niedziela, stycznia 05, 2014

Post poduszkowy


Zebrało mi się parę poduszek do pokazania,
jakie poszyłam jeszcze w 2013 roku,
pokazuję je więc :)


Ta poduszka była prezentem pod choinkę 
dla kolegi mojego syna,
 którego Paweł wylosował  w ramach
"wymiankowej paczki " na Wigilię klasową.
Mateusz (kolega) uczy się gry na fortepianie
wymyśliłam więc dla Niego taką podusię:



Z drugiej strony: 


Mama Mateusza była zachwycona podusią,
także w bardzo bliskiej przyszłości
powstanie dla drugiego syna prawie identyczna,
tylko z innym imieniem oczywiście:)

********************

Ta z kolei poduszka powstała na urodziny
dla Wielkiego Fana
Klubu Sportowego Unia



Tu z  Agusią, żeby pokazać,
że poducha wyszła mi naprawdę wielka:) 


**********************

Następna poducha, to słoneczko, 
dla pewnej małej dziewczynki,
która takie sobie zażyczyła od Mikołaja.


To jest mniejsze...


Dla porównania kolażyk:


Mój pierwszy księżyc,
też  poduszka,



który powstał pod wpływem impulsu...


Po prostu poczułam, że muszę uszyć taki
księżyc z odstającym nochalkiem:)




*******************

I na koniec dwie podusie dla Martyny,
mojej siostrzenicy i jednocześnie
 Wielkiej Fanki Justina Biebera.

Na podusiach oczywiście Justin B. i Martyna:)
Poszewki:

To są moje pierwsze transfery...
olejkiem lawendowym!
Znalazłam taką super instrukcję tutaj (klik).

Do tej pory czytałam, że transfery można zrobić,
 acetonem albo nitro lub CarPlanem, 
a tu taka niespodzianka!
Nie dosyć, że ładnie pachnie,
to i efekt zadowalający
(jak na mój pierwszy raz)
:)

Oczywiście zapomniałam,
 że trzeba było zrobić wydruk w odbiciu lustrzanym
(to zdjęcie z autografem),
ale Martyna była tak szczęśliwa, 
że nie zgłaszała reklamacji;)

Tu już poszewki naciągnięte na podusie:


Do tego jeszcze zamówiłam u wspaniałej
Oli / Lexie's Art (klik)
taki  piękny komplet biżuterii,
który otrzymała Martyna razem z poduszkami:


Dziękuję Olu
 za błyskawiczną realizację zamówienia na ostatnią chwilę:)

Zamówienie to
składało się jeszcze z innych cudowności,
ale pokażę je już innych postach:


Pozdrawiam serdecznie:)



27 komentarzy:

  1. Wspaniałe pomysły, piękne poduszki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoimi poduszkami,są rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałaś czadu z poduszkami :), szczególnie ta chopinowska bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne poduchy :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki super , gratuluję pomysłów i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu zadziwiasx swoimi dziełami, co jedno to lepsze,a podusie piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszki Twoje to Ja uwielbiam :):) Jeej ja to uwielbiam wszystkie Twoje szyjatka :):) Slicznie podusie z transferu Ci wyszly Super :) Suuper rowniez komplecik bizuterii :) Baardzo Lubie Oli prace :):) Zycze Ci milego Nowego Tygodnia :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowość ludzka nie ma granic,a odnosi się to i do Twojego szycia i kursu na transfer.Te poduszki są obłędne,ta sportowa nasunęła mi pewien pomysł,ciekawa jestem czy herb klubu Barcelona też byś zrobiła?,bo ja mam w domu takiego fana i to byłby fajny prezent urodzinowy,a kurs jest super,dzięki za namiary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Barcelona to i Messi?
      Szyłam takie z Messim.
      Można je tutaj zobaczyć:
      http://pracowitesloneczko.blogspot.com/search/label/Messi

      Usuń
  9. Poduszka fortepianowa jest ekstra, nawet nie myślałam, że można coś tak fajnego zrobić.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudności poszyłaś.Księżyc ma fajny nochal:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy świetne!!! Może i ja kiedyś jakies cudo zmajstruję? Ale jeszez duuuuuuuuuuuuuuuuuuużo wody musi upłynąć......Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite poduchy, zastanawiam się jaka pasowałaby do mnie??????

    OdpowiedzUsuń
  13. O-mat-ko!!! Fortepian mnie powalił! Cudo!
    Ciekawie wyglądają te poduszki z transferem!
    A za zamówienie to ja serdecznie raz jeszcze dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje poduchy ♥ Fortepian jest aaa...cudowny absolutnie ♥ Sama radość!Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie poduszeczki są śliczne. Jesteś bardzo zdolną dziewczyną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu wspaniałości same, a ja mam prośbę bo mam zamówienie na słoneczka takie jak szyjesz do przedszkola czy formę sama robiłaś? tylko ja je potrzebuje mniejsze;) i jak je wykonalas jezeli mogę zapytać. I buziaki dla mojej modelki ulubienicy zabawki bez jej twarzyczki wolę to i to;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tak wykrój na słonko sama robiłam.
      Środek słoneczka to koło (wycięte dwa razy) odrysowane od miski:) Na jedno naszyłam oczka i buźkę.
      Potem wymierzyłam (mniej więcej) jaki jest obwód koła i podzieliłam to koło na równe kawałki. Wiedziałam wtedy ile będzie potrzeba
      promyków.
      Promyk, to taki trochę trójkąt z lekko zaokrąglonym wierzchołkiem. Zszywałam w nim dwa boki. W jednym z nich robiłam przerwę do wypychania , a ten trzeci bok - dolny zostawiałam nie zszyty.
      Gdy już miałam uszyte promyki i wywrócone, to przypinałam je do brzegu kółka (tym nie zszytym dolnym bokiem). Przykrywałam drugim kołem ( z buźką) i zszywałam na okrągło, pamiętając żeby zostawić przerwę w kole do wywrócenia.
      Dopiero wtedy wypychałam najpierw buźkę słoneczka, a dopiero na samym końcu każdy promyk osobno (przez tę zostawioną szczelinę). I na samym końcu zaszywałam ręcznie, te nie zszyte kawałeczki.
      Mam nadzieję, że coś zrozumiałaś, bo bez zdjęć, to kiepski ze mnie nauczyciel...

      Usuń
  17. Poduszki bardzo duże, piękne mój bratanek kocha Barcelonę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pomysłowe wszystkie robótki!!!!!Najbardziej mnie zachwycily te ze zdjęciami:)!!!!! Pozdrawiam!,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe poduchy! Myślę, że Chopin nie pogardził by poduszką z fortepianem.
    Bardzo spodobała mi się też ta ze Słońcem i Księżycem w jednym. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szyłam już dinozaura, teraz zabieram się za biedronkę. Fajne pomysły na poduchy. Czym wypełniasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Szyłam poduchę dinozaura, teraz zabieram się za biedronkę. Masz ciekawe pomysły na poduchy. Czym wypełniasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypełniam takim puchem:
      http://allegro.pl/kulka-silikonowa-sztuczny-puch-wklad-do-poduszek-i4116433701.html

      Usuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...