niedziela, lutego 22, 2015

Elsa i Olaf z "krainy Lodu"


Moja Najmłodsza córcia Agnieszka,
uwielbia film "Krainę Lodu"
i gdy zbliżał się bal w zerówce
postanowiłam uszyć dla niej Olafa i sukienkę Elsy.


A wpadłam na ten pomysł dzięki "Mruwce" (klik)
u której zobaczyłam uszytych przez Nią Olafów:)


Oczywiście, jak to ja
 szyłam na ostatnią chwilę
czyli na dzień przed balem
i była to wspaniała niespodzianka 
dla mojej Agi;)
Materiału na dół sukienki i rękawki
starczyło dosłownie co do centymetra.
Górę pokombinowałam
 z  podkoszulki, koronki
 i podszewki na jasiek
(kupionej w pepco).







I Olaf:





Tutaj możecie posłuchać,
jak też śpiewa moja mała gwiazda:)




I zdjęcia mojej córci po balu:





Nie było mnie trochę, 
ponieważ od świąt pałętają się u mnie w domu choróbska.
Dzieci chorowały w kółko i na zmianę. 
Męża nawet dopadło...
A gdy pomyślałam,
 że tylko ja się trzymam,
to od razu tego samego dnia 
dopadła mnie gorączka...

Pochorowałam sobie trochę,
ale teraz już doszłam do siebie:)
Tylko jeszcze kaszel został...



Pozdrawiam serdecznie:)


23 komentarze:

  1. No nareszcie jesteś !!!! Piękna ta Elsa i Olaf też kapitalny !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i Olaf rewelacyjne, ale modelka wprost promienieje ze sczęscia

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez dzieciaki maja z Toba dobrze:-) Super strój, a Olaf- identyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olaf cudny ale Agnieszka-Elsa przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, moja Droga, nie znam tej bajki, ale muszę przyznać, że Agnieszka wygląda zjawiskowo! Jesteś prawdziwą czarodziejką, skoro na dzień przed balem wyczarowałaś tak piękny strój i to właściwie ze skrawków materiałów. Chylę czoła! A jak Twoja Córcia słodko śpiewa:) Super pomysł z filmikiem. Będzie piękna pamiątka. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna Elza jak i Piekny Olaf :))) Dobrze ,ze juz wracacie do zdrowia !!! Mnie kaszel meczy od ponad tygodnia :( byle do wiosny !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszka musiała sie bardzo ucieszyć z takiej niespodzianki!! Wyglądała prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Krawcowa na medal piękny strój Elzy i to tak trochę pokombinowany ,a Olaf też świetny-pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak sprawić komuś radość, Twoja córka wygląda na szczęśliwą i wcale jej się nie dziwię, świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zrobiłaś córce niespodziankę :).

    Ja stara jestem, a też lubię tą bajkę i tą piosenkę :).

    I jeszcze śpiewa :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukieneczka, panienka wygląda pięknie. Olaf fajniutki moja córcia od razu go polubiła, zresztą jak bajkę. Zdrówka życzę Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie! Ależ Twoje Dzieci to Szczęściarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niespodzianka wspaniała jak i modelka, która wygląda bajecznie z Olafem;)
    Asiu u nas właśnie to ja ta ostatnia przechodzę grypsko, mam nadzieje że szybko minie bo
    weny do szycia brak;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna Elsa :))) mama się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to sobie "wykombinowałaś" : ). Zresztą uśmiech na buzi mówi wszystko : ). Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta Elsa ;) uwielbiam tą bajkę! Dobrze, że pewnego dnia bratankowie koniecznie ją chcieli obejrzeć z ciocią :) a na kaszel (nie chce robić żadnej reklamy...), ale jeśli jest mokry to polecam ACC, sama od 2 tyg. walczylam z kaszlem i wreszcie powoli schodzi mi ciężar z krtani ;) zdrowia życzę!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwa księżniczka z Agnieszki , musiała być zachwycona jak zobaczyla suknie :)
    Olaf super , ja bede robić szydełkowego niedługo
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała sukienka córcia urocza pięknie w niej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  19. Potrafisz uszczęśliwić :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka zdolna mama to skarb. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny bałwanek :) jak i suknia:0

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe, Elsa rządzi! :) Twoja zdecydowanie bliższa oryginału od mojej :))) No i Olaf, się wie :)
    Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...