piątek, lipca 25, 2014

Bocianowo:)



Dziś pokażę Wam bociany,
które uszyłam jeszcze w czerwcu...
 Poleciały na trzy śluby.





Poszłam na łatwiznę
i nie szyłam smoczków
tylko użyłam gotowych :


Tak łyso wyglądają bez czepków...
co nie? ;)



Każdy z nich jest duży na 54 - 55 cm


***

Ten bocianek jest dużo mniejszy
od tych powyższych...


...i ma "tylko" 40 cm wzrostu,
co widać na tym zdjęciu:
(aniołka pokażę dokładniej w następnym poście)


Według zamówienia, bocianek
miał mieć dodatkowo dzieciąteczko z tekturki,
ale że nie bardzo umiałam sobie to wyobrazić,
więc dostał uszyte dzieciąteczko:


Docelowo miał wyruszyć do...Australii:)



Dziękuję ślicznie za każdy komentarz
i za to, że wciąż do mnie zaglądacie:)

Pozdrawiam wakacyjnie:)

Pa!


22 komentarze:

  1. Rewelacja!!! Nie przypuszczam, że bocianki moga być takie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boćki są wspaniałe, aż mi się buźka śmieje do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale odlotowe są te bociany :):)
    Świetne !!!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow te bociany są ekstra, nie mogę się napatrzeć masz talent i wspaniałą wyobraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urodzaj bocianów, śliczne są, tak starannie wykonane:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne te ślubne bociany a w czerwonych kapturkach wyglądają kompletniej:) a anioł jest cudny. W sam raz do zawieszenia przy dziecięcym łóżeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, jakie urocze, te czepeczki uszyłaś rewelacyjnie. Panie Bocianowskie są... do zakochania :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylu bocianów to ja tego lata na raz nie widziałam :), super są
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne bociany :)))) Uwielbiam te Twoje szyjatka :) Milej niedzieli Ci Zycze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty dla młodej pary!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i takie dopieszczone ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...