sobota, listopada 08, 2014

Koniki



Uszyłam kilka koni, 
ale zupełnie innych niż te do tej pory (KLIK).


Widzieliście już jakiś czas temu
podobne  we Violinowie (klik),
cudne punkowce:)
Pamiętacie?


*******

A ja zobaczyłam najpierw w sieci
konika z tej strony:
http://xiangzangift.cn/
(wpisuję adres tak,
 ponieważ nie wiem dlaczego,
 ta strona nie chce się dziś otwierać,
 zdjęcie pochodzi też z wyżej wymienionej strony)

i zakochałam się w nim!
Czyż nie jest słodki?

***
Szukałam, szukałam
ale znalazłam tylko
taki wykrój (klik),
więc poeksperymentowałam sobie z wykrojem 
(bo przecież nie byłabym sobą
gdybym czegoś nie pozmieniała), 
 a konkretnie z kształtem mordki, 
co widać na załączonym obrazku:


Ten z szydełkowym siodłem,
to całkowicie moje najpierwsze dzieło;)




Te są ze sztruksu:



I z bawełny i weluru :




I ostatnie, takie romantyczne:





Kocham je szyć:)
Ogonki nawet można zaplatać.

I moja Agusia:




Wszystkie te koniki w mojej wersji są dostępne 

Zapraszam:)







29 komentarzy:

  1. Piękne koniki , sama nie wiem który najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje koniki są przepiękne : ). Najbardziej podobają mi się te w romantycznej wersji,cudne połączenie tkanin : ). Nie mogę oderwać od nich wzroku. Pozdrawiam, ihaha : ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że szyjesz je z wielką miłością, bo są dopracowane w każdym calu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są słodkie i mają w sobie tyle uroku:-). Te romantyczne to takie cukiereczki, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie koniki, mają rewelacyjne umaszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słodziaki:) Takie kolorowe i radosne. Rzeczywiście, masz już u siebie niezłą stadninę;) Nie wiem dlaczego, ale nie wyświetla mi się link konika, którego zobaczyłaś najpierw w sieci. Może coś z moim komputerem jest nie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czemu się nie otwiera, dlatego edytowałam namiary na tę stronę i dodałam już zdjęcie inspirującego mnie konika:)

      Usuń
  7. wspaniałę, ażzazdroszczę małej damie, że je wszystkie może trzymać

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniki są przecudne,a to połączenie tkanin jeszcze ich urodę podnosi,ale i tak na tym zdjęciu najpiękniejsze jest Twoje Słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniki przepiękne. Nie można napatrzeć co jeden to ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sa Cuuuudne :))) Piekne kazdy :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne :) też mam ochotę takie uszyć tylko czasu mi chwilowo brak :/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobaja mi się te szare z wstawkami rózu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Agnieszka urosła !!!I jakie ma długie włosy.Koniki urocze

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie szyjesz... i koniki i inne zabawki...
    Zawsze jak tu zaglądam nie mogę się napatrzeć na Twoją precyzję wykonania...
    Ja bardzo nie lubię czynności wypychania tego typu uszytków, dlatego rzadko się za takowe szycie zabieram...
    A w nóżki konikom też dawałaś jakieś obciążenie typu kamyczki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki tabun!! Cudne Asieńko! Jak zawsze Twoje kombinowanie popłaca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku jakie śliczne nie mogę się napatrzeć. Jestem zauroczona.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam jeszcze dodać ,że piękniejszych koników w sieci nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona tymi konikami!! Boskie są!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne, nie umiem wybrać najpiękniejszego, może zechciałabyś jednego przekazać na aukcję dla chorej dziewczynki?

    OdpowiedzUsuń
  20. No to hurtowo poleciałaś :D Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow dobrze ze nie widzi tego moja córeczka bo by oszalała z zachwytu:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...