środa, stycznia 14, 2015

Szyciowy misz masz


Wprawdzie szycie u mnie leży, bo czytam....:)
Ale wciąż jeszcze dużo mam do pokazania 
moich zaległych "uszytków".

Dziś jak w tytule taki misz masz...

Samolot:




Traktorki:



Domek dla ptaszków,
jako podpórka do doniczki:


Domki świąteczne:


Choinki:


Literki wysokie na 30 cm :


I jedna w trójwymiarze nawet:


I jeszcze jedna,
 ubrana na zimę:



I cała masa serduszek
"się" uszyła:


Duże:


I małe:


Przykładowy zestaw:


Resztę skompletowanych zestawów,
można obejrzeć tutaj (klik).


Pozdrawiam serdecznie:)







23 komentarze:

  1. super szyjątka, naj podobalją mi się choineczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrz nad mistrze, co tu dużo gadać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Literka w zimowym ubranku jest moją faworytką : ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Samolocik rozłożył mnie na łopatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! ale samolot i te traktorki!!! SUPER!! Literki świetnie ubrane! A serduszka zgarnęłabym wszystkie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż serc! a w choinkach to się zakochałam....

    OdpowiedzUsuń
  7. Już przy pierwszym zdjęciu padłam.... Samolot jest cudowny!!!!! A serduszka.... jedno piękniejsze od drugiego... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, jesteś mistrzynią! Ten samolot wygląda cudnie!
    A serduszka... ostatnio strasznie mi się takie podobają, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka ale ten samolot i traktory... To już jest mistrzostwo świata :-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale u Ciebie kolorowo. Samolot podbił moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ile świetnych prac. A samolot jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Samolot i traktor cudowne, genialne i jedyne, niepowtarzalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie! Przepiękne uszytki, jak zawsze:) A ten misiu, który kieruje traktorem jest boski;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle nie mogę się nadziwić jak ty to robisz ????? Tempo ,precyzja i kapitalne pomysły !!!! Szacun Wielki - jak mawia młodzież !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. duzo serca i pracy wkładasz w swoje zabawki :) to widac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Samolot i samochód piękne ! Takie dopracowane, że tylko podziwiać ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :)
      ale serducha jakie słodkie i tyle ich, że nie wiem, które najbardziej mi się podoba !

      Usuń
  17. Super prace wszystkie !!!! Literki z ozdóbkami baaaaaardzo mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...