piątek, stycznia 31, 2014

Biskup III


Obiecałam więc słowa dotrzymuję,
i następnego biskupa szybko pokazuję.

Na tym zdjęciu jest razem z tym poprzednim (klik)



Ubranko:

I już ubrany:



Dalsza część szat liturgicznych:









Całość:


I już ubrany w szaty liturgiczne:






Agnieszka z biskupem:


A tutaj spróbowałam zrobić z niego 
Biskupa Św. Mikołaja
;)


I na koniec...
Jupiii, od dzisiaj u nas FERIE:):):)
Wreszcie będę miała najstarszą córcię w domu!:):):)
(Informacja dla niewtajemniczonych:
Ania w ciągu tygodnia jest w internacie).



Pozdrawiam serdecznie:)




23 komentarze:

  1. rany julek:) najazd biskupów???:):)
    a u mnie koniec ferii:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudowne zaskoczenie!
    Świetnie, że będziecie mieć okazję być razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej..jak to wszystko precyzyjnie jest uszyte.. każdy element.. podziwiam! a dla córci udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita :) , wszystkie te szczegóły dopracowane idealnie :)
    u mnie już po feriach

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś genialna, super i masz talent.bardzo lubię podziwiać Twoje dzieła!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem jak Ty to robisz, jesteś po prostu mistrzynią w szyciu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze trochę i całe seminarium Ci wyjdzie. "Panowie biskupowie" są super i do tego jacy przystojni :)
    U nas ferie dopiero w drugiej połowie lutego, mamy jako ostatni.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam kochana Twoje umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. on jest po prostu BOSKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita jesteś w tworzeniu tych swoich lal:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale detale! Jak mini wersje prawdziwych! Podziwiam talent! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat biskupi masz opanowany do perfekcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Chylę czoła przed Twoim talentem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super biskup ;-) Świetny jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale rewelacja. Masz złote rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo elementów,szczegółów i wszystko dopracowane, mało tego ja tam wypatrzyłam pierścień :)A jak taki biskup reaguje jak widzi Twoje cuda ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Joasiu, coś mi się wydaje, że u Ciebie niedługo to jakiś synod się zbierze:))) Świetny biskup, zawsze podziwiam detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne są Twoje prace ! Jestem pod wielkim wrażeniem !!! Ja mam zamówienie na zakonnicę i nie wiem jak się za nią zabrać -Ty masz wielki talent do odzwierciedlania postaci ! Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow nieustająco podziwiam :) jesteś boska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestes Asiu niesamowita :):) Pod kazdym wzgledem Twoje szyjatka sa Piekne i dopracowane :) Mam nadzieje ,ze milo mijaja Wam ferie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...