piątek, maja 23, 2014

Wymianka z Martą:)


Witam  w ten piękny majowy dzień:)
Dziękuję Wszystkim za życzenia zdrówka:*
Powoli dochodzę do siebie...
Szwy mam już zdjęte,
 to teraz "zdrowienie" już pójdzie z górki:)
Chyba;)

Jak zwykle czas mi umyka,
mimo tego że nie szyję,
 za to "siedzę" całymi dniami w ogródku,
gdzie zawsze przecież coś jest do zrobienia...

***

Dziś wreszcie pokażę Wam fanty


Marta zamówiła u mnie tylko tulipanki:



A dostała jeszcze: 

Zestaw świąteczny

Pieska


Kotka






Wprawdzie Marta pokazała te moje szyjątka
ale mam nadzieję, że mi wybaczy to opóźnienie;)
Od Martuni dostała CUDOWNĄ tacę,
zawsze o takiej marzyłam
i wreszcie taką mam!:)



Dostałam jeszcze PRZEPIĘKNY wianek
i przecudną kartkę świąteczną.



Dziękuję z całego serca!!!!!:)



Uciekam przestawić podlewajkę w ogródku:)

Pa!
:)





17 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu wracaj do nas jak najszybciej życzę dużo zdrowia,jak już szwy zdjęte to z górki ;)Piękne Twoje szyjątka Marty taca również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty i jak widać bardzo udana wymianka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że już dochodzisz do zdrowia:)Pamiętaj o piesku,może się jeszcze na kotka zgodzisz:)Cudowne prezenty przygotowałaś:)Zdrówka Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prezenty dla siebie przygotowalyscie :):) Az mnie korci ,aby sie umowic z Toba na wymianke :):) Bo mi sie mazy ten piesek i kotek :):) hmm ale coz ja moglabym dla Ciebie przygotowac jak Ty sama tak Pieknie szyjesz :):) Naa razie Zdrowiej !!!!!!!!!! :):) Zdrowie Najwazniejsze !!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, jako kocia fanka wiadomo, że mam faworyta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! A piesek zachwycający! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te rzeczy:) i te które podarowałaś i te którymi zostałaś obdarowana:) Tulipanki prześliczne:)zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udana bardzo ta wymianka !!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjej... Kochana - nie wiedziałam, że chorujesz (tak, tak- troszkę zaniedbałam blogowe życie)
    Zdrówka życzę - dużo siły
    Tulipany są przepiękne - sama od dawna o takich marzę
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja Ci dziękuję za tą wymienkę :*:*:* tyle piękności - tyle radości nam sprawiłaś :*
    ale dalej twierdze że jestem Ci dłużna... Ty wiesz dobrze o co chodzi ...


    zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie jesteś dłużna!!!:)
      Zrobiłam tak jak radziłaś i jest idealnie:) Napatrzeć się nie mogę na tę Twoją/moją tacę:)
      Ogromnie dziękuję:*

      Usuń
  13. Jak zwykle coś mnie ominęło....nie wiem co i jak,ale życzę Ci dużo zdrówka żebyś mogła dalej szyć swoje cudne wytwory ♥ Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne rzeczy! zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...