środa, października 01, 2014

T'choupi i inne postacie z bajek


T'choupi jest pingwinkiem 
 popularnym  bohaterem 
Bajek animowanych we Francji :





Angry birds pig with mustache
czyli świnka z wąsami z gry Angry Birds:





Oraz drugi raz goszczą u mnie
Filemon, Bonifacy i pingwinek,
którzy byli już w tym poście (KLIK)







Bloger sam zmienia mi : TEKST, 
wielkość liter, znikają polskie znaki
Angielski tłumaczy na polski, 
Polski na Angielski
Masakra !!!
Wychodzą Jakieś głupoty
a ja nie nie umiem sobie z Tym poradzić ...
Też Macie tak ???????




19 komentarzy:

  1. Ja dodawałam wpis kilka dni temu i wszsytko było normalnie, nie wiem co się teraz dzieje... A Twoje szyte maskotki - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filemon i Bonifacy są świetni , jak z bajki :) , pingwinki też super , ale koty to jednak bardziej "moja" bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogger żyje własnym życiem ; )...Też mi się to zdarza,i tylko moja córka potrafi to ogarnąć,no ale z niej to już prawie haker,a ja to jestem totalny komputerowy niedouk ; ). Bonifacy i Filemon po prostu zwaliły mnie z nóg : ) Jak żywe : ) Zaliczyłam powrót do czasów dzieciństwa : ). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękności... powiem Ci, że dostałam maszynę od męża i zaczęłam coś próbować.. oj podziwiam Cię w tym idealnym szyciu.. jesteś mistrzynią!:) mnie na razie to nawet zwykłe przeszycie coś koślawo wychodzi haha:)... a blogger u mnie też szaleje.. już od dłuższego czasu.. wrrr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne maskotki! Problemy bloggera najlepiej przeczekać, zawsze jak świruje go olewam i po czasie wraca do normy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na sam widok Twoich uszytków od razu poprawia mi się humor :-)
    A z bloggerem to pewnie jakieś chwilowe problemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZYGODY KOTA FILEMONA TO JEDNA Z MOICH ULUBIONYCH BAJEK -KOTKI SĄ ŚLICZNE PINGWINEK TEŻ

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś perfekcjonistką w szyciu maskotek...
    Co do tego pierwszego pingwinka to ja nawet nie wiem jaka to za bajka...
    koty Filemon i Bonifacy jak żywi a za pingwina z Madagaskaru mój synek dałby się pokroić...
    zazdoszczę talentu w łapkach... też chcę tak umieć ;)

    Ja nie mam problemów z blogerem... może jakąś opcję językową w ustwieniach masz zmienioną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, Twoje przytulanki zawsze oglądam z przyjemnością :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dzieciństwa uwielbiam Filemona. Śliczny Ci wyszedł. Pozostałe maskotki też bardzo mi się podobają. Pingwinek z Francji ma tak sympatyczną buzię, że spodoba się nawet tym, którzy nie znają bajki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś mistrzynią- mówiłam Ci to już? ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. A u Ciebie jak zawsze Slicznosci :))) Mam nadzieje ,ze te problemy z bloggerem u Ciebie to tylko chwilowe !!! Zapraszam Cie Kochana na moje Candy :) Wiem ,ze czasu masz malutko ,ale moze i znajdziesz chwilke to byloby mi milo jak bys sie przylaczyla do zabawy :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie !! a Bonifacy i Filemon jak zywi:)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pingwinek jest cudny, ale to Filemon jest moim wielkim ulubieńcem. Zawsze chciałam mieć takiego kotka i oczywiście psa Reksia. Cudnie Asiu te zabawki robisz, jesteś mistrzynią :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Maskotki robią wrażenie, no podziwiam, ale to już od dawna :):):) A o problemach z blogerem pierwsze słyszę, i mam nadzieję, że do mnie te problemy nie dojdą :/ Choć pamiętam, miałam kilka niemiłych niespodzianek z blogerem, ale po jakimś czasie wszystko samo się naprawiło... może u Ciebie będzie podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękno i perfekcja. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty czarodziejko :) Dawno u Ciebie nie byłam a tu tyle nowości i wspaniałości :)
    Pozdrawiam cieplutko

    Moja czcionka też się rozjechała i nic nie dało się zrobić, musiałam zmienić na bardziej uniwersalną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...