środa, lipca 23, 2014

Premiera : liski klamkowce



Do tej pory szyłam tylko koty klamkowce,
ale dziś pokażę Wam,
 moje liski też klamkowce:)



Eksperymentowałam z ich buzią
i porobiłam ich kilka wersji.

Wersja pierwsza:


Wersja druga:


Wersja trzecia:


Wersja czwarta:
Już nie są rude, 
ale kolorowe.


Wersja piąta:
Lis bandyta




Na tym zdjęciu poniżej 
widać wyraźniej,
jakie są różnice
 w ich mordkach i ogonach:



 Na koniec zrobiłam kolaż 
lisa z kotem klamkowcem,
żeby łatwiej pokazać różnice
pomiędzy  moimi klamkowcami:


I który lisek Wam się spodobał najbardziej?


U mnie akurat burza i leje strasznie...

Pozdrawiam serdecznie:)

Pa!




26 komentarzy:

  1. Ale lisie stadko :) U Ciebie już nawet liski królują a ja nie odważyłam się jeszcze na kota. Dla mnie to chyba trzecia wersja najbardziej przypomina lisy a te w opaskach to myślałam , że to szopy. Wszystkie super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu jesteś niesamowita!!! Liski są świetne!!! Bandyta wymiata:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne - aż strach się bać - jak żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne !!!! Mój typ to bandyta !!!! Super są one .Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie wersje cudowne:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na wersję trzecią ;) Chociaż każdy listek ma to "coś".
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuniu, jakie one są urocze! Nie da się wybrać jednego z tej słodkiej gromady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są śliczne, każdy na swój lisi sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuniu, jakie one są urocze! Nie da się wybrać jednego z tej słodkiej gromadki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowe! U mnie właśnie zaczyna grzmieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) , ja wybieram nr 8 chociaż innym niczego nie brakuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne liski Asiu :))) Najbardziej spodobaly mi sie bandyci hihi :))) Suuper liski :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) i Slonka Zycze :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Liski są boskie!!!!!!!
    Te z czarną opaską na oczach wyglądają jak Lis Rabuś z Dory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wszystkie są śliczne , w ogóle fajny pomysł, mój faworyt różowy w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. He he lis bandyta mnie powalił z nóg:-) śliczne są wszystkie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Twą pracowitość !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. To rude do wiewiórek podobne,tylko żeby kur nie udusiły tyle ich :) Asiu super

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, urocze, przepiękne, a lisek bandyta jest na pierwszym miejscu. Do kompletu przydałby się lis szeryf :) Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądam Twoje prace na facebooku i jestem pod ogromnym wrażeniem.Wszystko jest cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Liska w roli klamkowca jeszcze nie widziałam. Wyszedł świetnie !
    Pozdrawiam i może sama takiego uszyję dla mojego narzeczonego, który ma na nazwisko Lis :)
    hehehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...