sobota, maja 03, 2014

Pieski, kotki, ptaszki, króliczki czyli małe ZOO :)


Dziś (godzina 00.02)
taki misz masz zwierzakowo - szyciowy;)

Pamiętacie kotki, które Wam tutaj pokazywałam (klik) ?
Otóż wtedy prowadząc to śledztwo,
znalazłam w sieci
takie cudowne pieski  (klik),
w których się zakochałam
 i zapragnęłam uszyć podobne.

Nad wykrojem troszkę posiedziałam
 i takie oto pieski zdziałałam:


Moje pieski mają na pewno inny ogonek 
( starsza córcia powiedziała, 
że taki właśnie ogonek mają małe szczeniaczki)
i noszą obróżkę.


W kratkę:



W kwiatki:




Uszyłam też (znowu) 10 kotów klamkowców:


W różu i czerwieni:



i w zieleni:



Oraz takie cztery klamkowce 
z pozamienianymi głowami:




Powstały też moje pierwsze
dwie zawieszki ptaszkowe:



I na koniec
 takie szaraczki trojaczki:




Padam na twarz...

Pa!






30 komentarzy:

  1. Śliczne są te pieseczki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieski cudne:)Mamy już kotka,ale taki piesek to byłoby to:)Super są:)Króliczki bardzo fajne:)Te naszywki i uszy kolorowe dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cuda cudeńka! wspaniałości, pieski przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. całe mnóstwo słodziaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kociaki są przeslodkie:) wszytskie są super ale kotki...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudne pieseczki! i koteczki i cała reszta, i jak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , najbardziej podobają mi się szczeniaczki :), zwłaszcza ten w kratke niebieski
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu powiedz mi droga jak znajdujesz na to wszystko czas? Podziwiam Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne zoo, takie kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotki , pieski, szaraczki ....cudowności !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne. Pieski są po prostu słodziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, Ty naprawdę jesteś pracowita jak pszczółka, ile Twoja doba ma godzin, bo moja ma za mało. A zwierzaki są cudne, pieski w kratkę i te niebieskie kotki skradły moje serce. Sama bym się chętnie do nich przytuliła.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe stadko, przepiękne i kolorowe. Prawdziwe z Ciebie pracowite słoneczko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piesek w kratkę mi się przypomniał :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie masz, Słoneczko, dla nas litości :-D Cuda, cuda, cuda...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwierzaczki to coś co lubię najbardziej:)Super są:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesłodkie zwierzaki, pieski szczególnie mnie urzekły :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham Twoje klamkowe koty! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne muszę mojej Emilce uszyć marzy o prawdziwym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te Twoje zwierzaki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwię się, że padsz na twarz!! Tyle pracy!!!! Szczeniaczki przesłodkie! Nasz też:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Ciebie jest prawdziwe pracowite Słoneczko:) Tyle prac, jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. supeer kotki mi wpadły w oko juz jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieseczki są naj! Pracusiu Ty! wszystko jest cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja się nie dziwię, że padasz na twarz! Twoja pracowitość jak zwykle przyprawia mnie o opad szczeny. Pieski skojarzyły mi się z taką stara bajką o piesku z kratkę. Jak kto bardzo młody to nie pamięta, ale w czasach komuny leciała w TV. Koty klamkowce śmieszne są. Tyle ich widziałam w sieci, sama takie szyłam a jednak Twoje są inne, w taki specjalnym,Twoim stylu. Fajowe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny zwierzyniec.Podziwiam zaparcie do szycia, mnie chyba chęć i wena opuściła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne szyjątka :)
    Imponująca ilość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...