środa, marca 19, 2014

Filemon i Bonifacy, Rybka MniMini i Skipper pingwin



Dziś przedstawiam towarzystwo 
z trzech różnych  bajek.
Wszyscy są stworzeni z polaru:)

I

Filemon i Bonifacy


Filemon
szer. 20 cm 
 (mierząc szerokość od ogonka do pyszczka)
wys. 23 cm

Bonifacy
szer. 27 cm
wys. 26 cm





II

Rybka MiniMini

Maskotka miała mieć koniecznie otwartą buzię;)


Wymiary rybki:
dł. 46 cm
wys. 23 cm 
wys. z rozłożonymi ku dołowi płetwami 29 cm





 i poduszka.


Wielkość poduszki:
szer.31 cm
wys.33 cm


Razem:



III

Pingwin Sipper

Czyli Szef z filmu "Madagaskar".
Skrzydełka mają w środku drucik i się wyginają.


Wysoki na około 25 cm




Żeby uszyć koty i rybkę, 
musiałam  pogłówkować nad wykrojami,
ale do uszycia pingwina - Szefa bardzo mi pomógł 
(Szukałam jak zwykle na rosyjskich stronkach,
które są niesamowitą kopalnią wiedzy)
Musiałam jednak do wykroju 
wprowadzić swoje poprawki,
bo w pierwszej wersji pingwin miał 
o wiele za duże brzuszysko;)


Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze:)


Znowu jestem chora, 
tym razem na antybiotyku.
Oby pomogło...


Pozdrawiam serdecznie i zdrówka Wam życzę!:)






38 komentarzy:

  1. filemon i bonifacy to bohaterowie z moich bajek ;) Twoje maskotki zawsze są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniusue:)))
    Filemon i Bonifacy to moje dzieciństwo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie to wszystko jest fajne!
    Serdecznie pozdrawiam i duuuuużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite,cudne jestem pod wielkim wrażeniem, tylko się przytulać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem jest Bonifacy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zwierzaki idealne - jak w bakach!!! :-)
    Zdrowiej Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne PRZYTULACZKI, nawet dorosłych mogą zaczarować! Pozdrawiam Asiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałam sobie dzieciństwo! Uwielbiałam Filemona:) Dech zapiera kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ te wszystkie bajkowe maskotki są piękne :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Ciebie to aż chce się zaglądać. Tyle cudności, nie można oderwać oczu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stwory, koty jak malowane po prostu. Dużo zdrowia Słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Filemon i Bonifacy bomba!! , jesteś genialna w tym co robisz :) ,
    zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Filemon i Bonifacy jak żywe. Super maskotki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne !!! Pingwin skradł moje serce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Filemon i Bonifacy! - te maskotki są genialne!! Kiedyś uwielbiałam tą bajkę :)))
    Powrotu do zdrowia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu życzę zdrowia.Piękne -koty trzeba koniecznie zgłosić na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pingwin jest cudowny :) może i ja się skuszę na takiego? tymczasem u mnie konik rosyjski :) zapraszam do obejrzenia :) ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jakie śliczności!!! Filemon i Bonifacy przepiękne :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka Ci życzę i .....Twoje pluszaki są niesamowite...jaka Ty zdolna jesteś!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczynko- talent to Ty masz! Kot Bonifacy i Filemon- oglądałam!!!!!!!!!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne a pingwin bombowy:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pluszaki super,już zapomniałam o tej bajce Bonifacy i Filemon -dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no, moje ukochane koty, zwłaszcza Filemon, zawsze chciałam mieć takiego kota i psa Reksia. Zdolna z Ciebie dziewczyna, chylę czoła.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  24. Asiu zdróweczka!kolejne wspaniałe oryginalnie uszyte maskotki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ,,żywe'' :)) Cudności :)) Zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Filemon i Bonifacy......kto ich nie pamięta??? Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie cudne! Ja stawiam na kociaki, a moje dzieciaki na 100% przytuliłyby szefa :) Zresztą ja też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana jesteś mistrzem w odwzorowywaniu bohaterów bajkowych :) Szefo Pingwinów jest fantastyczny :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak byłam mała uwielbiałam tą bajkę, a szczególnie Bonifacego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bajkowe koty wymiatają!Rewelacyjnie wyszły podobnie jak pingwin na którego widok od razu się uśmiechnęłam :)Rybowe podusie bardzo przytylaśne...mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...