poniedziałek, czerwca 02, 2014

Laleczki szmacianeczki I



Uszyłam "laleczki - szmacianeczki", 
które "chodziły" mi już jakiś czas po głowie...


Widziałam podobne lale na innych blogach,
ale moje dziewczyny mają:

- wielkie oczyska
-  po jednym wystającym / pierwszym ząbku
- dłuższy tułów
- paluszki u dłoni i stóp
- serduszko imienne na brzuszku


Szukałam wykroju w sieci, po to tylko, 
żeby jak zwykle wprowadzić do nich swoje poprawki;)
Znalazłam takie pomocne stronki:

Obie dostały spódniczki, getry i szaliczki:


I jeszcze zdejmowane skrzydełka:


Maria...




...dostała jeszcze literki:





A Ola...



...dostała jeszcze ubranko na zmianę:





Pozdrawiam czerwcowo :)





16 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne lale. na myśl przyszły mi wróżki zębuszki :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam zapał do pracy. Wszystko prześliczne. Dziękuję za linki, pewnie skorzystam bo też od dawna już chciałam spróbować swoich sił w uszyciu takiej lali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana pięknie czarujesz:)Wszystko takie dopieszczone:) i literki jakie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper laleczki :) Stroje maja przesliczne !!! No i ten zabek ,noo Suuper :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są i wspaniałe mają ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są i wspaniałe mają ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocze :) a ząbek jest powalający :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe. Super pomysł. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle Asiu zachwycasz jak tylko czas mi pozwoli muszę spróbować,ręce i stopy genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te lale. Dopracowane po końce paluszków i jeszcze te mini ubranka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super laleczki! A te ubranka - boskie miniaturki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...