środa, stycznia 08, 2014

Prezenty - Scooby Doo i Bulba


Na Boże Narodzenie
uszyłam prezenty dla moich pociech.

Dla najmłodszej córci Agusi, która jest
ostatnio wielką fanką Scooby Doo 
taką podusię:



Z drugiej strony:



Do tego uszyłam pacynkę,
(wykrój sama wymyślałam):






Razem:

Do tego zamówiłam u niesamowitej 
Oli / Lexie's Art (klik)
taki  wspaniały naszyjnik:

A u utalentowanej Dorotki / DoraHand
z krainyfilcu.flog.pl (klik) 
zamówiłam przecudną filcową bombkę:




Do obu dziewczyn  zgłosiłam się na tydzień przed świętami,
także chciałam im jeszcze raz
 BARDZO podziękować za
błyskawiczną realizację mojego zamówienia na ostatnią chwilę:)

(Zamówienia te
składały się jeszcze z innych cudowności
ale pokażę je jeszcze w innych postach).

Oprócz rękodzieła Agnieszka otrzymała
od Mikołaja
jeszcze puzzle i film ze Scooby Doo,
Także była bardzo szczęśliwa:)





***

Dla synka Pawełka  uszyłam też poduszkę,
ale zanim ją Wam pokażę muszę wyjaśnić,
że mój synek dostał ładnych parę lat temu
( chyba jak miał z 4 - 5 lat 
kiedy jeszcze nie chodził do szkoły
a ja nie szyłam zabawek)
od taty przytulankę
( tu już "troszkę" zużyta):


Maskotka otrzymała imię "Bulba"
i została pokochana przez mojego synka WIELKĄ miłością.
Bulba miała różne przygody
( i te prawdziwe i te wymyślane), 
które opisywała w zeszytach - powieściach córcia Ania, 
a potem już Paweł sam je pisał...
 Bulba miała też parę poważnych operacji...
Nawet plastry jej musiałam przyklejać na "pooperacyjne"szwy, 
hehe, ach kiedy to było...:)



W 2009 roku pod choinkę Pawełek
 dostał puzzle z Bulbą
(zamówione na allegro).

Projekt
(wystarczyło wysłać zdjęcie mailem
i wybrać tło, które nam odpowiadało):

A tu już ułożone puzzle 
ze swoimi pierwowzorami:
(zdjęcie słabe, bo zrobione  w 2009 roku
"normalnie" - na kliszy
a teraz zeskanowane)


No i wreszcie dobrnęliśmy do obecnych czasów.

Prezent dla Pawełka
na Boże Narodzenie 2013,
Poduszka - Bulba:


Chyba podobna, bo...
Synek ją od razu polubił:):):)

***

Dla najstarszej  Ani, 
nie uszyłam wprawdzie żadnej poduchy,
 a wypytując (oczywiście dyskretnie) 
przed napisaniem zbiorowego listu do Mikołaja,
 moja starsza latorośl stwierdziła:
 "Mamo, ja mam już dużo poduch...".
I faktycznie,
pomyślałam : ma (klik)

I chociaż nie dostała poduszki,
 to Mikołaj  przyniósł dla Niej
wspaniały komplet biżuterii
od Oli / Lexies ' Art

Cudeńko!:)



A córa,
 jak zwykle, 
została obładowana książkami:)



Pozdrawiam styczniowo:)


34 komentarze:

  1. jakie cudne prezenty!!! chcesz mnie może adoptować?

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, ta pierwsza podusia powaliła mnie na kolana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusie śliczne - ta ze Scoobym jest doskonała - idealnie odwzorowałaś postaci; i pacynka też śliczna;
    A Bulba ... Fajnie jest mieć takie ukochane przytulanki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się zaczerwienię od takiej ilości miłych słów ;-)
    To była przyjemność!

    Jestem pod ogromnym wrażeniem poduszki i pacynki ze Scoobym - jakbym kreskówkę widziała!!!
    Masz niesamowity talent - nie to, żebym wcześniej nie wiedziała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko, nie mogę się napatrzeć na Twoje szyciowe wytworki. Same cudności. Tylko pozazdrościć takich umiejętności. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu poducha wyszła rewelacyjnie! same piekne, wspaniałe prezenty a Ty co dostałas od mikołaja?

