poniedziałek, kwietnia 28, 2014

"Wiła wianki..." :)


Blog mi się zakurzył...
Mam masę rzeczy do pokazania,
 ale na komputer brakuje mi wciąż czasu...
Doba jest zdecydowanie za krótka!

To mój pierwszy wpis po świętach, 
także serdecznie dziękuję Wam za życzenia
i jednocześnie życzę Wam wszystkiego dobrego,
dużo zdrówka i spokoju 
szczególnie po świętach:)

A tak wyglądał mój najmłodszy 
skarbek ze święconką:


Agnieszka ma koszyczek 
ten sam co w zeszłym roku.
Wyciągnęłam tylko dno przed 
wrzuceniem do automatu 
i koszyk po praniu jest jak nowy:)

Przypomniały mi się zeszłoroczne święta
a raczej kolosalna różnica w pogodzie (klik)...

Teraz na szybko (jak zwykle) 
zarzucę Was zdjęciami i uciekam

To są jedyne koszyczki 
jakie uszyłam w tym roku na Wielkanoc:





Zakwitło dwadzieścia tulipanów:





I uszyłam swoje pierwsze wianki:







Pewnie się zastanawiacie, jak uszyć takie wianki.
Otóż, fajny kurs na uszycie wianków znalazłam  na...
forum Muratora :)
1 TU (klik)
2 i TU (klik)


Na koniec migawki z mojego ogródka.







Kocham wiosnę:)


17 komentarzy:

  1. Ale świetne koszyczki, te zające są urocze, Córunia z koszyczkiem wygląda na bardzo dumną z mamy.I ma rację. Forsycja pięknie Ci kwitnie, moja w tym roku miała kwiaty tylko na jednej gałązce.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. te koszyczki są niesamowite! sama nie pogardziłabym takim - nigdzie jeszcze takich nie widziałam :D

    ja też kocham wiosnę... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło tu u Ciebie, a czy te koszyczki mają jakiś np drucik w uchwycie do wzmocnienia? Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchwyt nie ma żadnego dodatkowego wzmocnienia, po prostu wypycham dość mocno i bardzo ściśle puchem / wkładem poduszkowym i to daje naprawdę wystarczającą sztywność.

      Usuń
  4. Koszyczki jak zwykle urocze:)I te wianki:)Bardzo mi sie takie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Nasz cudny koszyczek od Ciebie też się sprawdził na te Święta - w podwójnej roli!
    Najpierw święconka, potem zbieranie znalezionych prezentów od zajączka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne prace :):) Ja na Swieta uszylam sobie wianuszek ,alee ze robilam to pozno to sie zagolopowalam i zamiast z trzech dlugich kawalkow zrobilam z dwoch :):) ale tez mi sie podoba :) Sliczne te Twoje wianuszki :) No i Piekna Wiosna :) Pozdrawiam Cie Serdecznie Asiu :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. córcia z koszykiem super wygląda...szyjątka świetne muszę się skusić na wianek:-)a kwiaty cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności,ale u Ciebie to przecież norma :)Mi również brakuje czasu wiec możemy podać sobie ręce;)
    Wianuszki fantastyczne kiedyś chciałam takie uszyć...przypomniałaś mi o tym,a czy w końcu uda mi się to zrobić to wielka zagadka :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Szyjątka bardzo wiosenne, a w ogrodzie piękna wiosna :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham wiosnę !!!! Twoje koszyczki są boskie !!!!
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne szyjątka i cudny ogród
    o tak doba powinna być dłuższa!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne te koszyczki, ale moje serce skradły tulipany! Zgadzam się z Tobą w 100% doba jest za krótka... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała "robótkowa robota" fantastyczna!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...