poniedziałek, czerwca 30, 2014

Sowy atakują !


Ufff, wreszcie wakacje!:)
Ostatnio miałam trochę szalone dni
(czyli jak zawsze, hehe).
Czwartek zakończenie roku szkolnego u syna,
który właśnie zakończył etap podstawówki...
Na świadectwie czwórki i piątki:):):)

W piątek zakończenie u córy 
i zwożenie wszystkich gratów,
czyli "samychniezbędnych"  (haha) 
rzeczy do egzystowania nastoleniej córy
w internacie ;)
( dla nie wtajemniczonych córa uczy się
w gimnazjum akademickim w Toruniu)

Świadectwo z czerwonym paskiem,
list gratulacyjny dla nas rodziców 
i list pochwalny dla córy.

Aż mnie duma rozpiera z moich dzieci:):):)


Tylko jak pomyślę,
 że te wakacje przeminą 
jak pstryknięcie palcami
i będę musiała moją pięcioletnią córcię wozić do zerówki,
to naprawdę jestem "bardzo wdzięczna" rządzącym,
którzy okradli Ją z całego roku beztroski, 
 wrrrr:(:(:(

****

Ale dość ględzenia, 
czas na zdjęcia.
Zostałam poproszona o uszycie poduszki 
w formie tornistra i oto on / ona:


Ma kieszonkę:


I breloczek:


A tak wygląda z drugiej strony:



I jest duży, co widać na zdjęciu 
z moją modeleczką:



Bardzo spodobało mi się szycie sówki breloczka,
więc powstała cała zgraja sów :)


Poduszki:

Te są  z kieszonką
( tam gdzie koronka
to tam kieszonka)

A te bez kieszonki:


Duże są,
 a raczej "wysokie",
 bo mają prawie 40 cm:


Maskotki:

Mają:
- odstające, futerkowe skrzydełka
- tył i stópki z polaru


Breloczki:



A na tym zdjęciu,
 można zobaczyć różnicę we wzroście,
pomiędzy poduszkami, maskotkami a breloczkami:



I jeszcze zdjęcie zbiorowe
prawie wszystkich sówek
( "prawie", 
gdyż przed zrobieniem zdjęcia
 już parę z nich wyfrunęło)...


Dziękuję bardzo za każdy komentarz
i za to,
 że wciąż do mnie zaglądacie...


Pozdrawiam serdecznie:)



32 komentarze:

  1. gratuluję takich zdolniach i ich sukcesów! a sowy przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne sowy :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te sowy i jakie duże. poduszka tornister to świetny pomysł bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduchy super , tornister jest świetny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkcja sówek robi wrażenie tak samo jak tornister :) Moja Martynka również ma 5 lat, zdanie mamy podobne jak czytam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw zacznę od gratulacji dla takich zdolnych dzieci. Bądź mamo dumna. Ja też jestem dumna z mojej córy bo zdała maturę. Sówki wszystkie cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:)
      I również gratuluję zdolnej córy:)

      Usuń
  7. Życzę aby dla Twoich dzieci były to udane wakacje,beztroskie,troszkę leniwe i Słoneczne :)
    Poduchy pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow ale fajna poduszka tornister :)))) Suuper sowki :):) A ja wlasnie sie zbudzilam i musze na szybciora cosik do przedszkola na zakonczenie cos uszyc dla pan :):) Dzieci niestety ,ale rosna ,Przykro mi,ze mala tak szybko musi isc do zerowki :(:(
    Pozdrawiam Cie Serdecznie Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dumnej mamy, naprawdę masz powód. Dobrze uczące się dzieci to jest wielkie szczęście. Mój starszy zaliczył pierwszy rok studiów, a młodszy zdał do klasy szóstej i też jestem z nich dumna.
    A sowy przecudne, wszystkie i te małe i te duuuuuuże.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdolnych dzieci!! Sówki świetne, poducha - tornister rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tak uzdolnionych pociech!
    Ps. Superaśne są te sówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieciaczkom pogratulować, mamie też bo przecież to również nasz wkład troszkę jest. Moim pociechom też poszło super, więc cieszmy się wakacjami puki są. Sówki są słodkie bardzo i jak zawsze wykonane perfekcyjnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dzieci, wcale się nie dziwię ,że duma Cię rozpiera !! Moje dzieciaki starsze -córcia studiuje,kończy 1rok ,a synek wybiera się do technikum i tez jestem z nich bardzo dumna :):)

    Zostaję u Ciebie ,bo bardzo zdolna i pomysłowa kobieta z Ciebie ,sówki śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję zdolnych dzieci:)

      Usuń
  14. Gratuluję dzieciaczków !!!! Bądź zawsze z nich dumna !!!! Ja też jestem dumna ze swojej trójcy pociech - najstarsza bez żadnej poprawki jest już na 3 roku studiów , synek zdał rewelacyjnie maturę a najmłodsza z nagrodami i pochwałami zakończyła pierwszy etap podstawówki i idzie do 4 klasy !!!! Pozdrawiam Sylwia - a zapomniałam o najważniejszym !!!! tornister po prostu boski !!!!! z mego dzieciństwa !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No ale istny sowiasty post :) Dawno u Ciebie nie byłam, a tu tyle cudów cudownych :) Pozdrawiam serdecznie Słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś tak niesamowicie zdolna że ja nie wiem co napisać Joasiu :)))
    sowy przeurocze !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam również na mojego bloga:
    robotki-ali.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Poducha tornister rewelacja,a sówki boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe sówki!!!!!!!!!!! Gratuluję zdolnych dzieci!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. WESZŁAM NA TEN BLOG PIERWSZY RAZ I JESTEM POD WIELKIM WRAŻENIE PIĘKNE PRACE I DO TEGO Z HUMOREM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...