środa, lipca 16, 2014

Dora i Pan Kuleczka



Dziś pokażę Wam jaką uszyłam lalę
dla Lenki - córeczki mojej dorosłej już chrześniaczki Klaudii:)
Myślę, że znacie Dorę z filmów dla dzieci 
pt.: "Dora poznaje świat"?
Nie????

Oto ona:





 Największą trudność sprawiła mi jej fryzura...



Aha, a tak wygląda oryginał:
( zdjęcie z sieci)


No cóż podobna jest chociaż troszkę?

************

Pamiętacie jak już kiedyś pokazywałam Pana Kuleczkę?

Pisałam o nim TUTAJ ( klik) i jeszcze TU ( klik),
a dziś kolejny raz przedstawiam następną wersję 
Pana Kuleczki z całym towarzystwem:)

Pan Kuleczka i Muszka Bzyk - Bzyk:





Kaczka Katastrofa i Mysza Wisza:


Pies Pypeć z ulubionym kocykiem:


I wszyscy razem:


Cały zestaw z ostatniego zdjęcia,
oczywiście wraz z książką,
otrzymał Kajetan - mój siostrzeniec
 i jednocześnie chrześniak mojego męża,
na swoje czwarte urodzinki.

Uciekam:)
Pa!




18 komentarzy:

  1. Takiej cioteczki utalentowanej to chyba niejeden dzieciak pozazdrościć może , Dora super , wszystkie maskotki wyszły super:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dora jak prawdziwa,jeszcze małpiszona jej brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, Kajetanowi można pozazdrościć zdolnej cioci. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorę to juz widziałam i dlatego drugi zestawik mnie powalił- SUPERRRRRRRRRRR

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zabawki :) Bardzo fajnie odwzorowane, idealne dla małych fanów bajkowych krain ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę i podziwiam, bo nie wiem czy dałabym radę uszyć jakąś postać z bajek :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalnie odzwierciedlasz te postacie !!!! Super są wszystkie !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie mieć zdolną ciocię i dostawać takie śliczności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne szyjątka Pan kuleczka świetny...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dora jak malowana:-) piękne przytulanki, najpewniej jesteś ulubioną ciocią :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkimi postaciami jestem zachwycona. Podziwiam Cię szyć takie maleństwa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi :D Dora jak żywa :D Małpki tylko brak :)
    A Pan Kuleczka i jego ekipa? Jedno wielkie WOW ! Oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna Dora - jak żywa :)
    A do Pana Kuleczki i jego ferajny mam sentymentalny stosunek - to była pierwsza książeczka, którą czytałam mojej dzisiaj już trzynastoletniej pannie :)
    Uwielbiam ich wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poznajecie, ja znam Dore ale wszystkie prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że lala podobne, i to bardzo, bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę tu już drugi czas. Ciekawe czy teraz komentarz się zapisze.Dora jak żywa, na pewno będzie najlepszą przytulanką dla Lenki a książeczka i bohaterowie to fajny pomysł . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...