środa, czerwca 04, 2014

Agnieszka i szydełko


Moja najmłodsza córcia 15 maja skończyła 5 latek...
Nie wiem, kiedy to zleciało...



Gdy leżałam w maju w szpitalu, 
zaczęłam dla Niej robić niespodziankę na szydełku.
Jakiś czas temu kupiłam różne gazetki
 z instrukcjami szydełkowymi,
(bo przecież do tej pory to ja tylko proste szaliczki
nauczyłam się robić...)

Oj, zapomniałam, że jeszcze zimą
MUSIAŁAM koniecznie zrobić
 ubranko dla lali Agniesi:


Wprawdzie miał być sweterek,
ale poszłam na łatwiznę  zrobiłam sukienkę.
 Bez instrukcji, tak na "na oko".
Do czwartej rano ją robiłam...
Jak na razie,
 jest to moja pierwsza 
i ostatnia szydełkowa sukienka...


Aga zadowolona była:)
Następnie lalę odłożyła
i poszła oglądać bajkę...
Hm...



Ale wracając do maja...
Obładowana literaturą
 zaczęłam dziergać tego misia...

Po pięciu minutach instrukcje poszły na bok
i zaczęłam robić na "czuja"...
Mogę powiedzieć, 
że to jest bardzo dobry sposób robienia na szydełku,
gdy chcemy uzyskać jednoręką albo jednonożną postać...
Ponieważ zrobienie drugiej ręki / nogi,
wtedy gdy nie pamięta się za diabła (!)
 jak się robiło tę pierwszą kończynę od pary,
to jest po prostu awykonalne...:)

Nie poddawałam się jednak i po paru pruciach
mój miś dostał wreszcie kończyny,
no bo kto to widział misia inwalidę.
Stwierdziłam jednak,
 że to co zrobiłam 
wcale nie wygląda na misia...

Zrobiłam więc dłuższe uszy 
i oto jest, cały on: 

Króliś Kazik




Ma długie ręce,
żeby mógł strzelać focha:


Ogonek też jest, oczywiście:


Agnieszce się spodobał:




A wiecie po co ma szalik?
Po to:



Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca,
bo się rozpisałam coś dużo dzisiaj...

Pozdrawiam serdecznie:)




20 komentarzy:

  1. 100 lat dla ślicznej córci a królik wyszedł fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha no tak fajny ten foch :):) No i szalik dlugi przydatny :):) Piekny ciuszek wyszedl Ci dla lali :):) Ja dopiero co skonczylam moja lale szydelkowa :) Rece zrobilam na szydelku i rowne byly ,pamietalam jak szlo z oczkami :) Ale cos mi sie w nich nie podobalo i tak uszylam z bawelny i raczki i nozki taki misz masz u mnie :) Asiu Suuper sobie radzisz z szydelkiem :) Baardzo fajny kroliczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. króliczek wyszedł super :) ,spóźnione ale wszystkiego naj dla solenizantki:) , a powiem Ci że ja ani jednej maskotki nie zrobiłam wg schematu , wszystko jest "na oko"
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię/nie umiem robić według schematów :-)
    Twojej córci życzę dużo zdrówka i słodyczy :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. samych słonecznych dnie dla CÓRCI!! STO LAT!!!!
    ale Ty zdolniacha jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze dla córci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy w jednym wieku dziewczynki tylko maja z kwietnia :)Ja tak teraz robiłam koszyk na czuja ;)
    Znam to szyłam tak dla mojej było na 5 minut dosłownie a póżniej wróciła do swoich książek :)
    Wyszło super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty spryciulo! :-)
    Serdeczności dla Agnieszki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego dla córci :) Ślicznie jej w żółtym!
    Gratuluję odkrycia w sobie nowego talentu. Króliczek jest boski!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliczek jest bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne szydełkowe twory. Dla córy, urodzonej w zimną Zośkę tak jak ja, najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu! Tytuł mistrzyni szydełka już Ci się należy!!! Cudna garderoba dla lali !!! A królik Kazik obłędny!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrowienia dla Córci i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo słoneczka i uśmiechu dla córci.Ubranko wyszło Ci pięknie, wygląda tak jak byś od dawna dziergała. A królik jest fantastyczny, z mordki to mi przypomina Prosiaczka. Pamiętaj, szaliki są bardzo przydatne :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi hi, ja też tak mam jak robię coś z głowy!!! Trzeba zapisywać! Kazik jest cudny, a ten foch uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wszechstronna z Ciebie osóbka:)Najlepsze życzenia dla córci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. słów nie mam żeby opisać jaka jesteś zdolna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...