sobota, stycznia 17, 2015

Aniołki na Chrzest dla dziewczynek - w czepkach urodzone:)



Uszyłam te aniołki jeszcze w październiku.




Zamówiony na Chrzest był jeden,
ale oczywiście musiałam uszyć więcej
- do wyboru, hehe ;)
Zamawiająca, czyli moja koleżanka,
miała nie lada dylemat,
ale w końcu Jej wybór padł 
na tego aniołka:





Aniołki czepki mają zdejmowane.




Ten aniołek zamieszkał już w swoim domku
i czuwa nad małą Nikolką.


A te dwa są dostępne 
w sklepie stacjonarnym
- czyli w mojej ulubionej
w Solcu Kujawskim przy ul. Ugory





Zapraszam do Solca Kujawskiego :)






21 komentarzy:

  1. piękne jak zwykle, tez bym miała dylemat

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że nowa maszyna świetnie się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aniołki, i w tych czepkach bardzo im do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są przecudne, wręcz idealne ... dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne , też długo bym sie zastanawiała którego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne aniołki,a czepeczki są obłędne i na ich widok wróciłam do czasów dzieciństwa kiedy to namiętnie oglądałam serial : "Domek na prerii" : ). Pozdrowionka : ).

    OdpowiedzUsuń
  7. One sa Cuuudne :)))) Piekny prezent na chrzest :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, zamawiająca faktycznie miała nie lada wyzwanie wybrać:) po dłuższym zastanowieniu mnie się najbardziej podoba 3. pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na takiego aniołka. Pamiątka do końca życia :).

    Oj też miałabym problem z wyborem :).

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze swietne sa! :)
    bardzo pomyslowe, gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam je już wcześniej na Fb są po prostu prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ale czepki mają zabawne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne a czepki są cudne Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...