środa, listopada 19, 2014

Aniołki w beretach i autka



Stworzyłam aniołki,
ale inne niż szyłam do tej pory.



Zrobiłam im sama (!!!) szydełkowe czapeczki,
ja która kompletnie nie umiem czytać 
tych wzorów i znaczków szydełkowych,
robiłam je ot tak, jak mi wyszło
z czego jestem bardzo dumna;)





Jakiś czas temu pokazywałam je już na fejsie,
a tutaj na blogu dopiero dziś,
bo wciąż brakuje mi czasu...
Tym bardziej, 
że cały zeszły tydzień leżałam rozłożona chorobą...
W tym tygodniu choruje mój mąż biedaczek,
a najmłodsza córcia już trzeci tydzień nie chodzi do zerówki,
z powodu wlokącego się choróbska:(

*******

We wrześniu jeszcze uszyłam takie oto autka,
dla chłopców z zerówki Agnieszki
z okazji Dnia Chłopaka:


Z drugiej strony są z mięciutkiego polaru:


I tak spodobało mi się ich szycie,
że  uszyłam kilka do sklepiku (klik):





Przepraszam, że Was nie odwiedzam,
ale już uciekam, bo mam dużo zaległości w szyciu...




22 komentarze:

  1. wow, jakie anielice, słodko wyglądają w tych berecikach....

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj Zycze Wam Szybkiego powrotu do zdrowia !!! Teraz to kazdy chyba chory ,taka pora roku.
    Aniolki sa Piekne i tak wlasnie sie domyslilam ,ze czapeczki sama robilas Zdolniacha :)))
    Autka Sliczne :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki są prześliczne :) A i autka słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne anielice!:) i autka też.. czapeczki podziwiam bo ja do szydełka jestem "lewa":)..
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super aniołki i jak się okazuje na Twoim przykładzie : nie taki berecik straszny jak go malują w tych opisach ; ). Zdrówka życzę dla Ciebie i dla Twojej rodzinki : ). I owocnego szycia oczywiście : ))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności jak zwykle :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam problem z prawidłowym odczytywaniem tych wszystkich szydełkowych znaków :-)
    Śliczne uszytki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, naprawdę podziwiam. Bereciki pierwsza klasa, a aniołki wyglądają w nich wręcz bosko :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Están hermosas tus tildas. En general todos tus juguetes. Los caballos me encantaron.
    Felicidades.
    Maru

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, aniołki, kocham je w każdej postaci. Bereciki są cudne. Zdrowia życzę Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne Anieliny. Na pewno zaopiekują się niejednym dzieckiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowitą urodę mają Twoje aniołki, w czapeczkach im do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielice są urocze :).

    Autka super i pewnie nie jednemu chłopcu służą za podusię jak są takie milusie z lewej strony :).

    Dużo zdrówka :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace! U nas też choróbsko, mnie też dopadło. Mój Misio już czwarty tydzień nie idzie do przedszkola :( kolejny antybiotyk zaczęliśmy ::/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te Twoje anielinki, każda inna i jedna ładniejsza od drugiej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne aniołki zwłaszcza różowo niebieskie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...