piątek, sierpnia 08, 2014

Misie


Uszyłam misie,
niby takie sobie zwykłe...


ale, ale...
 cóż one tam chowają za plecami???


Taram !!!





I jeszcze takie ubranka przygotowane dla nich były:



Już się domyślacie, co to za misie?;)




Jeden z nich otrzymał jeszcze na drogę 
taką teczkę:



A tak miś prezentował się
z teczką na łapce:



Oba, są podobne do tego
mojego poprzedniego misia



****

Żeby nie było, że mi tak wszystko łatwo idzie,
pokażę jeszcze jakie przemiany misie 
przejść musiały, aby w końcu były zaakceptowane.

Miś pierwszy,
miał być uśmiechnięty.
Po przesłaniu zdjęć do akceptacji,
okazało się,
że uszy nie były takie jak trzeba.
Poprawiłam.
Jednak nadal nie podobał się
kształt jego głowy...


Uszyłam, więc 
misia drugiego.
Po przesłaniu zdjęć,
 kształt głowy był już dobry,
ale miś był za smutny...
Po dorobieniu uśmiechu,
miś wyruszył w drogę...


A i ten pierwszy już znalazł swój domek 
( to ten z teczką).


Dziękuję że do mnie zaglądacie:)
Uciekam...
Pa!







26 komentarzy:

  1. śliczniutkie misie i bardzo pomysłowe :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-)))
    Superaśni są... ;-)))
    A ja ostatnio prezentu szukałam... dla Księdza... a byłby w sam raz - na przyszły rok już jednego takiego zamawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja!!!!!!!!Uwielbiam te Twoje księżulki, pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego Ty nie wymyślisz! :) Misie "duchowne" są nadzwyczajne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi hi Ten z teczką całkiem do naszego ks. Proboszcza podobny :-) Jesteś niesamowita, Słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne misiaczki! Można się w nich zakochać! Naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne , nawet jako miś w spodenkach samych były by super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne misiaczki w sutannach:) Pomysłów Ci nie brakuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne misiaki, że będą duchownymi to się nie spodziewałam. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadal jestem pod wrażeniem dbałością o szczegóły i dążeniem do perfekcji. Słodki misie i pewnie ich nowi właściciele też są pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. a spoczatku myslalam ze to misie pysie a to one maja ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalne !!!!! Ty to masz pomysły !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Misie, a ja lubie bardzo misie więc i Twoje mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj po długiej przerwie:) widzę, że u Ciebie mnóstwo cudownych nowości..muszę nadrobić zaległości .. pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...