czwartek, lutego 20, 2014

Amorki i pierwsze tulipany


Ferie minęły błyskawicznie, a ja je rozpoczęłam chorobą i kończyłam chorobą...
No cóż i znowu jestem do tyłu z postami i z odwiedzinami u Was...
Jak zwykle;)

Pokażę moje "szyjątka" błyskawicznie 
i już mnie nie ma...


Amorki golaski, 
które powstały na Walentynki:


Z kolorowymi czuprynkami:)





I jeszcze parka, która trzyma po połówce serca:



Chwalę się:)
Na szyi mają szaliczki zrobione przeze mnie!:)
Szydełkiem!:)



Tulipany pierwsze tego roku:




A na koniec piórnik, 
który uszyłam dla mojego synka,
ponieważ zgubił gdzieś swój poprzedni.


Na uszycie go korzystałam z dwóch kursów:

oraz



Pozdrawiam słonecznie 
wszystkich pamiętających o mnie:)





42 komentarze:

  1. Amorki świetne. Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Amorki kochane! Bukiet tulipanów cudny!!! A piornik pojemny, niestety nie ma takich w sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amore w różowych włosach mnie powalił :)super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na te amorki :) są prześliczne :) i te tulipany.... wiosna! :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. amorki przesłodkie a tulipany uwielbiam:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne aniołeczki, a te z kawałkami serca cudowne

    Zapraszam Cię na mój rękodzielniczy blog - Pozdrawiam Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne szyjatka :):) Amorki sa CUUDNE :):) Mam nadzieje ,ze juz zdrowa Jestes !! Duzo Zdrowka Zycze dla Ciebie i Najblizszych !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amorki słodziaki. Tulipanki wiosnę mi przypominają. Piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne aniołki . Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo mi się podobają Amorki :) Prześliczne :)
    Proszę więcej nie chorować :) Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne golaski. Wydziergałaś im świetne szaliczki. Brawo!
    Bardzo podobają mi się twoje pierwsze tegoroczne tulipany.
    Wspaniałe prace Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale te aniołki cudne :-)
    a o takich tulipanach to ja marze już dawno napisz mi na @ po ile one są :)

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko fajne,ale najbardziej podobają mi się Twoje tulipany.Podziwiam je zawsze

    OdpowiedzUsuń
  14. ale amorki mają bujne fryzurki!:D bukiet tulipanów super.. mogłyby być spokojnie alternatywą dla całego bukietu na prezent..:) zdrówka dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ty kochane Słoneczko :) naprawdę pracuś z Ciebie i to jaki zdolny!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amorki cudne , tulipany też super a piórnik rzeczywiście pojemny :) i szaliczki też super wyszły
    pozdrawiam i życze zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śmieszne amorki :) a z czego one te czupryny mają ?

    a tulipany to juz na dzień kobiet :) jak znalazł

    szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuprynki mają z wełny czesankowej:)
      Nieźle sobie pokłułam paluchy jak je "ufilcowywałam";)

      Usuń
  18. Amorki i tulipany wspaniałe!! bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ileż radości i miłosci w tych amorkach :)))
    a tulipany ...wiosnę poczułam :)))
    pozdrawiam
    szeptyserca

    OdpowiedzUsuń
  20. Te tulipany są najpiękniejsze na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  21. taka mamusia to skarb!!!! a amorki super pomysłowe!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Amorki- łobuziaki- świetne!!!I golaski na dodatek ;-).
    A ja mam jeszcze pytanko o tulipany- czy trudno się jej szyje? Cudne sa- widziałam takie u kumpeli i ...zapragnęłam...he he...je mieć...Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szyć tulipany:)
      A jeżeli masz ochotę też je uszyć, to zapraszam do mojej zakładki "tutoriale..." i tam w punkcie 14 : "Jak uszyć tulipany" jest kilka bardzo pomocnych linków:)

      Usuń
  23. Golaski przeurocze:)I jakie mają fajne minki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie jak zwykle.Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale słodziaki z tych aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostać trafionym przez takiego amorka łobuziaczka, to wielka miłość gotowa. Piękne, a tulipany normalnie mnie zauroczyły, cudo.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam! Fajny, ciekawy blog, super prace. Tulipany kocham i zapragnęłam je mieć:). Może nawet zrobię to dzisiaj. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:).

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodkie amorki :) rudzielec to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...