piątek, stycznia 09, 2015

Postacie szyte do szopki bożonarodzeniowej



Jak powyższy tytuł wskazuje,
postacie uszyte do szopki
dziś Wam pokazuję.



Wszystkie postacie były stworzone na zamówienie Pani Ani,
którą tutaj gorąco pozdrawiam
i jednocześnie dziękuję serdecznie,
 za to niesamowite wyzwanie:)


Dwie Maryje:


Jedna ma włosy z włóczki,
a drugiej zrobiłam ekperymentalnie,
"normalne" włosy 
 i stwierdziłam, że...
nigdy więcej takich włosków!
Fatalnie mi się robiło tę fryzurkę
i straciłam na nią bardzo dużo czasu...



Dwóch Józefów:



Dwóch Jezusków:


I Trzech Króli:



Za wszystkie życzenia świąteczne 
i noworoczne bardzo dziękuję.




Więcej zdjęć


Więcej zdjęć 


Więcej zdjęć Trzech Króli





Jako , że to mój pierwszy post w nowy roku,
to życzę Wam kochani zaglądający
wszystkiego dobrego w tym 
Nowym 2015 Roku!
Dużo zdrówka i spełnienia marzeń!

Pozdrawiam styczniowo:)










20 komentarzy:

  1. Napiszę tylko jedno słowo: fantastyczne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyzwanie : ) Świetnie Ci wyszły te rodzinki : ). Co do włosów to zgadzam się z Tobą w stu procentach,bo sama kiedyś kombinowałam z "prawdziwymi" włosami dla moich aniołów i to była droga przez mękę a efekt i tak mnie nie zachwycił. Teraz używam tylko i wyłącznie wełny czesankowej i igły do filcowania :szybko,wygodnie i ogromne pole do popisu : ). Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku,mnóstwa zamówień i nowych ciekawych szyciowych wyzwań : ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa szopka powstała :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku - dla Ciebie i Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie...Wszystkiego dobrego... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita że podołałaś takiemu wyzwaniu i to tak perfekcyjnie !!!!1 super

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze podziwiam Twoje prace, królowie są superaśni

    OdpowiedzUsuń
  7. łał łał łał tyle jestem w stanie wykrztusić z podziwu

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu, nie mogę się napatrzeć na te postacie- rozwaliło mnie to- coś WSPANIAŁEGO!!! jezuski do zacałowania1 Gratuluję talentów i życzę Ci w Nowym Roku nowych wyzwań, bo wydaje mi się, że ze wszystkimi byś sobie poradziła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne szyjątka, bardzo ładnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne, po prostu fantastyczne. Nic więcej nie powiem :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna rodzina! a jeszcze lepsza sesja zdjęciowa! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, ja to myślę, że nie ma takiej rzeczy, której bys nie uszyła!!! szopka przepiękna, jak zawsze każdy szczególik dopracowany pieczołowicie!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dzieła szczególnie sandałki ,a włoski ładnie wyszły -pozdrawiam noworocznie i życzę wielu tak udanych projektów

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie...napracowałaś się:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rodzinki, oglądałam wczoraj wystawę szopek i zachwycałam się różnorodnością, ale takich ładnych figurek nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne co do szczegółów :) wszystko tak dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogrom pracy przy każdej postaci .Super .
    Dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego najlepszego i zdrowia,zdrowia ,zdrowia Asiu dla Ciebie i rodzinny.

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite co potrafisz zrobić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...