poniedziałek, grudnia 08, 2014

Księża


Dziś znowu na szybko...
Na dodatek już się gubię co dodałam, a co jeszcze nie...


Ksiądz Arek i ksiądz Krzysztof:








Powstał też miś w sutannie z "różańcem":



Pozowali razem do zdjęcia,
gdyż razem wyruszali do Gdańska: 




*****

Potem powstały jeszcze dwa misie
z tulipankami i sercem,
które jednak mają różne sutanny.





Jeden miś w sutannie to oczywiście ksiądz



Drugi miś, to zakonnik pijar:
rozjaśniłam zdjęcie,
żeby można było wyraźniej zobaczyć
szczegóły sutanny)



Jego "sutanna",
 nie jest tak naprawdę sutanną, 
ale habitem zakonnika
 i dlatego nie ma guzików.
Miś zakonnik ma też pas z frędzelkami
i koloratka ma troszkę inny kształt.


Uciekam.
Pa!




9 komentarzy:

  1. Znowu duchowną osobę do rosołu rozebrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze prace:)
    przyszedł mi do głowy pewnie pomysł //mam w rodzinie młogedo księdza dwa lata po święceniach i On ma w lutym urodzinki więc w styczniu zgłoszę się do Ciebie po takiego miśka księżulka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Księży w Twoim wykonaniu- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich laleczek i misiów, to ja jeszcze nie widziałam :).

    Zdradzisz mi kto złożył takie zamówienia? :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze cudne prace,życzę wesołych,spokojnych,ciepłych rodzinnie świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...