wtorek, marca 25, 2014

Śledztwo w sprawie kotów , czyli jak bawiłam się w detektywa;)



Dziękuję ślicznie za tyle wspaniałych słów 
pod moim ostatnim postem.
Bardzo się cieszę, 
że Filemon i Bonifacy tak bardzo się Wam spodobali:)

Dziś znowu o kotach, ale zupełnie innych:)



Zostałam poproszona o uszycie kotka,
na podstawie przesłanego zdjęcia
Najpierw więc przeprowadziłam  śledztwo
skąd to zdjęcie pochodzi
i znalazłam je tutaj (klik)
lecz niestety nie udało mi się znaleźć
 gdzie te konkretne koty ze zdjęcia powstały...


Bardzo podobne koty znalazłam  na blogu  tu (klik)
i tyle co zrozumiałam z języka szwedzkiego
( a raczej z tłumaczenia "googlowego"),
to wykrój pochodzi
z książki Karin Neuschütz
pt.  "Sy mjuka djur"  (klik)

I tak powstał mój prototyp,
z którego nie byłam zadowolona do końca,
bo "coś nie teges" z uszami było...
Normalnie jak królik wygląda:):):)



Na szczęście Agnieszce się spodobał, 
to i przygarnęła go od razu,
tylko musiałam mu KONIECZNIE 
oczęta , nos i wąsy namalować...


Ale że uparta byłam,
to chciałam kocie uszyska poprawić
i  w końcu (!!!) po paru godzinach przeczesywania internetu
znalazłam świetny kursik
 na uszycie tych nieszczęsnych uszu:
Tutaj (klik).

Ewolucja moich kocich uszu:


Jest różnica,  no nie?:)

Muszę powiedzieć, że zakochałam się  w tych kotkach
i dlatego powstała od razu cała zgraja kotów:)

Oto zgraja zdjęć:





I jeszcze:





I jeszcze:







A na dodatek tradycyjne koty klamkowce:






Oczywiście wszystkie koty już się rozbiegły w świat;)



Wiem, że na wszystkich blogach królują już ozdoby wielkanocne
ale próbuję dodawać moje uszytki  po kolei, 
chociaż nie zawsze mi się to udaje...
a króliki, koszyki , jajka i inne oczywiście już "się uszyły"
 i tylko zdjęcia mi po nich zostały, 
które muszę Wam pokazać...
kiedyś;)

Pa, pa:)








34 komentarze:

  1. Jakie kolorowe, radosne kocie stadko ;) Fantastyczne kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie ewolucja ;-) Nowe uszy są doskonałe!
    Rewelacyjnie wyglądają te koty - takie tęczowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko kochana a kiedy Ty śpisz?No gromadka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pracowita jesteś naprawdę. Taka ilość kotków od razu.
    Bardzo piękne te Twoje kociaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kotki, klamkowce skradły moje serce. Mój kot ma taką samą błogą minkę, kiedy się przeciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu, Twoje koty są piękne i takie kocie. A tym pierwszym kotem nie przejmuj się, bo to kot z rodziny kotów nasłuchujących, tak nowa rasa, odkryta nie dawno w Puszczy Białej :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kotki. Rzeczywiście najładniejsze są uszy w wersji trzeciej.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kociarnia dziś u Ciebie!!! Faktycznie ewolucja uszu poszła na TAK:) Boskie są!!!No Oliwka chyba by oszalała na ich widok:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie kociaki i jaka imponująca ilość !!!!! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie kociaki i jaka imponująca ilość !!!!! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super kocia gromadka , nie dziwię się że już poszły w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne kociaki, rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te kociaki i jakie kolorowo wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Le gromada cudnych kociaków. Pozdrawiam serdecznie, czekam z niecierpliwością na szyjątka świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. woooow! przesłodkie, przeurocze te kociaki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. toż to całe kocionarium! śliczne kotki! a jakie tkaninki urocze:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. szał,szał, szał.....koci szał!!!! Wspaniałe kotki szczególnie podobają mi się jak są takie "wyciągnięte" jak po spaniu!!!!!!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne te kociaki, nie widzialam jeszcze takich! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zaszalałaś, a jak one zaczną wszystkie miałczeć ?

    OdpowiedzUsuń
  20. tyle kotów! tyle szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej...dobrze,że moja córa tego nie widzi,taka sama z niej kociara jak ja wiec suszyłaby mi glowę ;)
    Urocza gromadka,az chce sie wszystkie przygarnąć i poprzytulać ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu wspaniały wysyp kotów;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kociaki :D zasada "im więcej, tym lepiej" pięknie zastosowana, jestem zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. słodkie kotki :) kolorowe takie

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że się rozpierzchły, bo gdyby mój syn zobaczył taką ilość kotów......
    Ukradłby, na pewno!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...