wtorek, stycznia 14, 2014

Prezenty II - Hello Kitty i Myszka Miki


Myślałam, że po świętach będę miała trochę wolnego od szycia, 
a tu nic z tego...
Z czego oczywiście cieszę się ogromnie,
 ale że zarobiona jestem, 
to tylko wrzucam zdjęcia i uciekam...
Także pobiegam po Waszych blogach w innym czasie...
Wybaczcie...

******

Te wszystkie poduszki i pacynki
uszyłam na święta dla naszych (męża i moich)
 chrześniaków -  trzylatków.

Hello Kitty

Poduszki 



Pacynki:


Komplecik dla mojej siostrzenicy Marcelinki:

Komplecik dla mojej bratanicy Vanesski:

Do tego zamówiłam u wspaniałej
takie  oto przepiękne naszyjniki:

I teraz już wiadomo jakie od Oli
były tu cudowności ukryte:



Do tego jeszcze zamówiłam bombeczki



Naprawdę są cudowne!
Gdy znalazły się już u mnie, 
to oglądałam je w kółko i w kółko
i nie mogłam wyjść z podziwu,
 że takie cudeńko jest możliwe do zrobienia:)

Wszystkie bombeczki jakie zamówiłam u Dorotki
tak wyglądają:


Tę z traktorkiem pokażę dokładniej 
jeszcze przy innym wpisie,
takim...."traktorkowym":)


*******

Myszka Miki

Poduszka


Pacynka


Komplecik dla mojego siostrzeńca:


Wszystkie pacynki, które uszyłam na te święta:


Szaliczki dla nich zrobiłam na szydełku. Sama! :)
Kwiatuszki do poduszek też,
 a pokazywałam je tutaj (klik)

Do szydełka ciągnie mnie baaaardzo,
ale nie umiem czytać schematów...
idę bardziej na żywioł, haha:)
a co mi wychodzi,
pokażę niebawem....

Pozdrawiam serdecznie i uciekam....




27 komentarzy:

  1. Oglądam, podziwiam i napatrzeć się nie mogę:) Cudności.
    A polar gdzie kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polar kupuję w Bydgoszczy na ul. Dworcowej. Są tam dwa fajne sklepiki. Cena za metr w jednym 16 zł a w drugim 18 zł.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, ale myślałam, że masz jakiś fajny sklepik w internecie. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Polar kupuję "osobiście", ale przez internet kupuję inne tkaniny. Często na allegro, albo w tym sklepiku:
      http://houseofcotton.pl/

      Usuń
    4. Ja też kupuję w tym sklepiku.Dosyć fajny wybór tam mają.

      Usuń
  2. rany,jakie piękne.I poduszki i pacynki.Cuda.
    chciałabym tak umieć:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te poduchy, pacynki są superaśne. Naprawdę podziwiam Twoją dokładność w szyciu detali, masz talent.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu kolejny raz chylę czoło przed Twoimi pracami :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super poduchy i pacynki , a co do szydełka to najlepiej na żywioł ja tak robię bo też nie bardzo wiem o co chodzi w tych schematach czasem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne - i te zrobione i te dostane ;), szkoda że święta są tylko raz w roku ...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace na pewno dzieciaki zadowolone :-)))


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki rewelacyjne! ale pacynki.... mistrzostwo świata :)
    pozdrawiam
    mruwka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie to jakoś ta myszka Miki oczarowała- i podusia, i pacynka....

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńka! jako małe dziecko uwielbiałam myszkę miki i nadal chwyta mnie za serce!:) piękne pacynki też!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale prace, masz kochana pomysly a wykonanie...wielki szacun:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie szyjesz Asiu :):):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. cuda porobiłaś i to w takiej ogromnej ilości! Masz poniekąd rację, komputer zabiera mnóstwo czasu, właśnie teraz biegam od bloga do bloga i komentuje zaległości:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudowności :) zazdroszczę obdarowanym :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ cudowne te poduchy....jesteś mistrzynią w szyciu poduch:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu tworzysz Piękne rzeczy nawet mojej Emilce nie pokazuje ;)ale kiedy Ty śpisz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowo i z detalami uszyte.Pięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no przecudne, co jedne to ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pacynki świetne , przymierzałam się żeby ufilcować kilka :) ale jakos nie mogę się zebrać :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...