sobota, stycznia 25, 2014

Samoloty i traktory


Witajcie kochani.
Styczeń mam zwariowany szyciowo z czego ogromnie się cieszę
i trzymam tylko kciuki, 
aby taki był cały ten nowy rok:)

Przepraszam, że Was nie odwiedzam regularnie,
 ale czasami uda mi się tylko przelecieć 
po Waszych blogach w iście błyskawicznym tempie,
tak że nawet czasu brakuje żeby jakiś ślad po sobie zostawić....
Nawet już zrezygnowałam z dodawania mojego znaku słoneczka na moich zdjęciach,
bo to po pierwsze, że jest pracochłonne,
a po drugie jak ktoś sobie będzie chciał przywłaszczyć moje zdjęcia
to i znaczek słoneczka go nie powstrzyma...

I dziękuję Wam za to, 
że o mnie nie zapominacie
i odwiedzacie mnie:*

*****************

Szyjątka, które dziś Wam pokażę
 powstały jeszcze przed  świętami...

Moja koleżanka zamówiła u mnie traktorek.
Koniecznie miał być zielony, no to był:


Pierwszy raz przyszyłam koła "na stałe", 
a nie na guziki i przyznam, że bardziej mi się podoba,
bo jest taki wielki i puchaty;)



I na zdjęciu razem z pingwinkiem z
z tego postu (klik)
bo tak ładnie przypasowali kolorystycznie:) 


Potem uszyłam dla Kajetana , mojego siostrzeńca
czerwony traktorek,
 ponieważ  Kajetan jest ostatnio
 jego ogromnym fanem:)


 Zdjęcie jest wyjmowane zza przedniej szybki.



Do tego zamówiłam u Dorotki / DoraHand
taką cudowną bombkę.

Zajrzyjcie tam do Niej koniecznie, 
a gwarantuję, 
że zachwycicie się Jej pracami, 
tak samo jak ja:)



**************************


Dostałam tez specjalne zamówienie na dwa samoloty... Dusty.
Żeby wiedzieć jak mają wyglądać,
 musiałam najpierw obejrzeć film;)

Wykrój od początku wymyślałam sama.
Uszyłam najpierw jeden - prototyp,
którego przeznaczyłam na prezent pod choinkę
dla mojego siostrzeńca Kacpra.



A potem powstały jeszcze dwa,
które miały być identyczne:)


Można powiedzieć, 
że cała flota u mnie wylądowała;)



Z góry widać wyraźnie, 
że"prototyp" ma inaczej naszytą cyferkę na skrzydle...




I jeszcze na "pamiątkowej" wspólnej fotce
 pojazdy dla dwóch braci
Kacpra i Kajetana:




Pozdrawiam serdecznie i uciekam już do szycia.



33 komentarze:

  1. Piękne samoloty a i traktorki fajniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne!!nie wiem,jak można umieć uszyć coś takiego:) te samoloty są jak z obrazka.A traktory po prostu ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, mega zdolna babeczka jesteś, traktorek z tymi kołami jest obłędny do tego pomysł ze zdjęciem... Super. Pozdrowienia od lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace to mistrzowskie wykonanie. Śliczne zabawki, Podziwiam cierpliwość do zszywania takich malutkich elementów, jak zabrałam się za uszycie konika to nie powiem co mnie nie trafiło i tylko uszy były małe. Córeczka zakochała się w podusi Hello Kitty. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny traktorek:) taki słodki i samoloty też wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nowe marzenie- szyć tak jak Ty! :-)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne Asiu Samoloty jak i traktorki :):) Ty to masz kobieto Talent :) Milego weekendu Ci zycze :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super wyszło wszystko! chciałabym znów być dzieckiem:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :-) Wyobrażam sobie ile radości Joasiu dajesz właścicielom tych cudeniek :-) :-) :-) Widzę to po moim wnuczku. Mój Aleksik nie rozstaje się ze swoim autkiem. Teraz ma już 9 miesięcy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!! Ale fantastyczne! Podziwiam zdolności "projektowe" i krawieckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ masz zdolne paluszki-szyjątka REWELACJA:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem jak wchodzę na twój blog, czekam z niecierpliwością na to co zobaczę :) samoloty mistrzostwo świata :) a traktorek taki pocieszny :)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam! Tylko ty tak potrafisz szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama bym się pobawiła tym wozem, bo jest przepiękny- ile tu pracy, ile staranności- tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne , i pomysł z wyjmowanym zdjęciem super :) , podziwiam Twoje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, dosłownie super, zazdroszczę Ci takiego talentu. Bo żeby to wszystko zszywać i wymyślać to trzeba mieć i cierpliwość i przede wszystkim talent.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale SUPER !!!
    Traktory wspaniałe,ale Dusty mnie rozbroił :)
    Masz cudnie zdolne łapki :)
    Pozdrowionka posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Asia nasza czarodziejka :)Piękne zdolna kobieto !

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie znów wyczarowałaś.Decyzje z kółkami potwierdzam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, wszystko piękne, a samoloty zrobiły na mnie ogromne wrażenie, cudne są ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu fantastyczne uszyłas samoloty i samochody i ten pingwinek;) ja wlasnie mam coś z samolotem właśnie wykombinować i głowa pusta;) udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. zdolniacha , Ty nie szyjesz , Ty czarujesz te zabawki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Raj dla każdego małego chłopca!!! Samolociki cudne, ale traktory powaliły mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie no samoloty to mistrzostwo świata....cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dusty! mój syn byłby zachwycony! Śliczne prace, jak każde poprzednie i zapewne kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne te traktory i samoloty:) Ty to masz talent...:) Wiem coś o braku czasu na blogowanie... Ja mam wyrzuty sumienia z tego samego powodu... Nie przejmuj się- dorze, że masz co szyć, a posty nadrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. No tymi samolotami to naprawdę mnie zachwyciłaś . Wspaniałe!
    A traktor ze zdjęciem rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne rzeczy tworzysz, Samochodzik super ale ten samolot to prawdziwe cudo. Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...