środa, lutego 25, 2015

Wyzwanie u Gosi w "Starym Pianinie"



Wpadam dziś na szybko,
żeby zdążyć przed końcem wyzwania "Polacy nie gęsi",
Spieszcie się, bo trwa tylko do 28 lutego!




Oczywiście myślałam, że mam mnóstwo czasu
na zrealizowanie swoich pomysłów, 
ale przez choróbsko wszystko wzięło w łeb.

Serducha uszyłam jeszcze przed Walentynkami,
ale zabrakło zdrowia na wypchanie i wykańczanie...
A reszta moich pomysłów sobie poczeka,
bo niestety, jestem do tyłu z zamówieniami...


Na tych dwóch serduszkach wymyśliłam 
odmianę przez liczby i osoby,
(czyli koniugację) słowa "kocham".
Wyszyłam je, moją cudowną "Janomką":)


Inspiracją do serc poniżej był 
cytat z Biblii z 1 listu do Koryntian
 (rozdział 13) Pawła z Tarsu:

"Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. 
Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, 
nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, 
nie szuka swego, nie unosi się gniewem, 
nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, 
lecz współweseli się z prawdą. 
Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, 
we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma. 
Miłość nigdy nie ustaje."

I wreszcie zdjęcia:




I jeszcze:





I jeszcze, jeszcze:




Wszystkie serca, są dość duże,
bo mierząc bez sznurków,
mają po 21 cm długości.


Temat tego wyzwania bardzo mi się podoba,
gdyż coraz bardziej mnie denerwują
te anglojęzyczne słowa pojawiające się 
w naszym życiu codziennym.
A gdy słyszę polską reklamę 
polskiej firmy
polskich cukierków
" Łał, jakie one są fresz end fruti"
(pisownia zamierzona)
to mnie szlag trafia...
No to sobie ulżyłam, a co mi tam;)


Jeszcze tylko Wam powiem,
że uszyłam koszyczek 
zupełnie inny niż te,
 które szyłam do tej pory
i przeznaczyłam go na nagrodę 
w powyższym wyzwaniu.


Dno jest sztywne i wyjmowane.


Cała nagroda wygląda tak:


Oczywiście jest to tylko jedna z nagród,
są jeszcze inne :)
Mam nadzieję, że się skusicie:)



Pozdrawiam serdecznie:)





21 komentarzy:

  1. ach to mnie dziś powaliłaś na łopatki !!!!
    uwielbiam ten list św Pawła więc serca są moimi faworytami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu piękne serducha, świetne zdania, ja też uwielbiam nasze polskie napisy;) i powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serduszka są prześliczne, bardzo lubię ten cytat:) Dziękuję za udział w wyzwaniu i za te wspaniałe nagrody, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko cudownie wygląda,hafciary zazdroszczę bo efekt świetny.Asiu życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj napracowałaś się nad tymi serduszkami!!!! Cudne!!! Nagroda wyśmienita!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serducha bardzo FRESZ :)))
    Fajnie mieć taką maszynę :)
    Widzimy się u Gosi, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serducha ♥ ♥ ♥ Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuję za miły komentarz a twoje wytwory są bardzo fajne i pomysłowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu,serducha są przepiękne a teksty wyszyte hafciarką sprawiają,że są jeszcze piękniejsze : ). Takie serducha to nie tylko fajny prezent na walentynki ale na przykład na ślub albo na rocznicę ślubu albo tak po prostu,bez okazji : ). Nie mogę się napatrzeć a patrzę już od wczoraj : ). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka śliczne. Pomysł z cytatem pierwsza klasa.
    Też nie przepadam za zaśmiecaniem naszego języka.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana przepiękne serduszka poczyniłaś ,a koszyczek i gąski bardzo wiosenne .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszły Ci te serduszka!
    Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne serduszka Asiu :)) Super mialas pomysl z tymi napisami :)) Mam nadzieje ,ze juz teraz na prawde dobrze sie czujesz ,ze juz zdrowa jak to mowia jak ryba jestes :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne są te serduszka. Śliczne i pomysł z cytatem, niezwykle trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne serducha i inne prace:) miło popatrzeć na tyle śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany tyle pięknych prac w jednym poście. Nie masz nad nami litości ;).

    Pomysł z napisami na serduszkach świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  17. są rewelacyjne cudowny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...