu się nie zapomina!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! I jaka precyzja wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopracowany w każdym szczególe :) rewelacyjny prezent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie! :) Zdolne Słoneczko ;) Jak zawsze Asiu,zadbałaś o każdy szczegół!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoją dbałość o szczegóły. Napatrzyć się nie mogę. Chciałabym umieć tak szyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęka mi opadła jak zobaczyłam pierścień!:) Co za precyzja:) Podziwiam- uszycie takich małych szatek musi być czasochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent!!! Podziwiam wykonanie:))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Biskup cudny! jak zawsze każdy szczegół dopracowany do perfekcji!!! A u nas ferie się kończą niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjni są, podziwiam precyzję w detalach, ubranka robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny , jestem pełna podziwu dla Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny ,
    jak prawdziwy :)
    pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny :)
    jak prawdziwy :)
    pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita, te Twoje ludziki są super. Podziwiam też to jak się znasz na tych wszystkich nazwach stroju biskupiego, ja połowy nie znam. Cudo :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę tylko krzyknąć z wrażenia - ach! niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!!!Jacy dopracowani Panowie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna prezentacja :) i ładnie uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejny raz oglądam Twoje szyciowe arcydzieła i dzisiaj weszłam zobaczyć sobie u Ciebie na wykroje.. chociaż nigdy takich rzeczy nie szyłam to coś mi się wydaje, że niedługo chociaż spróbuję..może coś wyjdzie:) pozdrawiam ciepło! uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie jesteś mistrzynią .Wszystko bardzo misternie wykonane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...