wtorek, czerwca 10, 2014

Aniołkowo dziś znowu :)


Miałam uszyć aniołka na Chrzest w stylu "eko".
Uszyłam więc trzy do wyboru...




Chyba można odgadnąć od razu,
który anioł został wybrany...






Potem powstały damy w różowościach.
Miały być takie same...



No cóż, starałam się,
ale identyczne to na pewno nie są...


Przecież od razu widać, że się różnią...


A gdy anioł na Chrzest
 już odleciał na uroczystość,
reszta aniołków zebrała się 
na pamiątkowe zdjęcie:


Dziękuję ślicznie za wszystkie życzenia urodzinowe
pod poprzednim postem, dla mojej córci :*

U mnie gorąc niesamowity od rana...

Pozdrawiam serdecznie:)




23 komentarze:

  1. Ciężki wybór, wszystkie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty pracusiu kochany,anioły bliźniacze no prawie identyczne ja zauważyłam,że włosy jeden ma bliżej wszyte ale całośc jest genialnie dopracowana:)
    A chłopcy-lalki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne aniolki !!! :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje aniołki i wszystkie inne szyte cuda! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, bardzo się anielice różnią, zwłaszcza oczami,każda ma coś innego w oczkach :) Panowie są boscy, normalnie zawładnęli moim sercem, cudo.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają te aniołki.Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)))) Będę tu odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne, ten w ubranku w gwiazdki jest przesłodki:-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że to nie ja musiałam wybierać tego jednego :) . Wszystkie mi się podobają , damy też super
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowne są te aniołki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioły i damy jak zawsze ...niesamowite:)!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te "eko" aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne! Aniołki podbiły mi serce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale anielsko:)Śliczne szyjątka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!Ten jeden,to też mój wybór ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...