poniedziałek, czerwca 23, 2014

Monster High i Scooby Doo


Dziś wieczorową porą postraszę Was troszkę... 
Uuaaaaaa !
Bo to taki trochę wampiryczny post będzie...

Uszyłam  poduszki
" Monser High draculaura ".

Pierwsza:




Druga
 dla mojej Agusi:




Potem przyszedł czas na lalkę 
szmaciankę wampirkę:




Tak się prezentowała z poduchą:


Dla porównania 
zdjęcie z oryginalną wampirką 
(zdjęcie oryginału z sieci):



Teraz czas na Scooby Doo.

Już była raz taka poducha ( tu klik),
niby jest taka sama jak ta poprzednia,
ale jednak inna...




Zbiorowe zdjęcie wszystkich poduch.


Widać od razu, 
który Scooby należy do Agi,
bo jest przecież bardziej wymiętolony;)


I na koniec moja modelka:)


Przepraszam, 
że Was mało odwiedzam, 
ale mam nadzieję,
 że gdy się zaczną wakacje,
 to wszystko nadrobię...

Dobranoc...




18 komentarzy:

  1. O ja cię! Superowe są te poduchy. Lalunia oczywiście też :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. poduchy wyszły rewelacyjnie!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo świata, rewelacja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie poduchy i lalka super , ale Scooby Doo bardziej do mnie przemawia jako rzecz przeznaczona dla dzieci :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaderskie !!!! Po prostu czad - jak to się teraz mówi ..Modelka super !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy Piekne !!! :) Lala Przesliczna :):):) A corcia Sloodka :):) I tak Asiu ten mebelek to bedzie kuchenka dla malej :) Ale jeszcze sie robi :):) I mysle nad polaczeniem do gotowania i do kawkowania taki kacik :):) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka ze scooby doo po prostu jak żywa ;) Podziwiam, podziwiam, podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes wielka! Poduchy i lala- REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!!! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, Twoja wampirzyca jest o niebo lepsza od oryginału. Uwielbiam Twoje lalki :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło pięknie i nie lubię tych Monser to powiem, Ci że lalka wyszła świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne poduchy, najbardziej podoba mi się ta ze scoobim :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyszły :) ale scoobyy doo najbardziej mi sie podoba :) pamietam ta baję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam również na mojego bloga:
    robotki-ali.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki rozmiar tej poduszki ze ScoobyDoo? Jaka cena? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkość poduszki to 40 cm x 40 cm
      O cenę roszę napisać na :
      pracowitesloneczko@op.pl

      Usuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...