poniedziałek, października 13, 2014

Pieski i sklepik




Uszyłam kilka psiaków.


W czerwoną kratkę:



W niebieską kratkę:



W pastelową kratkę:



W kawową kratkę:



I w kwiatki:





********************************


Jestem niesamowicie przejęta i szczęśliwa,
ponieważ moje "szyciowe pomysły" zostały 
docenione i  udało mi się uzyskać
dofinansowanie z UE na założenie własnej działalności.
Moje marzenie: owerlok i hafciarka już są u mnie,
tylko muszę się teraz z nimi powoli jeszcze "oswoić"...:)

Także od dziś zapraszam Was
do swojego własnego sklepiku:





**************************************



Na koniec jeszcze powiem,
że te pieski już się rozbiegły:



Ale reszta jest dostępna
 w sklepiku (klik).



Zapraszam serdecznie:)





29 komentarzy:

  1. Fajna gromadka i gratuluje dofinansowania,powodzenia.

    Możesz zdradzić gdzie sprzedają sie Twoje szyjątka?

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki wysyp słodziaków :)
    gratuluję własnego sklepiku ,biegnę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje!!!! to fantastycznie, że udało Ci się założyć sklepik i spełniać marzenia :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu gratuluję z całego serca.Ja już opanowałam mojego overlocka i to są dobrze wydane pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, to jest wspaniała wiadomość! Gratuluję i mocno trzymam kciuki za Twój sklepik :-)!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję własnego sklepiku, takie cudeńka trzeba pokazywać i szerszej publiczności a psiaczki są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Gratuluję!!! Pieski cudne, myślę, że nie tylko one szybko Ci uciekną!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! szyjesz same cudowne rzeczy i życzę Ci spełnienia we własnej działalności. Podobno jak człowiek lubi to co robi to się nie napracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Joasiu! Cudownie czytać, że udało Ci się spełnić marzenia. Sklepik jest śliczny. Z całego serca życzę Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie!
    Cudownie, gdy marzenia się spełniają :-)
    A ten pierwszy piesek - w czerwoną kratkę - przypomina mi bajkowego, tylko nie pamiętam tytułu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Ogromne,będę Ci kibicować całym sercem : ). Ja również myślałam nad otwarciem sklepiku,ale na razie jeszcze się waham : ). Pieski w kratkę przypomniały mi dobranockę z dzieciństwa: "piesek w kratkę": ),są po prostu cudne,a już w takiej dużej grupie wyglądają obłędnie : ). Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów w biznesie : ).

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza gromadka :)
    Gratuluję dofinansowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie i życzę powodzenia :)
    Psiaki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się wraz z tobą i trzymam mocno kciuki za Twój biznes !!!!! Pieski są super - pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne psiaki, bardzo fajne mają umaszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :). Psiaki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No Kochana, gratuluję Ci sklepiku i odwagi i oczywiście tego, że spełniłaś swoje marzenie :) A pieski jak zwykle cudowne, najbardziej podobają mi się te w czerwoną krateczkę. Przypominają mi tego pieska z bajki.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję i życzę bardzo "połamania igieł",niech Ci idzie jak najlepiej,trzymam za to mocno kciuki,pozdrawiam i lecę do sklepiku

    OdpowiedzUsuń
  19. ...słoneczkowa kratka opanuje świat;) tak 3mać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. PIESKI SĄ SUPER SZCZEGÓLNIE TE W CZERWONĄ KRATKĘ,ALE PRZEDE WSZYSTKIM GRATULACJE Z OKAZJI SKLEPIKU-POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  21. Psiaki super, sklepik obejrzałam i same cuda , oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Psiaki są cudowne .Mnie najbardziej podobają się te z żółtymi brzuszkami .Gratuluję otwarcia sklepiku i życzę powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic dziwnego że otrzymała Pani dofinansowanie, prace są przepiękne i to wszystkie, a te psiaki w czerwoną krateczkę cudo . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. To cudownie! Z całego serca Ci gratuluję. No widzisz, jak to fajnie, kiedy marzenia się spełniają. A to dobra nowina. Naprawdę bardzo, bardzo się cieszę. Wcale się nie dziwię, że Cię doceniono, bo jesteś niesamowicie utalentowana i potrafisz uszyć po prostu wszystko. Trzymam kciuki, żeby interes się rozkręcał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...