piątek, maja 30, 2014

Aniołkowo i literkowo :)


Dziękuję za życzenia zdrówka:)
Można powiedzieć, że już doszłam do siebie całkowicie
ponieważ wreszcie zaczęłam szyć!;)


Dziś pokażę aniołki śpiochy, 
które powstały jeszcze przed moim pobytem w szpitalu.

Taka różowo - niebieska parka,
w czepku i szlafmycy:



Ten aniołek dla Piotrusia, 
powstał jeszcze...
w grudniu,
 tylko zapomniałam go pokazać;)





Literki dla Natanka:





Aniołek i literki 
dla nowo narodzonego Tomaszka:









Obowiązkowe zdjęcia z moją małą modelką:)



Dziękuję za każde odwiedziny.

Pozdrawiam serdecznie:)




16 komentarzy:

  1. Jak zawsze uroczo :) Literki są fantastyczne!Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne anioły ,literki, pomysły.........Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne szyjatka :):) No i modelka to tak jak u mnie czasem ,zdjecie musi byc Suuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne aniołki a ten a ostatnim zdjęciu najsłodszy :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle same śliczne rzeczy :-) literki, anioły no a modelka to po prostu właściwa osoba na właściwym miejscu :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak do Ciebie wpadam jestem zachwycona! śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty robisz te literki, są po prostu rewelacyjne. Aniołki śpiochy znów mnie powaliły na kolana, a u mnie to nie przelewki, bo mam reumatyzm hi hi. Cudności...
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie szyjesz :-)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szyjątka jak zawsze śliczne, wszystkie bez wyjątku, ale aniołki ta ja uwielbiam najbardziej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie szyłam śpiochów a Twoje aniołki są cudne. Córcia śliczna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne aniołki , para śpiochów super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu bardzo szybko doszłaś do siebie nadal życzę Zdrowia,zdrowia,zdrowia a szyjątka piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałości serwujesz Asiu, kolorowe i z uśmiechem od ucha do ucha;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne aniołki :) całkowitego powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo zdrowia życzę. śliczne te Twoje śpioszki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...