czwartek, stycznia 02, 2014

Pingwiny i szydełko


Dostałam specjalne zamówienie na pingwinka.
 Miałam go uszyć dla Justynki - córki kuzynki mojego męża.
Do tej pory jeszcze takiego "gościa" nie szyłam.
"Tildowe" pingwinki bardzo mi się podobają,
ale dla Niej chciałam uszyć innego,
takiego "bardziej pingwinowatego";)

I oto sam Pan Pingwin,
który powstał jeszcze w grudniu 2013 :





Potem zachciało mi się uszyć jeszcze dwa, ale już mniejsze.






A tutaj widać wyraźną różnicę we wzroście:



Małe pingwiny mają "tycie" czapeczki,
 które uparcie uczyłam się szyć
( dlatego jest każda trochę inna)
i przyznam się Wam teraz, 
że z efektu końcowego
 jestem bardzo zadowolona:)


Na koniec Wam się kochani  pochwalę
że w końcu się odważyłam i szydełka użyłam;)
Nie powiem, 
żeby to było z jakimś  zachwycającym skutkiem, 
ale szaliczki dla moich szyjątek już będę mogła robić;)
I dltego jeden z "maluchów" ma szalik,
który własnoręcznie wydziergałam! (To ten czerwony). 
(Zielony szaliczek zrobiła dla mnie już jakiś czas temu,
moja sąsiadka. Dziękuję Edytko!)


A oto moje pierwsze szaliczki:


Moja pierwsza "ala serwetka",
do której mam już pomysł jak ją wykorzystam:


Moje pierwsze kwiatuszki:


Uczyłam się je robić z tego filmiku na youtube:



I zrobiłam jeszcze szaliczek i takie "nie wiadomo co"
czyli dziergałam "na żywioł", 
a swoje szydełkowe dziwadełka zawiesiłam na choince :D


Chciałabym jeszcze bardziej zgłębić,
tę szydełkową dziedzinę,
ale wiadomo, ze wszystko zależy od...
czasu, a raczej jego braku.

Pozdrawiam serdecznie:)




Mam nadzieję, Agnieszko, że się przydadzą namiary:)


34 komentarze:

  1. Pingwiny urocze, jesteś mistrzynią w szyciu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne pingwinki :):) Asiu jak bedziesz miala kiedys jakas wolna chwilke ,choc wiem ,ze z czasem ciezko tooo ja z checia poprosilabym taki tutek na czapeczki :):):)
    A szydelko nooo widac ,ze Cie lubi :):) Suuper :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, zanim ja zrobię tutek, to i z pół roku minie...;)
      Sama szukałam takich tutków w sieci. Najpierw wpisuję w google tłumacza czego szukam, a potem zmieniam tylko języki;) Najwięcej jakichkolwiek kursów można znaleźć w języku rosyjskim i angielskim.
      Tutaj podaję Ci linka gdzie sama szukałam:
      https://www.google.com/search?q=cap+aviator+tutorial&rlz=1C1SKPC_enPL379PL379&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=nFTFUpbiHOOU7Qar-4GwAw&ved=0CCoQsAQ&biw=1024&bih=639

      Usuń
    2. Agnieszko, tu masz dokładny kursik:

      http://www.deliacreates.com/2010/10/lumber-jack-hat.html

      Usuń
    3. Jeej Dziekuje Ci Baaardzo Baardzo :):) Sprobuje zobacze co mi z tego wyjdzie :):)
      Musze to ogarnac w mojej glowce :):) A nozyczki Asiu moj maz najpierw mi zamowil na necie takie z zygzakiem czarne :) Pozniej bylismy u nas w Kauflandzie i w rzeczach przecenionych Tchibo znalezlismy ten komplecik :) Moj maz do mnie : Noo przeciez masz juz to po co Ci te :)
      Odp : boo te sa rozowe hahahaha :):) do dzisiaj nie umiem uwiezyc ,ze tak glopia odpowiedz dalam hahaha i tak poszlismy dalej :)
      I znalazlam je pod choinka :) to mnie maz zaskoczyl :):) Buziaki jeszcze raz Dziekuje Ci za linka :) Malemu chcialabym taka czapke uszyc ,hmm chyba zaraz pojade po jakis polarek :):)

      Usuń
  3. Pingwinki jak zwykle mistrzowskie!!!
    PS. Wszystkie trzy części przeczytałam jedna za drugą, jednym tchem ;) A pomyśleć, że gdyby nie Ty, to bym nie poznała przygód zwariowanej "weterynarki" z Poczekajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że książki Ci się podobały :)

      Usuń
  4. Pingwiny super :) i szydełkowanie też ci super wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaaaaaaaaaaaaacieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jakie Ty CUDA robisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zostałam Twoją obserwatorką!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej Asiu na rekach moglabym Cie teraz nosic :):):) Dziekuje Ci Pieknie za pomoc :):):) Buziaki :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boskie te pingwinki !!!!!!!!!!!! a szydełkowanie to nie takie trudne jak widać !!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. pingwinki urocze :-)
    czapki super wyszły :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. te pingwiny w uszatkach świetne.Jeszcze im łyżwy na nogi załóż:):)
    widzę,że kolejna szydełkowa osoba się pojawia:) cieszę się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności ,wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne! A jak cieplutko ubrane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne te pingwiny, teduze i male super wykonane.Również szydelkowanie ślicznie Ci wychodzi.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pingwiniaści obywatele w pilotkach mnie rozłożyli na łopatki :D wszystkiego dobrego w nowym roku, wiele inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pingwinki, urocze :) Szaliczek, serwetka i kwiatuszki są bardzo fajne, aż trudno uwierzyć, że dopiero zaczynasz szydełkować, bo wychodzi ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pingwinki są rozbrajające :) I gratuluję Ci nabycia nowej umiejętności - wiem, jak cieszy, jak się czegoś nauczymy i możemy to wykorzystywać na wiele sposobów :) Ja nadal dojrzewam do takiego zastosowania szydełka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Joasiu wszystkie Twoje prace są niesamowite i aż brak mi tchu by je komentowac :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pingwinom brakuje tylko śniegu, czapki są rewelacyjne :)
    PS Asiu nic się nie stało lubię swoje imię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Jeszcze raz najmocniej Cię przepraszam...
      Widać wyraźnie, że mam chyba za dużo na głowie iż mnie taka pomroczność złapała...

      Usuń
  18. Pingwinki są cudowne, zwłaszcza te dwa maluchy w superaśnych czapeczkach. A pierwszy czerwony szaliczek jest po prostu rewelka. Gratuluję Ci nowej umiejętności, możesz mi wierzyć, jest bardzo przydatna.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pingwiny. Jesteś bardzo zdolną osobą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie słodkie te pingwinki:) a szydełkowanie - brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności i jak pięknie szydełkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pingwinki, gratuluję zdobycia nowej umiejętności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodziaki te pingwinki! Idealne do tulenia :) pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pingwinki są przeurocze!!! Zapraszam do obejrzenia moich lal, mam nadzieje, że się także spodobają - będzie mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne pingwinki!
    Dużo szczęścia w Nowym Roku!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapitalne pingwinki! Czapeczki są po prostu boskie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...