sobota, lipca 05, 2014

Laleczki szmacianeczki II


Pokazywałam już takie podobne :


A dziś będą następne:)

Uszyłam je dla naszych (męża i moich)
 czteroletnich chrześniaków,
Cała trójca dostała je na Wielkanoc
 w prezencie od zająca,
dlatego te lale mają takie ciepłe ubranka
( ale jestem do tyłu z postami!)  :)

Buciki:




Szaliczki:




Spódniczki i spodenki:




Kurteczki:




I jeszcze zapasowe spodnie
do przebrania:





Ta była dla Marcelinki:



Ta była dla Kajetana:



Ta była dla Vanesski:



Dziękuję serdecznie za gratulacje
pod poprzednim postem:)
Fajnie jest być mamą pękającą z dumy:)

Pozdrawiam wakacyjnie:)

Pa:)





15 komentarzy:

  1. Cudne i te małe ubranka , podziwiam talent szyciowy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne laleczki :) Fantastyczne pomysł z ciuszkami :) A ile tu Twojej pracy !
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne już z myślą o ubrankach jesiennych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne lale, ubraneczka to mistrzostwo świata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapki z głów ...Twoje prace są zachwycające!!! i te detale, te kurteczki na przykład!..... bajka !!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne lale :))))) I jakie suuper maja ciuszki noo Suuper !!! :) Baardzo podobaja mi sie ciuszki do zakladania ,zmieniania. Wkoncu najlepsza zabawa w ubieranie ,przebieranie jest :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi lata dzieciństwa, bawiłam się lalkami szmaciankami. Moja miała żółte włosy z włóczki i była piękna, jak dla mnie. Dobrze, że szyjesz prawdziwe lalki, bo to co teraz jest w sklepach to woła o pomstę do nieba. Szkoda, że nie mam córki, ale może kiedyś będzie wnusia, to wtedy będę szaleć :)
    Piękne lale, trzymaj tak dalej.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jakie piękne te ubranka, takie śliczne, tylko czy ja też takie potrafię...konieczniecznie muszę spróbować swoich sił, pozdrawiam serdecznie Joasiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne !!!! Super są takie wesołe i rezolutne !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze laleczki a te ciuszki świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne dziewczyny i mają super garderobę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu podziwiam!!!!!!! takie ubrana fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...