    OdpowiedzUsuń
  7. To Mikołaj się spisał na medal :) Poduchy są świetne, dzieciaki szczęśliwe i nic więcej się nie liczy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta poduszka ze Scoobym i pacynka mnie rozwaliła- REWELACJA! A co do podusi Bulby synka- to ja uwielbiam takie dziecięce klimaty :-)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje zdolności szyciowe! Przecudne są te poduchy i pacynka - Scooby jak żywy :) Jak mój Maluszek się czymś zainteresuje - jakąś postacią z bajki - na pewno poproszę Cię o uszycie poduchy :) No cudne są! A biżu od Oli - mistrzostwo świata! I Bulba :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne te poduchy i reszte prezentów

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy super :) , nie ma to jak dobrze zorientowany w zamówieniu Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to jednak zdolna Bestia jesteś!!!! I wykonanie lali z poprzedniego posta też perfekcyjne!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje dzieci nie mogły otrzymać piękniejszych prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Suuper Asiu przygotowalas jak i zamowilas prezenty dla dzieci :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduchy są świetne, Ty masz dziewczyno talent, naprawdę podziwiam. Kiedyś dla moich chłopaków szyłam pacynki, ale nie były takie perfekcyjne. Tylko pozazdrościć, ale tak pozytywnie.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda, same cuda! Podusie są tak śliczne, że szkoda się na nich kłaść, bo wtedy nie można na nie patrzeć :D A pacynka skradła moje serce i myśli... już kombinuję jak zrobić coś podobnego dla synka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty, dzieci musiały być prze szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Padłam przy pierwszym zdjęciu! REWELACJA :) pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne prezenty sprawiłaś swoim pociechom :) Masz głowę, że sama potrafisz tak świetnie odwzorować postacie bajkowe ;)
    Ja też uwielbiam obdarowywać najbliższych własnoręcznie wykonanymi pracami, tym bardziej kiedy widzę uśmiechy zadowolenia na ich twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne uszytki!!! Jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...poduszka z kudłatym i scooby-doo to istne arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  22. ....całe szczęście,ze Karolina tego nie widzi,to jej ulubieńcy...podziwiam perfekcyjne wykonanie,pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne prezenty! Mają dzieciaki radochę na maksa :)
    Świetnie odwzorowałaś postacie. Kudłaty może poszczycić się zarostem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie prezenciki śliczne. Poduszka z kudłatym rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie no Ty jesteś niesamowicie pracowite i uzdolnione słoneczko :) Pacyna jak prawdziwa ,ślicznie obmyśliłaś jej wykrój :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Joasiu, wszystko super!!! ale poducha i pacynka ze Scooby Doo rewelacja, na podusi to jakby zdjęcie było!!! świetnie odwzorowałaś postacie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem jak odwzorowujesz postaci, bohaterów z bajek. Mistrzostwo !Uwielbiam Twoją najmłodszą modelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I znowu cudowności,aż dech zapiera.Byłam pewna,że odpisałam Ci na ten link o Messim,a teraz zajrzałam i widzę,że nic nie ma,chyba coś źle nacisnęłam i nie poszło.Poduszka bardzo mi się podoba,ale mój syn jest zagorzałym wielbicielem klubu i chodzi mi przede wszystkim o herb Barcelony i jestem bardzo ciekawa,czy taka byłaby możliwa do wykonania,bo jest tam bardzo dużo szczegółów,ja kiedyś robiłam taką kartkę,to wiem co mówię,kartka była ciężka do zrobienia,a poduszka to nawet nie myślę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogłabym spróbować, ponieważ lubię wyzwania:) Ale to już pod koniec stycznia ewentualnie początek lutego. Czy taki termin może być?

    OdpowiedzUsuń
  30. wow:) świetnie Ci wyszła podobizna scooby-doo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...