poniedziałek, maja 05, 2014

Wymianka z Gosią

Umówiłam się z Gosią (klik) na wymiankę.
Jest to już między nami druga wymianka 
 i na pewno nie ostatnia:)
Gosia (klik) poprosiła mnie o literki dla swojej córci, 
która jeszcze wtedy była w brzuszku
 ( no przecież nie mogłam w takim wypadku odmówić;) )
Zawsze mam problem z terminowością we wszelkich wymiankach,
no i żeby tradycji stało się zadość znowu spóźniłam się...
bo paczka doszła jak już Kornelcia była na świecie...
Zresztą identycznie było z poprzednią wymianką z Gosią (klik)...

No to lecę ze zdjęciami.
Tak wyglądała cała zgraja razem:



Gosia, chciała tylko literki:


Dołożyłam jeszcze aniołka do kompletu:




I tulipanki wiosenne:


Kurki:


Uszyłam jeszcze kotka i pieska:




Kocio i piesio w parze:



A u Gosi zamówiłam księgę,
 na rocznicę ślubu moich rodziców.
Gdy ją dostałam, to oglądałam wciąż i wciąż
taka jest
rewelacyjna, fantastyczna
piękna, wspaniała, dopracowana,
przecudna, przewspaniała, idealna!!!

Sami zobaczcie
(nawet z folii nie rozpakowałam):

Moim rodzicom też bardzo, bardzo, bardzo się podobała:)
Dziękuję Gosiu:*

Dostałam jeszcze od Gosi
cudownie kolorowe ubranka na pisanki


A tak się prezentowały w koszyczku Agnieszki,





Jeszcze raz pięknie dziękuję Gosieńko:)



Pa!



16 komentarzy:

  1. same śliczności :))
    jak zawsze zresztą :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne wymiankowe rzeczy!!!! ludzie to mają talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna wymianka ;) Piękne prezenty przygotowałaś, ale i otrzymana księga robi wrażenie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja cie! Ale fajna wymianka!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper wymianka :):) Piekne prezenciki dla siebie przygotowalyscie :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no cudna wymianka,zazdroszczę ale pozytywnie oczywiście,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała Kornelka na pewno jest zachwycona takimi prezentami, same cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć wymianki , piękne prezenty sobie sprawiłyście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Księga imponująca, ale Twoj zestaw powalający !!!!! Bardzo fajny, lubię Twoje tulipany i zwierzaczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka, wierzę, ze Twoi rodzice byli zadowoleni bo to naprawdę piękna księga. A dla Kornelci aniołek na pewno będzie najmilszą przytulanką, bo taki piękny ten aniołek.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy ale ja przesyłam buziaka ślicznotce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna wymianka:)Piesek i kotek rewelacja:)swietna księga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...