poniedziałek, września 01, 2014

Jedzonko razy pięć


Dziś zapraszam na małe co nie co :)

Szyte słodkości.



Muffinki czyli ciasteczka:
(Pięć małych i pięć dużych)


Lody w rożku:
(pięć sztuk)

Lody na patyku:
( też pięć)


Szyte owoce.



W powyższym koszyczku są
- truskawki:
(pięć)

-czereśnie / wiśnie:
( znowu pięć)


-jabłka:
( jeszcze raz pięć)


A w tym koszyczku są ...:


...gruszki:
( też pięć)




Na koniec, jako że jesień już blisko,
Grzybobranie:


Muchomorki:
( jak zwykle pięć razy)



Grzybki "jadalne":
( i znowu pięć sztuk)




A na tym zdjęciu widać wyraźnie różnicę w wielkości:



Dlaczego wszystkiego po pięć?
Nie mam pojęcia;)


Calutkie jedzonko szyłam po raz pierwszy
(czyli tak naprawdę, 
dopiero uczyłam się jak je szyć)
z dostępnych w sieci wykrojów Tildy.



Pozdrawiam serdecznie.



30 komentarzy:

  1. O jeju jakie to wszystko piękne, jak smakowicie wygląda, te wisienki to chyba najbardziej mnie oczarowały, śliczne :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko przepiękne!!! Idę zaraz poszukać materiału na grzybki! Tak mnie zainspirowałaś! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudne prace !!! :) Wszystkie sa Piekne i wogole nie widac ,abys szyla je pierwszy raz :) Grzybki mi sie Baardzo spodobaly :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale smakołyków dużo się na produkowałas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, stwierdzam z pewnością,że nie ma rzeczy, której byś nie uszyła!!! wszystkie słodkości do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego po trochu skosztowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wykonanie! Zdolna jesteś. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudne te słodkości...masz fantastyczne pomysły :) wisienki mnie zwaliły z nóg... są obłędne :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z prawdziwą przyjemnością obejrzałam Twoje jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  10. są cudowne! gdyby były prawdziwe już bym je zjadła bo tak smakowicie wyglądają:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko cudnie apetyczne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Apetycznie tu u Ciebie . Super , bardzo mi się podobają grzybki.pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka :) Aż ślinka leci (tylko nie na muchomorki :D )

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolne rączki. Cudowności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze szyjątka, wszystkie ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie cudeńka pożarłam wzrokiem :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś wyjątkowo urzekły mnie jabłka, gruszki, czeresienki/wisienki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie pyszności! I najważniejsze, że nietuczące i bez zbędnych kalorii ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie no ,są rewelacyjne ,bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci wyszły te dobroci... :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepyszne te szyjątka:) Zdolna z Ciebie osóbka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...