poniedziałek, stycznia 06, 2014

Mia i ja


Zostałam poproszona o uszycie 
lalki Mii z filmu "Mia i ja".


źródło

Podobno jest to nowa bajka 
i chociaż można zdobyć różne akcesoria  z jej podobizną
np.: pościel, plecak itp.,
 to jednak nie ma jeszcze takich lalek.


źródło

Z duszą na ramieniu
podjęłam się tej próby ...

I oto efekt:


Parę dni myślałam, 
jak uszyć te wszystkie ząbki
 w dole sukienki i na nogach...
Wycinałam i prułam...,
a tkaniny na sukienkę miałam malutko...
oj malutko...


Włoski z wełny czesankowej:





Pierwszy raz malowałam twarz...
No cóż...
 do końca z efektu nie jestem zadowolona
i już wiem, że muszę w tej materii jeszcze dużo poćwiczyć...






Lalka kosztowała mnie dużo czasu i wysiłku,
więc błagam, powiedzcie, 
że jest chociaż troszkę podobna...



36 komentarzy:

  1. Rewelacyjna lalka,dobór materiału i wykonanie perfekcyjne nic tylko kochać i przytulać:) juz widze te zazdrosne minki u innych dziewczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest.Dziewczynka będzie zachwycona:)
    sukieneczka idealna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że jest podobna a buzię ma ładnie wymalowaną, jesteś dla siebie zbyt surowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu wyszla Ci na prawde Suuper :) Jest bardzo podobna i niezle poradzilas sobie z ciuszkiem jak i buzia :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna jest a twarz to ja też chcę tak umieć malować:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś już za późno, ale jutro odpytam miłośniczkę tej bajki i dam znać, czy skojarzy lalkę :) Mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc dziewczę nie zawahało się ani przez moment: Mia!
      a pytałam z zaskoczenia :)

      Usuń
  7. Zgadzam się z Manitą ;) Mija jest superancka!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wykończona- wiadomow, że to własnie TA lalka! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lalka jest cudowna. Ja bym się chyba nie odważyła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na pierwsze wykonanie, no cóż, muszę być szczera, aż do bólu, nie będę ukrywać... jest super. Nie znam tej bajki, bo chłopaki raczej takich filmów nie oglądają, ale patrząc na zdjęcie i lalkę, to jest idealna.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna jest! Najbardziej jestem pod wrazeniem ciuchów, jak Ci sie udało tak idealnie dobrać materiał???!!! Super !

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że najlepszą odpowiedzią będzie mina właścicielki:) Ja jak mam wątpliwość, czy coś się spodoba szybko znajduję odpowiedź w reakcji obdarowanego:) Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dech mi zaparło .....
    cudo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie ładniejsza od oryginału :) i przytulić można :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi od trochę podoba się bardzo;liczy się Asiu serce w to włożone i sprostałaś zadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna i bardzo podobna do oryginału :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest bardzo podobna, śliczna! A jaką ma cudną buźkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. moja córeczka uwielbia tą bajkę i na pewno od razu by rozpoznała kto to:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana jesteś niesamowita w tym co robisz lalka fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  20. Lalka wyszła super ,jedynie tylko głowa wydaje mi się ciut za szeroka ale może się myle , ale tak to super

    OdpowiedzUsuń
  21. jESTES NIESAMOWITA. sUPER!!! GENIALNE DZIEŁO!:d

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim skromnym zdaniem świetnie wywiązałaś się z zadania.
    Szczególną uwagę przykuwają właśnie te ząbki. To musiała być dopiero mrówcza praca...
    Ale jest i jaka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna wyszła i nawet nie przyznawaj, się że pierwszy raz malujesz. Mówiłam Ci jesteś świetna w tym co robisz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. "Trochę podobna" <---- nie grzesz kobieto tą skromnością ;)
    Lalka jest cudna i jak bum cyk podobna to mało powiedziane , toż to siostra bliźniaczka panny z obrazka !
    Śliczna jest !

    OdpowiedzUsuń
  25. Extra jest ta lalka, chciałabym taką dla córki, kocha Mię - jutro idziemy na poranki z Mią i Winx :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...