poniedziałek, marca 17, 2014

Literki i koty, czyli...


dość chaotyczny post...

Pierwszy kot "polarowy" i pierwsza "polarowa" literka
Nie mylić z "polarnym" :)



Sama na szydełku
 zrobiłam im ten szaliczek i czapeczkę:



I już tradycyjne koty klamkowce:


Te były do kompletu...

z literkami dla Frania: 



Literki "standardowe" mają około 13 -15 cm



Dla Janka:

Dla tych zrobiłam ciepłe ubranko

I już ubrane



Uszyłam tez wielkie litery, 
mają około 27 - 29 cm

Inicjały



I tez mają ubranko:

Tu widać wyraźnie różnicę w wielkości
 pomiędzy "zwykłymi" a tymi dużymi:


I na koniec litery w wersji wielkiej:

Dla Jasia:

 Tu widać różnicę: 



 I ubranko. Znowu:)





Pozdrawiam serdecznie.



24 komentarze:

  1. Super kociaki , te szydełkowe kompleciki super są , czekam aż zrobisz coś większego szydełkowego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zaniemówiłam! Ale powiem tak: literki w ubrankach po prostu wymiatają!!!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! Nie wiem, co podoba mi się najbardziej - chyba te ubrane literki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Litery świetne i te ubranka, no po prostu fantastyczne.
    Pozdrawiam
    Vika Nova

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu! Cudne są te literki, kotki i ubranka dla nich na szydełku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaliterowałaś się dosłownie :) Cudowne ubranka mają:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne prace szyjatka !!! :):) No i BRAAAWO za prace szydelkowe :) Suuper Kochana sobie radzisz z szydelkiem :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz cudne pomysły, te ubranka dla literek są genialne, zwłaszcza "Janek" wygląda super. Normalnie nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe te ubranka na literki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Joasiu ubrane literki są bombowe! a koty zgłoszone na kot art wyzwanie? ja nie zdążyłam :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cuda cudeńka :))


    p.s. wybierz kochana grafikę z tych co Ci przesłałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale cuuudneee kociaki i te literki :) Wspaniałości :*

    OdpowiedzUsuń
  13. litery cudowne a te szydełkowe ubranka dla nich toż to cudo!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Allleeeeee fajne, zachwycona jestem, nauszniki jakie urocze, szczęka opada z zachwytu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocze!!! Śliczności - słodkości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałości kochana,napatrzeć sie nie mogę na te ubranka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu kolejne cudne uszyte rzeczy a litery extra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Joasiu jestm pod wrażeniem !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe klamkowce, takie kotki, zawsze się nimi zachwycałam, ale literki..NO SUPER :))Szkoda, że już nie jestem małą dziewczynką bo...poprosiłabym Cie moje imię:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie to wszystko piękne i pomysłowe!!! Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny pomysł żeby ubrać literki! Świetnie to wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysłowe :) teraz literki nie zmarzną:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...