wtorek, kwietnia 08, 2014

Otwieram kurzą fermę, bo ...


... mam już parę kurek :)

Komu rosół komu?;)


 Spodobały  mi się bardzo, kurki szyte z kwadratów.
No i wpadłam w kwadratowo-kurkowy szał
i tak oto powstało ich aż 40 sztuk!:)

Pierwsza dwudziestka:









Uczyłam się je szyć z kilku kursów:
Możecie Same sprawdzić 
jak się je szybko i fajnie szyje:)


I druga dwudziestka:







Musiałam je podzielić do zdjęć,
bo za nic
 całość w kadrze zmieścić się nie chciała;)

Na koniec 
druga dwudziestka, 
która odtańczyła
"Ta Dorotka, ta maluśka,
tańcowała dokoluśka"
i wyruszyła w daleką drogę;)







Pozdrawiam słonecznie:)

Pa:)

28 komentarzy:

  1. Genialne kirki, bardzo mi sie podobaja.Najlepsze...sa zielone.Jestes niesamowita.Super praca.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie ten kursik obejrzeć, bo bardzo te kurki przypadły mi do gustu m:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalona jesteś !!!! Kurki po prostu boskie ,chyba sama spróbuję kilka uszyć . Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to kury nioski? No świetne stadko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes Nieeesamowita :):) Sliczne kurki :):) To rosolek bedzie z okami :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kokochy. Stado pokaźne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy pamiętacie woreczki z grochem , jakie nosiło się na głowie w przedszkolu / szkole ,w celu wyćwiczenia prostej postawy ciała ? No te kurki idealnie mi się z tym skojarzyły :) Świetne są !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę rosołek i udko, bo na pewno z takiej kolorowej kurki będzie pyszny. A po rosołku będę tańczyć nie tylko dokoluśka ale i w każdą stronę :)
    Pozdrawiam Dorotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne , w sam raz tyle kur to jaja na święta masz zapewnione i oczywiście rosołek pierwsza klasa będzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kurki,jestem u Ciebie pierwszy raz i zostaje na dużej,zapraszam także do mnie i do obserwacji,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszły wspaniale :) Wielkie dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko! Prawdziwa ferma kurza tylko kolorowsza :):):) pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kurki, fajnie, że podała Pani linki, bo sama miałam ochotę uszyć kurkę ale nie wiedziałam jak ją wykonać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musisz spory kurnik wybudować, żeby tyle kurek się zmieściło ;)
    PS,. Są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli Asiu trzymasz je w domu to poranek ma ciekawy :)Wszystkie piękne dla mnie ilość robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  16. o rany ile drobiu! - świetne te kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne stadka kurek :-) Brawo Joanno :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kurki! Ja też szyję je ostatnio, tylko moje nie są aż tak ładne :( Muszę ćwiczyć szycie :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. O rajciu! Kurzy zlot :D
    Śliczne i jakie kolorowe kurki Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie wspaniałe :) I jak dużo tej wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna "gromadka" :) ! Życzę radosnych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. spokojnych rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne są te kurczaczki , super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...